Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Van den Burg 26-01-2022

Omdat wij lokaal winkelen belangrijk vinden en de service erg goed is! Diegene die het kwam installeren was erg vriendelijk en bekwaam

De vet 26-01-2022

Wasmachine gekocht bij Electro World Thijssen in Raamsdonkveer. Goed advies gekregen en aankoop gedaan. Levering was volgens afspraak. Echt nog ouderwetse service waar veel bedrijven van kunnen leren.

A van der Voorn 26-01-2022

Werden in de winkel correct geholpen en geadviseerd. Levering was snel en plaatsing prima.

JanK. 26-01-2022

deskundig en zeer klantvriendelijk, uitstekend advies met idem uitleg .Een winkel waar service met een hoofdletter geschreven wordt

Louisa 26-01-2022

Ik ben al 28 jaar klant hier. Altijd goede service, eerlijk en betrouwbaar advies, snelle en ongecompliceerde levering.
Ook voor reparaties een goed adres.

Holtslag 26-01-2022

Verkoper heeft ons, zeer goed voor gelicht,de monteur had tijd en geduld om al onze vragen deskundig te beantwoorden.

Ton Holtslag 26-01-2022

In de winkel uitstekend geholpen, monteur bij plaatsing niets anders dan lov,goede uitleg en duidelijk in woord en daad.

CJ 25-01-2022

Vriendelijke verkopers en goede installateur. Wasmachine en droger snel en vakkundig geplaatst.

Stephan 25-01-2022

- Snelle levering
- Ze hebbben vooraf contact opgenomen ter verzekering dat het product zou voldoen. (Maatvoering, etc)

Gewoon een tevreden klant. 25-01-2022

Goede service. Vriendelijk, geduldig, goed adviserend. Zo ook tijdens het telefoongesprek met een vraag over de installatie.
Super!

B. Wibier 25-01-2022

Fantastische snelle service. Meedenken, installeren en alles gebruiksklaar maken!

Erik 25-01-2022

Klantvriendelijk denken mee voor wat het beste is
Geen probleem met ruilen

Ik ben blij! :-) 25-01-2022

Supersnelle, persoonlijke behandeling. Heel vriendelijke bezorgers door vakmensen die me ook nog even hebben geholpen met het instellen van een ander apparaat die ik in huis heb. Ik ben blij! :-)

Fam. Sterrenburg, Zaltbommel. 25-01-2022

Ben uitermate tevreden, vakkundige, geduldige vakmensen, uitermate vriendelijk.
Bij navraag gebruikshandleiding, goede telefonische hulp.
Heb dit bij eerdere aankoop ook zo ervaren, vandaar dat wij vanuit Zaltbommel wederom
naar Udenhout rijden voor de aankoop van een nieuwe radio.

Ton Vermeule 25-01-2022

Perfect geholpen, we gingen voor een nieuwe verrekijker, goed advies gekregen ,met paar kijkers naar buiten om de kerktoren te bewonderen ,uit het verleden weten we al wat een goede service er geleverd word.

jacqueline ten Brink 25-01-2022

zij geven net iets meer services en denken mee . en vinden altijd oplossingen.

Bergevoet 25-01-2022

De monteur heeft prima werk geleverd en de reparatie goed verricht. Keurig gewerkt. Heel vriendelijk en behulpzaam.

A.Raaijmakers 25-01-2022

Wij zijn zeer tevreden de service is boven verwachting goed, zowel Electroworld Thijssen als de monteur zijn we heel tevreden over,.

W. Wamelink 25-01-2022

Netjes en professioneel geholpen in de winkel, goede uitleg en ook de voors en tegens uitgelegd van de te kopen artikelen, er wordt voldoende tijd voor jouw als klant gemaakt, duidelijke uitleg over de levering van de gekochte producten.

L. Floor-Verweij 25-01-2022

Goed advies. Kundig. Voldoende keuze.
Bereidheid om te helpen stralen ze uit.
Tips en tops , heel fijn.

D van der Beek 25-01-2022

Leuk , vakkundig personeel , goede producten en op een redelijke afstand.
Beter dan webshops

Jos 25-01-2022

Kom al jaren bij deze winkel geven goed advies nemen hier rustig de tijd voor, je bent hier echt nog een klant hebben keurig geregistreerd staan wat je gekocht hebt en wanneer echt heel handig voor later eventueel garantie of onderdelen.

Fam. Molenaar 25-01-2022

Ik ben dik tevreden over de wijze waarop ik geholpen ben. Alles keurig thuis afgeleverd en de oude magnetron meegenomen. Bravo!

Siem van holsteijn 25-01-2022

Klantvriendelijk. Meer dan dat zelfs. Helpen zoveel ze kunnen. Verpakkingsmateriaal nemen ze mee terug, zodat onze papiervak niet te vol wordt. Helemaal goed!

peter goud 25-01-2022

heel netjes alles keurig volgens afspraak en geïnstalleerd zonder extra kosten