Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J. Stalpers 14-11-2022

We waren op zoek naar een zuinige oven met veel mogelijkheden. De voorlichting was prima, men deed moeite om de niet direct beschikbare informatie boven water te krijgen en slaagde daarin. De aflevering en plaatsing gebeurde snel en goed en de instructies waren helder. De eerste ervaring met de oven is uitstekend.

Ed van der Kruijk 14-11-2022

Lokale middenstand steunen is belangrijk. Maar ook een prettige persoonlijke service.

Electro Word 14-11-2022

Ten eerste dat de winkel een stuk mooier er uitziet en overzichtelijk.
En werd netjes geholpen en een afspraak gemaakt .

jonny smit 14-11-2022

geweldige service en super netjes behandeld en hele goede uitleg van mijn aankoop wasmachine

Hans 14-11-2022

Snelle levering van de bestelling en goede en klantvriendelijke plaatsing door monteur. Perfect gedaan en dik tevreden.

Janco 14-11-2022

Wat een geweldige winkel, altijd weer heerlijk om hier te zijn, erg vriendelijke mensen en met vakkennis!
Zijn de verkopers allemaal bezig, dan staat er altijd een bakkie koffie klaar!
Erg tevreden met aanschaf van de SONOS speakers.

Duinker 14-11-2022

Gewoon goed, wat ik verwacht had. Apparatuur functioneert ook naar behoren, maar dat mag je ook van het merk Bosch verwachten

A.M.M.Veldman 13-11-2022

Heel plezierig dat ik op deze manier, op een eerlijke manier mijn mening mag geven.
Het is niet zo moeilijk, ik ken de naam Hamers al wat jaren terug, dat was toen ik woonde in ‘s Hertogenbosch.
Het was niet zo moeilijk, ik was blij dat die zaak gelukkig nog bestond, want. Al mijn vriendinnen weet hen te vinden.
Moet je iets goed hebben, ga dan naar ‘Hamers’ zei ik altijd, daar is geen rotzooi, maar kwaliteit.
Moet je weer iets nieuws,? Neem de kortste weg, Ga naar Hamers. IK heb ervaring, ze gaan met de tijd mee.
Weer iets kapot? ……
Bellen! en ze staan de zelfde dag voor je deur. Het personeel is vakkundig en zeer vriendelijk. Fijn om z’n zaak dicht bij je te hebben, je weet : waar je het koopt!

Stehouwer 13-11-2022

Zeer betrouwbare shop. Al vele jaren klant en nooit , nooit teleurgesteld. Goede voorlichting en niet zelfzuchtig.

Bert Geleijnse 13-11-2022

Topservice: heldere voorlichting in de winkel over voordelen van de door mij gewenste tv, maar ook over de beperkingen ten opzichte van duurdere toestellen, vervolgens snelle levering en installatie door zeer klantvriendelijke monteur. De volgende dag werd een storing thuis snel opgelost door een minstens zo vriendelijke collega. Mijn gevoel zegt: een 10, maar met een 9 wil ik aangeven aan dat de service van dit bedrijf een nog hoger niveau kan en zal bereiken in de toekomt

Pieter 13-11-2022

Door leveringsproblemen bij Bosch en onduidelijke informatie van Bosch aan de retailers kreeg ik begrip en respect voor de medewerking van de verkopers. Het product werd op een prima manier uitgevoerd alsook het uitbouwen van de inbouwkoelkast.

fverhoeven 13-11-2022

keurig geholpen gped advies snel geleverd,keurig geplaatst en oude vaatwasser meegenomen correcte monteur

Jannie Lakerveld 13-11-2022

Winkel bestaat al heel lang in Sliedrecht. Goede informatie over het aan te kopen apparaat. Afspraak aflevering/installatie thuis keurig op tijd.

Gerrit Venis 13-11-2022

We kochten een nieuwe kookplaat (inductie ipv elektisch). We kwamen vanwege de folder, waarin enkele kookplaat aanbiedingen stonden terecht bij Electro World Passe. En na een bezoekje aan de winkel is de monteur even wezen kijken welke kookplaat zo passen zonder allerlei extra gezaag etc. We kwamen we duurder uit dan in de folder (misschien had ik moeten onderhandelen?). Afspraak gemaakt en keurig volgens die afspraak geplaatst.

Carin Bakker 13-11-2022

Centrifuge besteld, goede service.
Mevrouw liep mee naar de auto.
Ben erg tevreden.

Jessica 13-11-2022

Aardige mensen die me droger kwamen brengen en hebben hem zelfs voor mij bovenop de wasmachine gezet

Hubert Jan jongen 13-11-2022

Echt een aanrader top geholpen en top advies. Ze dachten echt mee in oplossingen voor het brengen en hangen van mij tv .

Riny 13-11-2022

Prettig en vakkundig personeel. Goede uitleg en service.
Wij komen hier al jaren en blijven ook.

Esther Versteeg 13-11-2022

Service was hartstikke goed en snel, schrok alleen wel van de kosten omdat ik de wasmachine ook bij jullie gekocht heb 😱

Jeroen 13-11-2022

Nette reactie op onze mail en goede voorstellen voor een nieuwe koelkast.
Service van leveren en plaatsen was erg goed, snel en netjes. Top! Meerdere apparaten gekocht bij jullie en goede persoonlijke service en meedenken met de klant.

berg 13-11-2022

rond de middag gebeld dat de wasmachine niet meer werkte, dezelfde dag nog een monteur langs gehad om te kijken naar de storing. Resultaat onderdelen waren zo duur dat voor ons aanschaf nieuwe machine beter zou uitpakken.
Meteen naar de winkel gereden en vriendelijk geholpen door de verkoopster.
Snel alles geregeld en binnen 48 uur was onze nieuwe machine netjes in huis geplaats, op de 1ste verdieping. Oude machine meteen mee retour.
Kort om goede service en zeer vriendelijk en ervaren personeel

Otten Noordhuis 13-11-2022

Bij het plaatsen van de vaatwasser zijn ze heel secuur en voorzichtig geweest. Er moest nog iets worden aangepast wat betreft verlengen van 2 slangetjes en dat hebben ze eerst netjes uitgelegd om toestemming te krijgen. Uitleg van de werking van de vaatwasser was ook prima.
Ze hebben alles netjes achtergelaten.

Michel Dubelaar 13-11-2022

Gebra Electroworld in Noordwijkerhout is een aanrader! Wij hebben een nieuwe woning gekocht in Noordwijkerhout en wonen hier nu sinds kort. Via de groepsapp van de nieuwe bewoners lazen we een keer "Gebra lost alles op". We zijn toen naar Gebra Electroworld in Noordwijkerhout gegaan en hebben daar een TV gekocht met wifi-systeem. TV en alle toebehoren zijn keurig geïnstalleerd. Vervolgens hebben we bij Gebra Electroworld een wastoren voor de wasmachine en de wasdroger samengesteld en aangeschaft, ook die is door de monteurs goed geplaatst. De mannen denken mee in oplossingen en zorgen er voor dat je klant blijft. Dat kan alleen door kwaliteit te blijven leveren en goede service te blijven bieden. En dat doen ze!

Firma Cup in Arcen 13-11-2022

Vakkundig en snel geholpen. We kregen een combi oven te leen. Prijs afspraak klopte.

R.E. Tuinstra 13-11-2022

De levering was snel en vakkundig.

Helaas bleek na een aantal dagen dat er water lekte. Hierover contact gehad waarna op dezelfde dag iemand langs kwam om te kijken. Hij constateerde dat een aansluiting niet goed was aangedraaid. Nadat deze was aangedraaid was de lekkage verholpen.