Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Rob 24-02-2022

vlotte werkwijze. Goede afstemming tussen de twee medewerkers - binnen uur gemonteerd (inbouwkoelkast vervangen)

aa kisjes 24-02-2022

prima winkel, voor alles met een stekker gaan we naar hagedoorn toe.
kan deze winkel zeker aanraden. leuke eigenaren

J. Van der Vlies 24-02-2022

Om de service koop ik niet op internet. Passé maakt het waar wat service is. Mijn televisie is prima afgesteld. Omdat ik nog wat vragen had kreeg ik opnieuw de insteller op bezoek. Gaf duidelijke antwoorden op mijn vragen. Daarom prijs ik passé bij iedereen aan.

Leen Romijn 24-02-2022

Zijn al vanaf 1996 klant .
Als de service zo blijft zoals de afgelopen 25 jaar, en daar gaan we vanuit, dan zullen we dat nog jaren blijven.

Bert 24-02-2022

Na online , al rondgekeken te hebben , kwam ik bij Electro world , uit , omdat het weer service naast de deur is.
Telefonisch goed voorgelicht , omdat zij iets duurder waren dan de concurrentie na onderhandeling. Voor een paar euro goede service naast de deur.
Aflevering door top en door vriendelijke medewerker.
Waren al jaren klant bij hun voorganger in Gulpen . Gaarne weer! Aanrader!

Joke Mouws Christianen 24-02-2022

Wordt altijd vriendelijk, netjes en goed geïnformeerd. Meestal alles op voorraad nooit lang wachten.

Janneke 24-02-2022

Lokale winkel die goede service biedt. Kundig en vriendelijk personeel. Snelle levering was mogelijk en dat is fijn als de wasmachine stuk is.

Ellen 24-02-2022

goed geholpen, kreeg goede informatie! en bij levering werd alles goed geïnstalleerd. verpakkingsmateriaal werdt meegenomen, dus ik bleef niet met rommel zitten. en ik kon gelijk gebruik maken van mijn droger, na een goede uitleg gehad te hebben.

Inge Heinsdijk 24-02-2022

Allereerst was de monteur heel vriendelijk! Het plaatsen van de afzuigkap deed hij vakkundig en netjes. Ook met de andere medewerkers van Radio Vos hebben we prettige ervaringen!

J.A. Heupers 24-02-2022

Ik heb deze zaak gekozen omdat ik al jaren klant ben. Ook nu weer werd ik op een zeer vriendelijke en correcte manier behandeld. De aankoop gebeurde op 22-2-22.

L.Roozendaal 24-02-2022

Fijn met zo'n vertrouwenwekkend bedrijf in de buurt die wasrmaakt wat ze zeggen en goed naar de wensen van de klant luisteren.

Hans Klijn 24-02-2022

De service is geweldig. Had een snoer besteld, die vlot binnen was. Bij het ophalen had ik een vraag over inbouwapparatuur voor een keuken. Informatie zeer uitgebreid, over vervangende apparatuur, vergroten van het gat in stenen blad. Prima

Giovanni Barbuio 24-02-2022

Ten eerste in mail staat dat de bestelling er al een paar dagen in huis is maar dat is niet waar want is nog niet geleverd.
Ik was fan van Brilman en heb diverse zaken besteld ( TV/Droger/Keramische kookplaat/vrieskast en onze onderbuurvrouw op
nummer Boulevard 1945, 375-11 hebben wij laten verzorgen dat ze ook 2 TV's gekocht heeft bij Brilman terwijl ze zelf naar Expert wilde gaan.
Bij mijn laatste bestelling voor mijn dochter TV Samsung 43Q67A waar het object morgen bezorgt zal worden en ingesteld ging de bestelling moeilijk,
opeens instellingskosten en rekening welke ik altijd per mail krijg en op hetzelfde moment betaal gaf nu wat problemen.
Ik ben ingesteld om niet bij grote organisaties te kopen zoals Mediamarkt maar ga me nu afvragen of ik klant bij Brilman blijf.
Al met al geen prettig gevoel hier aan deze laatste aankoop gehad

Bunyamin Gul 24-02-2022

Bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam. ik hoefde zelf helemaal niks doen.

Rob Peters 24-02-2022

Betrouwbaar, snelle levering, prima prijs. Ben zeer tevreden over de afwikkeling.

Jankoop 23-02-2022

Goede en snelle dienstverlening. Er wordt goed op mijn vraag ingespeeld door de juiste producten aan te bieden voor een gunstige prijs.

wim en margien 23-02-2022

Meedenkend aardig personeel. Niks is te veel. Monteur niet te beroerd om extra werkje te doen i.v.m inductie kookplaat. Komen afspraken na.

Familie van der Plas 23-02-2022

Snelle levering van de vaatwasser, in deze tijd niet makkelijk. Prima afgeleverd en alles netjes verzorgd.

Rob van de Wetering 23-02-2022

Goede voorlichting, veel keus en toen was de keuze snel gemaakt. En een voordeel: de winkel is in eigen woonplaats

Henny 23-02-2022

Zeer tevreden, reageert snel op mail.
Beantwoord de vragen, geeft veel informatie.
Kortom deskundigen werken hier.
Bezorging: vooraf goed geïnformeerd
Bezogers zorgden dat wasmachine op de juiste plaats etc kwam te staan, gaven informatie. Wilde zelfs droger op wasmachine plaatsen.
Kortom klantvriendelijk bedrijf: 10!!

Marcel Veldhuis 23-02-2022

Uitstekende kwaliteit, uitstekende service! Kom hier al een paar jaar en blijf terugkomen.

Annemie 23-02-2022

Het ging om 2 reparaties en daarbij vervanging van onderdelen. In het begin verliep het wat chaotisch, maar nadat we hadden gereclameerd, alles geregeld volgens afspraak!

Jolanda den Boer 23-02-2022

Ik was op zoek naar een quooker leverancier en die heb ik gevonden in Barendrecht bij Electro World Vogel. prima service en snelle levering van de produkten.

Thijsen Raamsdonksveer 23-02-2022

na de ontvangst in de winkel en een keuze gemaakt na een goede uitleg over wasdrogers bestelling geplaatst .
Op de afgesproken dag en uur netjes afgeleverd en aangesloten en de oude wasdroger meegenomen
hartelijk dank nog.

Huub 23-02-2022

Persoonlijke dienstverlening, goed advies, prettige en duidelijke communicatie, als ook een snelle levering en installatie.