Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

B Voortman 06-09-2022

Duidelijk alles uitgelegd en de bezorging twee verdiepingen hoog geweldig gedaan!

R. Wouda Facilitair coördinator bij Mens de Bilt 06-09-2022

Als bedrijf is Electroworld zeer professioneel met deskundig advies en de afspraken worden goed nagekomen, tevens koop ik graag lokaal en niet via internet.
Al met al ben ik zeer tevreden.

ella van schaik 06-09-2022

Prima , goed afgeleverd, mooie koelkast
Goede uitleg in de winkel.
Geen negatieve opmerkingen

Lex 05-09-2022

Het advies is eerlijk en op maat. De service is uitstekend. Ik woon 35 kilometer uit de buurt, maar toch kwamen ze alles aansluiten.
Zelfs krijg je tips, hoe er het beste er mee om te gaan.
Ik haal voorlopig alles bij hun!

Theo den Outer 05-09-2022

Prima winkel, betrouwbaar, klantvriendelijk., klantgericht.
De laatste maanden een aantal aankopen gedaan.

Jammer dat men het een probleem vindt wanneer je vraagt naar de maten van de schroeven die je moet gebruiken om de nieuwe tv aan de oude beugel ( met dezelfde afstandsmaten) te bevestigen. Die geeft men niet.
Die gegevens krijg je alleen wanneer je een nieuwe beugel koopt.
Btw ik heb die maten gewoon bij de importeur opgevraagd
en gekregen.

GEBRA in NOORDWIJKERHOUT 05-09-2022

Ben al geruime tijd klant bij dit bedrijf.Telefonische afspraak gemaakt.Reperatie wasmachine reeds na drie dagen, er was nog maar een monteur beschikbaar,anderen waren uitgevallen.
Monteur kwam keurig op afgesproken tijd. EN de afhandeling verliep prima. Ik blijf klant bij deze GEBRA.

Yara 05-09-2022

Goede uitleg. Kennis van zaken en ruim de tijd genomen om mij te informeren.

Schungel 05-09-2022

Super snelle reactie en service is prima! Geen moeite is teveel en afspraken worden netjes nagekomen

Quik 05-09-2022

Leuke mensen en goede service, hebben verstand van wat ze verkopen en als iets kapot is hebben ze kundige monteurs

R.Dankert 05-09-2022

keurige serieuze behandeling. Men zocht keurig de passende magnetron/oven uit. Ondanks de afwijkende vorm van de keuken alles passend gehouden.

truckdrivers 05-09-2022

Kundig personeel en zeer behulpzaam. Op afgesproken tijd geleverd en geïnstalleerd. Top.

Bart 05-09-2022

Eerlijke service en advies. Men kijkt of het mogelijk is om het apparaat bij defect te herstellen in plaats van aansturen op vervanging.

Nel mouthaan 05-09-2022

Ik heb een miele gekocht en ben zeer tevreden hoe ik netjes geholpen ben.
Alles was duidelijk en de volgende dag had ik de miele afwasmachine in huis

R.Eijkel 05-09-2022

Prettige mensen en beleefd. Luisteren naar het probleem en nemen heel snel actie.

Twilhaar 05-09-2022

we zochten eenspe iake inductiefornuis, zat niet in colle tie, , maar toch kunnen regelen, perfecte service en een deskundige , goed advies en de aansluoting ook perfect geregeld.

Anne-Sophie 05-09-2022

Afgelopen week een wasmachine en diepvries gekocht bij Electroworld. In de winkel werd ik prettig geholpen en geadviseerd bij het maken van mijn keuze. Daarnaast is er een goede service, inclusief bezorging!

Juan 05-09-2022

Zeer professionele service. Ze reageren heel snel en hebben alles netjes achtergelaten.

Els van Boeijen 05-09-2022

Ga altijd direct naar de winkel omdat ik daar goed advies krijg over wat ik zoek. Geweldige service.

Giel 05-09-2022

Koelkast besteld voor levering in Amsterdam maar niks meer van ze vernomen. Ik kreeg wel een factuur van een aangesloten bedrijf in Amersfoort maar toen ik dat bedrijf belde verteld ze mij dat ze niet in Amsterdam gaan leveren en dat de koelkast naar een centraal magazijn gestuurd was. Radiostilte van Electroworld sindsdien, maar ik heb mijn betaling niet terug ontvangen.

Marion 05-09-2022

Zeer snelle en accurate service. Vriendelijk. Op tijd en keurig gewerkt.

Koop altijd lokaal. Zijn al jaren klant bij Van Leeuwen.

Ruud 05-09-2022

Door de verkoper in de winkel goed geinformeerdn en de juiste keuze kunnen maken voor een wasmachine en droger. Wij werden attent gemaakt op het gebruik van de machines en het onderhoud.
De apparaten werden binnen enkele dagen geleverd en netjes op de plek gezet. De medewerkers hebben een korte uitleg gegeven over het gebruik. Na afloop hebben zij alle rommel zoals karton en plastic netjes opgeruimd en meegenomen. Wij zijn met Electro world Hoppenbrouwers zeer tevreden.

Piet 05-09-2022

Zeer goede service netjes op de eerste verdieping neergezet en ook nog in het bezorg tijd vak top

Banjamin Gehrke 05-09-2022

Er moest nog een verandering aangebracht worden die bij andere leveranciers doorberekend zouden worden en die als service gratis werd gedaan.
Een duidelijke uitleg voor gebruik.
Uiterst vriendelijk personeel.
Niets dan lof.

van der ploeg 05-09-2022

Zeer vriendelijke behandeling en goede levering personeel heeft verstand van zaken zeer zeker een aanrader om daar te gaan kijken

Familie en buren 05-09-2022

Positief adviesprijs met korting en klantvriendelijk geholpen.
Inhoudelijk op de hoogte van het gekochte apparaat.