Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Uitvaartverzorging H. Jobse 05-05-2022

Ontzettend snelle service! Dat was heel fijn.
Meteen dezelfde dag een offerte voor een nieuwe vaatwasser. Goed uitzoek werk met allerlei opties weergegeven. En keuze hebben is altijd fijn.

Marleen 05-05-2022

De communicatie duurde wat lang via whatsapp, maar met bellen ging het sneller.

Uiteindelijk een mooie oplossing kunnen vinden door mij een nieuwe en betere stofzuiger aan te bieden.

De stofzuiger is heel mooi. Werkt goed en is moderner dan die ik al had.

Blokland 05-05-2022

Ruime sortering elektrische apparaten, overzichtelijke winkel, duidelijke uitleg.

Merel Wiersma 05-05-2022

Ik ga naar de electroworld in Abcoude, omdat ik daar zelf woon. Een paar maanden geleden heb ik daar een TV gekocht, en bleek later kapot te zijn. (een grote barst in de pixel, niet in het scherm zelf) deze heb ik meteen teruggebracht. Dit werd voor hun een heel groot gedoe, omdat zij geen garantie meer hadden vanuit de fabriek. om een lang verhaal kort te maken: Ze zitten er (nog steeds) heel erg mee, maar ze doen er alles aan om mij gewoon een nieuwe tv te geven. Dit is echte service en zij waarderen hun klanten. daarom ben ik blij dat ik bij Bunschoten heb gekocht, mede door de service die zij bieden. Bij een massa winkel als de mediamarkt hadden zij allang bedacht dat ik het maar uit moest zoeken met m'n kapotte tv.

Gert de jonge 05-05-2022

Mensen met hart voor hun vak en kennis van hun producten. Altijd vriendelijk en een prima prijs kwaliteit verhouding.

Adrie Houtermsn 05-05-2022

Keurig ontvangen in de winkel, adequaat geïnformeerd daarna naar aanleiding van onze vragen. De door ons gewenste inductieplaat was in voorraad. We konden snel een afspraak maken voor de aanleg van een extra stroomgroep en de installatie van de kookplaat. De monteur heeft zijn werk keurig gedaan.
We zijn zeer tevreden over het gehele traject.

Rene 05-05-2022

Goede service, weet ik uit eerdere bestellingen en goede begeleiding om juiste keuze te maken. Plus dat alles tot in de huiskamer wordt gebracht is goud waard.

Erna 05-05-2022

Aardige verkopers, goed te bereiken. Een 9 omdat ik vind dat er altijd ruimte moet zijn om te groeien.

Rob van Cappelleveen 05-05-2022

Goed werk geleverd, in advies, levering en montage van Bosch koel-vriecombinatie.
Vriendelijk en deskundig personeel, dus tevreden.
Groet

Vd Meer 04-05-2022

Uitstekend advies bij aanschaf van vaatwasser en stofzuiger. Levering en installatie boven verwachting door kundige vakmensen. En de prijs is gewoon correct Kortom zeer tevreden.

H.Bodegraven 04-05-2022

Van oudsher al mijn leverancier van alle eletronische apparatuur naar volle tevredenheid met goede
Service.

M.H. 04-05-2022

Electroworld Cup Arcen heeft super advies, en super service. Ze denken met je mee, in geval van nood, een reserve-apparaat ter leen.

van Dijk 04-05-2022

klantgericht, uitstekende service. Vriendelijke medewerkers. zij nemen de tijd om je alles goed uit te leggen. Betrouwbaar.

Bellamys 04-05-2022

Goede service en heldere communicatie. Er wordt meegedacht en afspraken worden nagekomen.

Heerken-Van den Hout 04-05-2022

We kopen hier altijd onze apparaten en zijn zeer tevreden over de goede service.

Yannick Bos 04-05-2022

Persoonlijk en vakkundig advies op meerdere vakgebieden. Fijn om uitleg te krijgen van iemand in persoon. Ook de mogelijkheid tot het testen van een product (bijv. koptelefoon) is top.

Knibbeler 04-05-2022

Prima geholpen door de medewerker. we waren toe aan een nieuwe wasmachine door de uitleg hebben we een er een aangeschaft.

Joop van Hoorn 04-05-2022

Het apparaat is netjes geplaatst en door de technicus verder zeer correct afgehandeld door, bedankt hiervoor.

M Hendriks 04-05-2022

Snelle service bij aanschaf inbouw koelvriescombinatie.
Na 1 dag al bericht van levering en plaatsing top!

Keurig geplaatst door vakkundig monteur die zeer nauwkeurig werkte.

René 04-05-2022

Ik vind het plezierig winkelen bij Electro world Duijnstee Sassenheim, Je wordt herkend als een bekende klant en men neemt de tijd voor uitleg en een praatje.

Roessi 04-05-2022

Deskundige en vriendelijke medewerkers (winkel in Dokkum) die met je meedenken.
Op de middag een wasmachine in de winkel gekocht en deze einde van de middag nog thuis geleverd.
Tijdens de eerste wasbeurt springt hij in storing en lekt lichtjes water.
Volgende ochtend contact met de winkel, en s’middags is de servicemonteur langs geweest.
Deze kreeg het apparaat niet meer aan de praat en heeft de wasmachine om laten ruilen voor een andere.
Dit alles in een tijdsbestek van twee dagen.
Zeer tevreden over de gang van zaken. Top service.

Wietse 04-05-2022

Van onze oude wasmachine had de motor het begeven. Door de monteur keurig uitleg van wat er moet gebeuren en de kosten. We besloten een nieuwe wasmachine te kopen bij Balsters. Prima geholpen, goede uitleg, de voors - en tegens van verschillende type wasmachines uitgelegd gekregen. Uiteindelijk weer een bosch wasmachine gekocht. Vandaag geleverd, netjes geinstalleerd. De gebruiksaanwijzing uitgelegd. Geen voorrijkosten voor de diagnose van de defecte wasmachine. Alle verpakkingsmateriaal weer meegenomen.

Tatjana Daemen 04-05-2022

Ik shop zo graag bij deze winkel omdat ik dat deze mensen gun.Ze geven top service en nemen het kapotte materiaal mee zodat je daar niet meer naar om hoeft te kijken.Er wordt goede uitleg gegeven over het nieuwe aangeschafte artikel wat ik als alleenstaande vrouw zeer waardeer omdat ik niet technisch ben en ik daardoor extra lang van mijn gekochte spullen kan genieten

T. Van Delft 04-05-2022

Wij kiezen al jaren voor deze winkel, omdat ze altijd ze altijd constant zijn in hun betrouwbaarheid en service. Niets is ze te veel. En ook nu weer zijn er adequate oplossingen aangedragen en voorzieningen. Wij zijn er geweldig blij mee.

Ruud 04-05-2022

Super service. Vorig jaar een wasmachine gekocht waar we niet tevreden over waren. Dit bespreekbaar gemaakt en is super opgelost door Kortman door goede inruil en perfecte levering van een andere machine waar we heel erg blij mee zijn.