Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Roxs electro........... 30-01-2022

Ik kwam om informatie......maar kreeg goede uitleg ..........ik besloot om meteen te kopen.

P van den Ouweland 29-01-2022

kom altijd bij deze zaak, we zijn ook echt tevreden, deze week n radio cd speler gekocht, alleen snap ik niet hoe ik hem moet instellen, krijg het niet voor elkaar, daar baal ik van, maar.... ze komen als het goed is om deze even in te stellen, is beloofd, en dat is altijd nog goed gekomen, gewoon ff wachten en geduld

W.Bes 29-01-2022

Snelle levering, hele goeie en eerlijke service en vriendelijk personeel!
Vakmensen die ook wat meer moeite doen en mee denken in oplossingen!

prima 29-01-2022

prima .............................................................................

electro world roxs St.Oedenrode 29-01-2022

De winkel in St.Oedenrode is voor mij dicht in de buurt en ik heb gehoord dat de service uitstekend is.

Toon 29-01-2022

Nou ja alles is perfect geregeld,ook met het leveren van het product,
Wij zeggen maar zo je hoeft er niet ver voor te gaan,en een topwinkel.

Judy 29-01-2022

De wasmachine maakte een bonkend geluid bij het centrifugeren. Dit was snel en goed opgelost. Goede service

G.de Vries 29-01-2022

Vriendelijk en behulpzaam,vakmanschap en kennis geeft een prettig klantgevoel.

h bruil 29-01-2022

keurig behandeld , correct uitgevoerd . dik tevreden, kan iedereen deze winkel aanbevelen

Henk Blom 29-01-2022

Een geweldige familiezaak waarbij de eigenaar en zijn medewerkers de klant centraal zetten en goed luisteren naar de klantwensen! Ook de aflevering en installatie van het gekochte product was optimaal!
TOP ZAAK!

Deljee 29-01-2022

Altijd goede service bij Bel Service, besteld en keurig op tijd geleverd, Goed advies gekregen voor installatie .

paul 29-01-2022

supersnelle en goede service tegen een heel redelijke prijs. monteur heeft verstand van zaken

R. Vegt 29-01-2022

Onlangs tot grote tevredenheid een combi magnetron bij Poortman laten repareren. Deze reparatie is zeer vlot afgehandeld en wat mij met name aansprak is de tussentijdse communicatie over de kosten en de duur van de reparatie. Poortman is een top electronica bedrijf welke ik ten zeerste kan aanbevelen. Ik koop er graag mijn electronica want als er iets mee is staan ze ze ook bij Poortman Electro World voor je klaar. TOP bedrijf!

Electroworld Baarn 29-01-2022

Het is een winkel bij mij in de buurt. De service is prima. Ik ben altijd een Bosch fan, dus ik kan naar harte lust
bestellen bij Electroworld. De medewerkers zijn klantgericht.
Alles word op de tijd die afgesproken is geleverd!

Joke en Rinie Hofkens 29-01-2022

Geweldig geholpen in de winkel, thuis installatie fantastisch gedaan door X, met goede uitleg.
Dit vinden wij super, alles naar wens.👌👍🏼
Gaan zeker terug naar deze zaak bij volgende aankopen.

Irene 29-01-2022

IVM Corona alle info via de mail waar altijd snel op werd gereageerd. Uiteindelijk koelkast en combi magnetron/oven gekocht die inmiddels is geïnstalleerd. De dag van de verhuizing door problemen met tv aansluiting gebeld en dezelfde dag is er nog iemand gekomen voor tijdelijk een perfecte oplossing gedaan en over een paar dagen worden de draden netjes weg gewerkt.
Dus voor mij al héél veel jaren een dikke 10+
Nogmaals dank.

D.van Veen 29-01-2022

Snelle reactie op vragen over beschikbare apparatuur. Eerlijke voorlichting. Meedenken over aanschaf en procedures.
Snelle behandeling van de weigerende oude apparatuur (reparatie suggesties). Demonteren van oude apparaat snel en deskundig. Montage van de nieuwe vaatwasser idem. Lokale leverancier!

Lex 29-01-2022

Onze oude afzuigkap was keurig "ingebouwd' en dat zorgde voor een behoorlijke uitdaging voor de twee knapen, die de nieuwe kap mochten installeren! Zij konden werkelijk nergens bij. Er zat niets anders op, dan de hele ombouw voorzichtig te demonteren. Alle kastjes moesten daarbij open en deels worden leeggeruimd. Vervolgens werd de nieuwe kap geïnstalleerd en werd de gehele ombouw weer keurig teruggeplaatst. Vervolgens werden alle kieren en naden weer 'naadloos' afgekit! Ook werd aangegeven, dat een aantal kitnaden eerst moeten drogen en dat zij na een week nog zouden terugkomen om de laatste kitranden aan te brengen. Kortom, Drieenhuizen heeft een knap stukje vakwerk afgeleverd!!
Na de wasmachine, de vaatwasser, de wasdroger en de kookplaat is nu ook het laatste grote apparaat in onze keuken door Drieenhuizen vervangen. (heb overigens berekend, dat wij al bijna 45jaar een zeer tevreden klant van Drieenhuizen zijn.....!).

Dominiek 29-01-2022

Vriendelijk en heel competent. Maken voldoende tijd voor je en zoeken mee naar wat het beste is voor je

Nelly 29-01-2022

Snelle levering, vriendelijk. Daarnaast hele goede service, ze plaatsten oude droger op wasmachine, ze plaatsten verlengsnoer, zodat ik gemakkelijker de stekkers van wasmachine en droger kon wisselen. Kortom, zeer tevreden.

A. Robbertsen 29-01-2022

Goede uitleg en zeer vriendelijk geholpen. Vlot bezorgd en zeer goed afgehandeld. Alles geplaatst, aangesloten en goede uitleg hoe de wasmachine werkt. Prima service.

Melisa Durgut 29-01-2022

Heel vriendelijk personeel. Ze hebben zo hun best gedaan om mijn bestelling tijdig af te leveren. Nogmaals bedankt. Top service.

Jacqueline 29-01-2022

**** heeft ons wederom ontzettend goed geholpen bij een probleem met onze afzuigkap. Mede door zijn advies en snelle manier van reageren is het defect verholpen met minimale kosten. Wij komen zeker terug wanneer wij apparatuur nodig hebben.

Fam. Kloos 28-01-2022

Ze dachten goed mee over wat ik wilde en ondanks de tekorten aan chips heb ik toch een mooie vaatwasser, zelfs nog goedkoper dan waar ik op had gerekend gekregen en hij is heel netjes aangesloten, ze namen alle rotzooi weer mee. En ik kreeg goede uitleg over het gebruik. Ik ben heel tevreden met het product en de service. Ook de planning was duidelijk gecommuniceerd.

Arie Janssen 28-01-2022

Fijne zaak. Goed opgeleid personeel. Netjes. Een ouderwetse winkel in deze moderne tijd.