Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peursum 28-07-2022

Hele goede service beste kwaliteitszorg en nazorg was ok.👍👍👍alles was perfect en keurig geregeld

Koen 28-07-2022

Aardig en behulpzaam personeel die al mijn vragen kon beantwoorden en de tijd nam om in de winkel verschillende toestellen te bekijken. De levering verliep ook vlekkeloos.

Rijnie Oudejans 28-07-2022

De winkel is overzichtelijk en ruim van opzet.
De bediening is duidelijk in uitleg en neemt ook de tijd.

Freerk Edens 28-07-2022

veel aandacht voor de klant, service en een goede aflevering van het product.

Jacques 28-07-2022

Op zondagmorgen, winkel gehele dag gesloten, via app bij ElectroWorld Oosterhof besteld. 's-Middags al antwoord, dinsdag svp ophalen. Super service van Arjan Oosterhof, een dikke 10

Bram Vogels 28-07-2022

Wij zijn reeds jaren klant bij deze winkel: altijd duidelijk advies en uitleg en nette prijzen.

peter de koning 27-07-2022

goed advies als klant ontvangen bij aankoop produkt. De verkoper heeft er ook verstand van en is niet alleen doorgeefluik.

j van nuil 27-07-2022

goede en duidelijke uitleg en wordt ruim de tijd voor genomen
ben zeer tevreden

H. Verbeek 27-07-2022

Fijn en snel geholpen nadat onze oude wasmachine het had begeven. Reparatie zou vrij kostbaar worden, dus besloten we een nieuwe aan te schaffen. Deze werd binnen een paar uur bezorgd en aangesloten. De rekening voor het nakijken van de oude wasmachine hoefden we niet te betalen.

Kees 27-07-2022

Geweldige uitleg van voor en nadelen. Snelle levering en fantastische service

J. van Duin 27-07-2022

Keurig op tijd alles afgeleverd
En geïnstalleerd
Goede uitleg hoe de apparatuur werkt

Rens van der Horst 27-07-2022

Een Amerikaanse koelkast gekocht inclusief het plaatsen. Zeer tevreden over de koelkast, een van de 2 bezorgers had volgens mij z'n dag niet, was niet bepaald het zonnetje in huis. Wel keurig op de afgesproken tijd geleverd en de oude koelkast retour genomen.

Arno 27-07-2022

Een goede winkel, zeer vriendelijk personeel en ook super behulpzaam voor ouderen. En ze doen er alles aan om er voor te zorgen dat alles goed werkt en als het even niet werkt gaan ze goed te werk om een oplossing te vinden.

Jacques van Hooijdonk 27-07-2022

Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Staat altijd klaar voor assistentie. Helpt daar waar nodig. Komt zelfs (gratis) aan huis.

Herman Borgelink 27-07-2022

Electro Breukers geeft super advisering, levering en plaatsing. Zou Electro Breukers bij iedereen aanbevelen.

G van Blerk 26-07-2022

De website is overzichtelijk, en hielp de keuze te maken.
Het winkel personeel was vriendelijk en behulpzaam.
De installatie werd vakkundig en naar tevredenheid uitgevoerd.

Jb 26-07-2022

Een van de betere witgoedwinkels in de buurt, zo niet de beste!
Goede service, advies en een eerlijke prijs!
Hier komen we zeker weer

Kimputten 26-07-2022

Goede service. Monteur gebeld en dezelfde dag nog langsgeweest. Goede service en wasmachine helemaal naar zolder gebracht.

Miranda 26-07-2022

Super service, alhoewel we de laatste tijd een bepaald personeelslid niet zo fijn vinden.
Wel heeft hij mij de laatste keer correct geholpen, maar is niet echt enthousiast.

Arno Hak 26-07-2022

Hele fijne winkel, en bij reparatie wordt alle moeite gedaan voor een goed resultaat. Goede service is hier nog altijd gewoon.

Aanrader!

Anneke 26-07-2022

Alles netjes afgeleverd , en prima geregeld, wat wil je nog meer ? De groeten.

Twan van O 26-07-2022

Mooie overzichtelijke winkel.
Zeer ruim en breed assortiment voor een niet erg groot dorp als Bakel met dezelfde prijzen als de grote winkels in de steden.
Dat was vroeger wel anders en ging je voor de grotere aankopen naar een vestiging in de stad voor je financiële voordeel. Daarbij nam je op de koop toe dat je geholpen werd door onverschillig personeel dat meestal geen verstand van de spullen had. Gelukkig verleden tijd.
In Bakel tref je Vriendelijk en behulpzaam personeel aan dat je netjes helpt zonder te overdrijven.
Ook voor een deskundig advies of meedenken om een probleem op te lossen zeker een aanrader omdat er ook mensen werken met ruime ervaring uit de praktijk die je op professionele wijze met raad en daad graag helpen.
Wat een winkelbezoek aan Electro Verberkt in Bakel helemaal complimenteert is de combinatie van een no-nonsense cultuur en de Brabantse gastvrijheid.

Tomas 26-07-2022

Oprecht advies en snelle levering. Het zijn vakmensen die aan te raden zijn.

Piet Hein van der Ven 26-07-2022

Wat opvalt is de uitstekende klantgerichtheid bij Electroworld. Het contact is prettig en de lijntjes kort. Ook de aflevering en installatie verliep uitstekend, niets dan lof !

Michael 26-07-2022

Goede sortering van producten, vriendelijke en deskundige winkelmedewerkers. Ze nemen de tijd voor je om je voor te lichten over producten en vragen te beantwoorden.