Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Snelle Service en Afwikkeling 16-01-2022

Betreft bestelling van een Bosch Stofzuiger. Snelle Service en Afwikkeling. Scherpe prijzen.

Rob Lichtendahl 16-01-2022

Wij en onze familieleden (ook in Den Haag) bestellen al jaren bij dit bedrijf en zijn nog nooit teleurgesteld in onze verwachtingen.

Willem Oudijk 16-01-2022

Lokale winkelier met uitstekende service en eerlijk advies. En prima productaanbod snel in huis.

E.G. van Dijk 16-01-2022

Deskundig en klantvriendelijk. Werd geholpen met klachten. Er werd rekening gehouden met mijn ondeskundigheid.

Hans Verhoeven 16-01-2022

Bestellen, service, reparatie: allemaal fantastisch.
Een klein minpuntje: ze kwamen bijna een uur eerder dan afgesproken. Voor het zelfde geld was ik niet thuis. De monteur zelf was fantastisch, netjes, snel en deskundig.
Wout van Vlerken: een aanrader!

Sandra O 16-01-2022

Vanwege eerdere positieve ervaringen weer voor deze winkel gekozen.
Er wordt met je meegedacht en moeite voor je gedaan. Vanwege corona alles online en telefonisch, dat is minder fijn dan gewoon in de winkel, maar zo toch prima opgelost.

Gita 16-01-2022

Zeer persoonlijke en goede service. Order telefonisch geplaatst : viezer en kookplaat besteld, geleverd en geplaatst.. en oude vriezer meegenomen. Fijn dat er nog zaken zijn zoals vroeger.

Don 16-01-2022

snelle reactie, correcte behandeling, uitermate klantgericht en vriendelijk

Wilma Boekwijt 16-01-2022

Oosterhof Electro World reageert altijd snel en adequaat, heb je een vraag dan krijg je snel antwoord, onze wasmachine was stuk en je krijgt goede opties uitgelegd. De wasmachine was op voorraad en stond ‘s avonds al te draaien! Een top bedrijf met een fantastische service, vriendelijk personeel met kennis van zaken en dichtbij!

van der Burg 16-01-2022

Ondanks dat de winkel vanwege corona gesloten was, werd ik toch telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan na mijn vraag of het toch mogelijk was om een nieuwe was droog combinatie te leveren. Op ma 10 Jan gebeld en op vrij 14 Jan werd het apparaat keurig geplaatst en aangesloten. Hiervoor verdient Hoppenbrouwers een groot compliment.

H.van Gennep 16-01-2022

Een zeer correcte winkel. De installatie van de vaatwasser ging snel en vakkundig en tevens een duidelijke uitleg Ik kan Electroworld 100 procent aanbevelen.

Geert 16-01-2022

Gekozen voor Witte Hal Reuver op basis van eerdere ervaringen met verkopers R. en H. Betrouwbaar en komen afspraken na ook in deze tijd van lange levertijden door materiaal tekorten.

van Dalen 16-01-2022

Zeer kundige medewerkers die je van een eerlijk advies voorzien en nemen hiervoor ook alle tijd . bij een reparatie keurige prijsopgave met duidelijke keuze tussen repareren of toch beter nieuw aanschaffen.

Ruud Kerschner 16-01-2022

Omdat het artikel nog niet geïnstalleerd kan worden kan ik alleen de winkel en het personeel op dit moment een beoordeling geven. Ik geef een negen omdat ik nooit een 10 geef.

Denise de Bok 16-01-2022

Onverwachts ging onze wasdroger stuk. Telefonisch contact opgenomen (ivm met corona was de winkel gesloten), waarbij we een goed advies kregen over wasdrogers. Nadat we een keuze gemaakt hadden kon de levering dezelfde dag nog plaats vinden! Super service!

W.Bouwens. 16-01-2022

Ben zeer tevreden , mooi beeld , goede service,vriendelijk personeel.

Uitgepakt, aangesloten en geïnstalleerd,verpakking enz.meegenomen.

Tom Nuijten 16-01-2022

De shop zit in de buurt, verder zijn het getalenteerde, goed opgeleide, vakmensen.

Waterkoker 16-01-2022

Elec waterkoker tel besteld
Kon ik ophalen in de winkel
We zijn er blij mee

H.Terwisse 16-01-2022

Prima telefonische afspraak gemaakt en eveneens prima afhaal-service . Uiterst vriendlelijke en correcte behandeling .

Ivonne Vukkings 16-01-2022

Zeer tevreden over Electroworld Cup Arcen. Goede service en altijd tijd voor de klant!

G. Dijkman 15-01-2022

Het begint er al mee dat we in eigen woonplaats dit soort winkels hebben en daar ook graag gaan winkelen. Bij de aanschaf van 1 televisie vorig jaar en dit jaar weer 1 kregen wij het juiste advies wat voor ons het beste was . De afhandeling verliep meteen goed omdat direct een aflevering en plaatsing datum werd afgesproken en alles werd tiptop geleverd en gemonteerd en alles meteen goed. Wij doen graag zaken met de firma Baake gezien onze goede ervaringen.

w 15-01-2022

Electro World Thijssen in Raamsdonksveer is helemaal Top, Prima Service, goede voorichting, goede uitleg, maken het helemaal waar.

Fam van Veldhuizen 15-01-2022

Prettig en deskundig advies, goede service!
Winkel is goed bereikbaar met ruime parking.

Werner 15-01-2022

Defect aan magnetron en na goede beoordeling adequaat en snel hersteld.
Perfecte service en snel opgelost.

Jw 15-01-2022

Super geholpen met een garantie kwestie van een stofzuiger van dyson. Na twee jaar was hjj kapot en heb een hele nieuwe ontvangen. Dus ze komen hun afspraak is afspraak helemaal na!