Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Monique 23-10-2022

Binnen de afgesproken tijd. Vriendelijke en deskundige monteur. Installatie problemen goed opgelost.

Jan 23-10-2022

Men neemt de tijd voor de klant en doet moeite om de klant te helpen. Ik ben dik tevreden.

Steggink 23-10-2022

Goede service, zeer klantvriendelijk en kennis van zaken.
Komen hun afspraken altijd na.
Al jaren goede ervaringen mee. Zeker aan te bevelen.

Marcel van vliet 23-10-2022

Prima service, aardige medewerker, in de buurt/ lokaal. Werd op de hoogte gehouden mbt leverdatum,
, tijd enz.

E.F.M. Jannink - Sträter 23-10-2022

Op een zaterdag middag druk in de winkel toch redelijk snel geholpen waarvoor dank . Ook de informatie betreffende het product achteraf kregen wij redelijk snel

Piet Sterel 23-10-2022

ik ben al jaren bekend met de winkel in Abcoude Als inwoner van Abcoude wil graag lokaal kopen. Het is dichtbij voor vragen en service

Yvonne 23-10-2022

Zeer klantvriendelijk.
Denken mee en geven advies.
Monteurs zijn vriendelijk. En beleefd. Werken netjes en schoon. Leggen apparatuur goed uit.
Bedrijf is zeker aan te raden
Mvg

Jean-Louis van Eekeren 23-10-2022

De winkelervaring was goed. Duidelijke uitleg en goed advies.
Minpuntje, we hebben bewust een RVS quooker gekocht en wordt er bij de installatie een zwarte geleverd.
Verder alles heel fijn ervaren

senpb 23-10-2022

Heel erg servicegericht naar de klant, met goede uitleg van wat wel en niet kan en waarom.

Van Dijk 23-10-2022

Goed advies direkte rservice,alles netjes aangesloten.Super.Ook goede nazorg als er iets niet goed is.Goede uitleg van het apparaat.

Zwieten 23-10-2022

Super service! Stofzuiger eerst voor reparatie aangeboden en niet direct een nieuwe willen verkopen. Dyson werkt nu weer als nieuw.
Bedankt voor vakkundig advies en reparatie.

Elly Meeuwis 23-10-2022

Snel goed en vriendelijk geholpen.
De föhn was ook op voorraad, dus alles was naar wens.

Geweldige dienstverlening 23-10-2022

Medewerkers hebben goed meegedacht, en de dag van de reparatie was mijn dochter in het ziekenhuis voor haar bevalling. Toen ik belde hebben ze de monteur gevraagd om na zijn huidige klant direct naar mij te komen, terwijl ik nog niet aan de beurt was volgens de planning maar later op die dag om mijn wasmachine te repareren, dit vind ik zo klantgericht.
Zo had ik alle tijd om naar mijn dochter te gaan, mijn kleinkinderen op te vangen, en te genieten van een klein wondertje.

Saskia Gorter 23-10-2022

iPad van mijn zoon laten maken. Super netjes gedaan en binnen een dag was die al klaar.

Annabelle 23-10-2022

Ik vond de bestelling en bezorging super fijn! Goede service, verstand van zaken en nemen de tijd om mee te denken en dingen uit te leggen.

Yvon 23-10-2022

Wederom een goede en snelle service. Al het witgoed uit de keuken van mijn dochter hebben we naar volle tevredenheid bij Electroworld gekocht. Ze denken met je mee, plaatsen de goederen en leveren constante kwaliteit.

P van Bergen 23-10-2022

Kundige monteur, die alle moeite deed. Alles werd perfect ingesteld voor optimaal gebruik en mondeling uitgelegd. 👍
Ik ben er zeer tevreden over en zal hem vaker raadplegen als dat nodig is.

Mike Warnau 23-10-2022

Rookes Rietman Electroworld is een mooi niet al te grote winkel.
De benadering is persoonlijk zonder opdringerig te zijn, je krijgt goed advies en kan goede afspraken maken voor de aflevering.
De medewerker die het bestelde aflevert, werkt netjes en legt alles goed uit.

Sebastiaan Woertman 23-10-2022

Goede informatie en advies ontvangen bij Rookes Rietman Schalkhaar. Werd uitgebreid de tijd genomen. Gratis thuis bezorgd en aangesloten. Super service.

Bert 23-10-2022

Erg attente service die veel verder gaat dan alleen de voordeur en ook met veel geduld. In een paar woorden: erg prettig en zeker voor herhaling vatbaar!!

H vd worp 23-10-2022

Man in de winkel heeft goede kennis van producten goed advies gehad en super snelle levering en keurig geplaats

Ricus 22-10-2022

Lokaal aanwezig bedrijf met goede sortering in best geteste apparaten en prettige service..

kreuze 22-10-2022

helemaal top,binnen de afgesproken tijd .werd de koelkast bezorgd,en geplaatst,alle karton en piepschuim,werd meegenomen.
dus wij blij.

J van Guilik 22-10-2022

Top winkel altijd goede service!!
Alles altijd geplaatst en nemen de verpakkingen weer netjes mee !

Kroon Parket BV 22-10-2022

Nu een aantal keer een product besteld. Indien niet op voorraad later keurig 'even' gebracht.
Goede service, tevreden klant !
Vr groet, team Kroon Parket