Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Maximalig 13-11-2021

Wij hadden en wasmaschine nodig. Hebben ze alleen via de telefon besteld zonder ze gezien te hebben. Mooie wasmaschine en geweldige service met levering en aansluiten.

H.J.Schouten 13-11-2021

Goede uitleg van kwaliteit product en duurzaamheid.Goede monteurs die er nu werken en overgenomen zijn van een bedrijf dat gestopt is.

S. Filart 13-11-2021

Goed geholpen met de keuze, goede monteur die de inbouwvaatwasser netjes en goed heeft geïnstalleerd.

gerrie jolink scheers 13-11-2021

onze tv was stuk hebben in geen 10 jaar een nieuwe gekocht dus de uitleg hoe en wat was voor ons heel belangrijk.
en die uitleg was bij Leneman voor ons uitstekend .Er werd gewezen op de prijs kwaliteit verhouding en vooral wat willen jullie voor mogelijkheden. Voor ons was die hulp heel belangrijk

Renate Proost 13-11-2021

Dit is een lokale ondernemer met zeer klantgerichte service. Als er iets met mijn wasmachine of droger is, waar ik echt geen dag buiten kan, dan staan ze meteen voor ons klaar en mocht het niet meer gerepareerd kunnen worden, zorgen ze meteen voor een nieuw exemplaar en sluiten deze ook netjes voor ons aan.

Cor 13-11-2021

Prima voorlichting in de winkel en de service verdiend ook een dikke 10.
TV geplaatst en aangesloten en duidelijke uitleg van hoe alles werkt.
Dikke 10 voor het team van Electro world Aarts in Baarle-Nassau en we kunnen deze zaak van harte aanbevelen.

Brinkhuis 13-11-2021

duidelijke uitleg van producten, goede service, heel erg vriendelijk personeel

G.B. 12-11-2021

Electro World Apeldoorn geeft een goed advies waar je voor komt. Ze geven een eerlijke mening en zodanig dat je goed gevoel geeft van je aankoop. Ik ken deze winkel al sinds lang ook via mijn ouders en ben tevreden over de service ook na de aankoop.

Peter van Dijk 12-11-2021

Goede service met mensen die er verstand van hebben.
Tevens mooie winkel met uitgebreid assortiment.

JE Kuiper 12-11-2021

Prima winkel met een ruim assortiment (Rhoon) en goede prijzen. De vakkundige eigenaar neemt rustig de tijd voor klanten en geeft advies met kennis en eerlijkheid. Na de bestelling van mijn koelkast (online) werd deze binnen de afgesproken paar dagen bezorgd. Vóór de bezorging kreeg ik heel netjes een belletje om het tijdstip af te spreken. Koelkast werd netjes in de keuken gezet door twee aardige gasten. Zeer tevreden dus!

Remco 12-11-2021

Overzichtelijke mooie grote winkel.
Duidelijk uitleg
Luister naar de wensen ven de klant
En vriendelijke mensen.

Jo-Ann 12-11-2021

Het is en blijft een top winkel met top personeel. Ik kom hier altijd naar toe voor service, rust, geduld en klantvriendelijkheid. Tot gauw, xxxxx

Bennie 12-11-2021

Levering mooi op tijd, installatie,en uitleg prima, personeel vriendelijk en beleefd

Anke 12-11-2021

Vriendelijk geholpen.
De wachttijd was te lang. Het was druk met bezorgen maar bijna 2 weken wachten is wel erg veel...
Bij de levering werd de koelkast netjes neergezet. De bezorgers waren beleefd.
De uitleg had wel iets uitgebreider gemogen...

Gert-Jan 12-11-2021

De verkoper heeft ons goede en onafhankelijke informatie gegeven over een hifi instalatie.
Niets werd ons opgedrongen en hebben na meerdere keren zijn gaan kijken een mooie set aangeschaft.
Ook is er een mogelijkheid voor het laten plaatsen wat erg handig is.

Gert 12-11-2021

Prettige combinatie van lokale winkel met vriendelijk personeel, en een website. Goed advies in de winkel, ook later kun je nog eens terugkomen voor advies.

Martin de Wolff 12-11-2021

Op afgesproken tijd afgeleverd , zeer vakkundig oude apparaat uitgebouwd, nieuwe vaatwasser ook vakkundig ingebouwd . Kortom geweldige service
Ik beveel zeker bij mijn kennissen en vrienden en familie Electro World aan, top

Jan 12-11-2021

Wij waren heel blij dat Electroworld - Vogel op zeer korte termijn een passende oplossing kon leveren voor ons witgoed probleem.

Andre 12-11-2021

Super uitleg en service en zeer snelle levering (twee uur later stond de nieuwe droger al te draaien)

Ton Temming 12-11-2021

Geweldige en snelle service, gisteren besled en nu hangt de 75 inch 8k netjes aan de muur.

Charlotte Visser 12-11-2021

Snel accuraat en goede service. Kwamen van te voren inmeten, En was snel geregeld. Wij zijn erg tevreden met deze service.

L.Hoek 12-11-2021

Prima shop in Heinkenszand. Goede service en informatie. voor deze winkel gekozen vanwege eerdere goede ervaring en het is in onze woonplaats.

Pieter 12-11-2021

Ben netjes geholpen in de winkel van ElectroWorld uit Veen en uitleg gekregen over vaatwassers aan de hand van mijn opgegeven maten uit mijn keuken. De volgende dag kon de vaatwasser 'Miele' worden geleverd en geplaatst :) De vaatwasser is afgelopen woensdag netjes geplaatst en daarbij ook uitleg gekregen over de werking.

jaco bruinekool 12-11-2021

fijn bedrijf waar je op kunt bouwen en vertrouwen.
wat ze zeggen doen ze. en hebben altijd een goede uitleg over de producten.

G.Bierens 12-11-2021

Ben zelf niet in staat om storingen en vernieuwen modem te doen ik het daar helemaal niets mee. Ik ben uitstekend geholpen .Top!!!!!