Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Heidi 12-03-2022

Koop hier al 20 jaar. Alles top, vriendelijk, kennis, prijs/kwaliteit, alles genoeg op voorraad en de volgende dag bezorgen. Voor mij de beste.

Jolanda Mureau 11-03-2022

Heel fijn geholpen door **, goede uitleg gegeven over de tv, veel laten zien, advies gegeven, kortom super geholpen.
Ook de installatie thuis was een super service. Ben erg blij met deze service.

C. de G 11-03-2022

Ik heb in de lokale winkel van Electroworld een wasmachine en een droger aangeschaft. In de fysieke winkel kon ik rustig rondkijken en kreeg deskundig advies. Er stonden voldoende apparaten, zowel in het voordeliger als in het duurdere segment. Ik heb er de tijd voor genomen om de juiste keuze te maken. Een dag later werden de machines bezorgd en vakkundig aangesloten.

John en Annette 11-03-2022

We zijn een aantal zaken langsgeweest voor een set droger en wasmachine. In Barneveld kregen we toch wel een heel uitgebreid advies en mogelijkheden. Rustig werd ons alles uitgelegd, super.
De plaatsing was ook zeer zorgvuldig en uitleg ook goed. Zeker aan te raden !

marwolters 11-03-2022

De voorlichting is goed. De keus uit apparaten groot, de service is goed. De monteur heeft de TV keurig opgehangen en ingesteld

Jeroen Van Hassel 11-03-2022

Prima geholpen e n snelle service zoals je gewend bent van van xxxx Als renner en als elektroworld.

bouma 11-03-2022

goede uitleg, duidelijke afspraken en uitstekende service. Zowel technisch alsook qua look&feel (aanschaf tv, geluidsbox en beugels).

uitstekend 11-03-2022

Dit is een betrouwbaar adres wij komen al jaren om apparaten

te kopen, Het volgende apparaat kopen weer bij van Leeuwen

Tuur Loomans 11-03-2022

Artikelen kun je overal kopen, maar service moet je krijgen. De service ook bij defecte artikelen is TOP. Daarom ga ik naar electro world Someren

combimagnetron 11-03-2022

Top service. Kan niet beter. mooi op afgeproken tijd en zeer zorgvuldig gemonteerd.

de Ridder 11-03-2022

2 weken niet kunnen koken, is echt niet fijn. Bij grote elektronica winkels niet kunnen slagen gasstellen waren veel te groot, paste niet op mijn aanrecht. Was ik maar eerder naar Drieenhuizen gegaan. Vriendelijk geholpen en moeite doen om te zoeken naar het juiste formaat. De bezorgers waren ook vriendelijk en behulpzaam. Ben echt echt tevreden met Drieenhuizen.

Embert en Mia Haasen 11-03-2022

Geweldig goed geholpen door xxxx Had voor ons een zeer goede oplossing die ze elders ons niet konden bieden.Al meer een goede oplossing geboden met geluid en tv wegens slecht gehoor. Een zaak met vakmanschap een waar je ieder een naar toe durft te sturen.

joke 11-03-2022

Zoals al jaren bij ons bekend: fantastische service, tv netjes opgehangen, alle afval afgevoerd, keurig gestofzuigd, in de winkel een passend advies. Er is goed meegedacht bij de aankoop.
Monteur kwam op de afgesproken tijd, vriendelijk, veel overleg,
Kortom: prima gevoel en dank voor de service.

Annie en Jos Janssen 11-03-2022

Correct afgehandel geen enkele op of aanmerking. het is vlekkeloos verlopen.

Arjen B 11-03-2022

Uitstekende service op de geleverde CI+ adapter voor mijn TV-kaart( Ziggo.Ik heb de adapter goed op de contact pinnetjes moeten doordrukken. .

Ellen 11-03-2022

ik zocht een inbouw koelkast en diepvries met afmetingen die niet in online winkels te vinden waren. Heel fijn geholpen via een telefoontje naar Electroworld Bunschoten. Daarna prima installatie door aardige monteur met assistent.

D. Vochteloo 11-03-2022

Nieuwe TV gekocht die niet goed werkte. Maar door de goede service van Hagedoorn een goede oplossing gevonden.

Zonnehoeve 11-03-2022

Goede service.
Wij doen als toeristisch bedrijf al jaren zaken met Wouters.
Je kan altijd bellen of langskomen voor advies.

Marco Veloo 11-03-2022

Klantvriendelijk benadert in winkel en duidelijk advies ontvangen. Zeer attent was het aanbod om de spullen gratis thuis te brengen op een voor mij geschikt moment. communicatie was helder en ik had veel vertrouwen in kundigheid medewerker .

Bezorgdienst was top!

Wim Trommel 11-03-2022

We zijn altijd tevreden over hun service personeel is vriendelijk in de winkel en geeft goede uitleg over de producten, en onlangs ook bij reparatie en garantie van een kapotte tv aan huis. Wat wil je nog meer?

Café veldzicht 11-03-2022

Een goede en vakman die je helpt en weet waar hij overpraat prima service 👍kom er graag Mark Leegstra 👍

Jeannette van je Fliert 11-03-2022

Klantvriendelijk en professioneel personeel die alle tijd voor je uittrekken zodat jij de juiste keuze van je aankoop kan maken.

Bart Grasmeijer 11-03-2022

Ik wilde een inductiekookplaat als vervanging voor een kookplaat op gas. Tijdens de Corona lockdown periode adviseerde de medewerker mij telefonisch op een uitstekende manier en de installatie werd keurig verzorgd door eerst aanpassingen te doen in de meterkast door de electroworld elektricien en daarna plaatsing door een zeer deskundige electroworld installateur. Ik ben zeer tevreden

M.Baas 11-03-2022

Vriendelijk personeel wat je goed helpt. Kijkt naar je budget en meedenkt. Voldoende keuze. Zeer goed behandeld. We komen zeker terug!!

J.Smits 10-03-2022

prettig om het in de winkel te ervaren. Ook om bij de plaatselijke winkel te kopen in plaats van via het internet.
Je krijgt goed advies en men is heel behulpzaam.