Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J. Daamen 01-09-2022

Op zoek naar een nieuwe wasmachine , vakkundig en prettig geholpen in de winkel , afspraak goed geregeld ,
aflevering en plaatsing op 30 augustus volledig naar wens uitgevoerd . Een tevreden klant erbij .

August 01-09-2022

Prima begeleiding bij de aanschaf en uitlevering van mijn nieuwe draaitafel. Alternatief aangeboden om de oude te laten herstellen. Prima de luxe dus.

Goede service 01-09-2022

Komen altijd afspraak na goede service
Altijd bereikbaar voor vragen en vakkundig personeel
Ben al jaren klant

Linda05 01-09-2022

Bij Electro World Jan Berkvens in Boxmeer krijg je t.a.t. eerlijk advies en zeer goede service!

Christa 01-09-2022

Super vriendelijk en snel geholpen, zaterdag contact genomen voor probleem met de TV, dinsdag al opgelost.

Bert 01-09-2022

Het bedrijf werkt snel en secuur. Het personeel is deskundig en voorkomend. De vaatwasser werd snel en vakkundig ingebouwd. Het bedrijf leidt ook leerlingen op tot monteur. Ik was er getuige van. Dat gebeurde op een prettige manier. Kortom een bedrijf met hart voor klant en personeel.

Jill 01-09-2022

Zeer tevreden over de handelwijze omtrent onze nieuwe koelkast. Het oude wrak is na veel meewerk vervangen door een toch nog goed passende koelkast. En dat viel niet mee. Snelle service, binnen een week was alles geregeld.

Pie Pelzer 01-09-2022

Uiterst betrouwbare ‘local’ waar persoonlijk contact , kwaliteit en een eerlijke prijs sinds jaar en dag gegarandeerd zijn.

Rinze Hofman electronicazaak in Heerenveen 01-09-2022

Persoonlijke benadering, deskundig advies en snelle en prettige levering van de nieuwe afwasmachine.

frans 01-09-2022

Al jarenlang mijn huisleverancier.Als je prijs kwaliteit maar vooral service belangrijk vindt dan is de keuze heel logisch.

jos@burosnippert.nl 01-09-2022

kom al jaren hier, vlotte bediening ,vakmanschap,en zeer vriendelijk. niet voldoende helaas kan ik er niet meer van maken.

van Beele 01-09-2022

Duidelijke uitleg over werking van de droger en vriendelijk en vakkundig geholpen door de medewerker

van Beele 01-09-2022

Mooie winkel met ruim en duidelijk uitgestalde producten en vriendelijk personeel

Karin 01-09-2022

De tv deed het niet meer , dus daarom naar de winkel voor een andere. Aangezien ik totaal geen verstand heb van tv’s was ik blij met de goede uitleg en de verschillen tussen verschillende tv’s. Op basis daarvan een goede keuze kunnen maken en de verkoper was zo aardig om de tv al gebruiksklaar te maken dus was het thuis alleen nod de stekkers inpluggen en klaar. Top!!
Super blij met deze tv.

Jan Wieberdink 01-09-2022

Gewoon goed service, en een beetje extra aandacht.
En gewoon op voorraad, dus goede keus
geen parkeer problemen

J.Hijmans 01-09-2022

Je krijgt er prima service en kundig advies en dat door de jaren heen. Vriendelijke benadering.

Rinske 01-09-2022

Zeer vriendelijk personeel..alles eerlijk en duidelijk uitgelegd..fantastische snelle service

Frans knuiman 01-09-2022

Snelle reactie. Meteen opgehaald. Ook in de winkel goede en nette afhandeling .puik groeten

MJO 01-09-2022

Uitstekende service. Goede uitleg over de aangeschaft wasmachine. Alle functie werden duidelijk uitgelegd.
Plaatsing verliep vlekkenlkoos. Oude machine werd meegenomen. Sindsdien wordt de wasmachine naar volle tevredeheid gebuikt.

Tromp 01-09-2022

We worden altijd vriendelijk geholpen. In die nodig krijgen we een duidelijke uitleg. Thuis bezorgen is op tijd en instanties gebeuren netjes. Blij dat er in ons dorp zo'n winkel is.

Theo 01-09-2022

Televisie gekocht. Ben er heel tevreden mee. Snel geholpen. Vriendelijk personeel. En een goede prijs.

Mieke 01-09-2022

Ik ben zeer tevreden met de service in de winkel en ben ook zeer tevreden met het bezorgen en installeren van de wasmachine en de droger.

a herrijgers 31-08-2022

zeer tevreden
ze gaven mij de tijd om eerst schoon te maken voor de nieuwe droger werdt geplaatst

JBA wopereis. 31-08-2022

Vriendelijk kordaat te zake kundig .
Geen lange wachttijden.
En niet direct een nieuwe apparaat aan praten , er wordt eerst goed gekeken of een reparatie mogelijk is top!!

Peter Thistlethwaite 31-08-2022

Good service in the shop and also with installing of the apparate. Cleaning up after them and removing the old apparatewas fantastic. My conpliments