Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Corrie van de Sande 21-09-2022

De service bij Electro World Hamers in Vught is werkelijk meer dan 100%.
Wij hadden een streamer gekocht die op een of andere manier maar niet goed wilde werken. Bij Hamers geen probleem als je bij hen terugkomt met dit verhaal. Na één week kregen we bericht dat we 'n andere konden komen halen. Ook deze bleek niet optimaal aan te sluiten op onze wifi. Wederom geen probleem. We kochten bij Hamers een andere die we meekregen om te testen en mocht dit niet lukken konden we weer terugkomen om verder te kijken. Eventueel kunnen ze ook altijd een monteur aan huis sturen. Gelukkig bleek dit niet nodig en zijn we tevreden met een laatste voor ons goedwerkende streamer.

Ina van der Weele 21-09-2022

Wij willen electroworld lampen als een klantvriendelijke zaak willen omschrijven. Ze staan voor je klaar op soms cruciale momenten, geven goede uitleg over de producten die ze verkopen. Veel keuze in de winkel en anders helpen ze zoeken in de voorraad van de leverancier. Wij komen er graag.

Simon 21-09-2022

Snelle levering gecombineerd met uitstekende service; er wordt goed ingespeeld op de klantwens.

Jules 20-09-2022

Zeer vriendelijke service. Binnen een uur al thuisbezorgd. Lokale ondernemer die deze fijne winkel runt.

Hanny 20-09-2022

ik heb ook deze keer weer gekozen voor WitteHal Electro World Venlo omdat de deskundigheid van de medewerkers en de service van het bedrijf zeer goed zijn.

Ronald 20-09-2022

Op zoek naar een goede Aeg warmtepompdroger voor onze bracht ons naar de aanbieder.
Ondanks dat het model helaas niet meer fysiek in de winkel stond was de koop snel gesloten, omdat we zelf ook dit type hebben.
Hij moest wel besteld worden maar de levertijd zou ongeveer 4 werkdagen zijn.

Enige jammer puntje was, dat hij pas op dinsdag de 20e sept geleverd kon worden, dat is 10 dagen na bestelling. Maar de service aan de deur was weer top. Werd keurig aangesloten en geplaatst en ook binnen de tijdafspraak.

Ben 20-09-2022

AVA Electro World Oost Souburg, kan mij geen klantvriendelijkere winkel bedenken.
Kennis en kunde van de mannen die de spullen komen afleveren, of het een TV - Vaatwasser of kookplaat is MEER DAN TOP.

mvworp 20-09-2022

Electro World heeft ons erg goed geholpen bij onze lekkende wasmachine. Dit was helaas net buiten de garantie ontstaan, en zij zijn in gesprek gegaan met de producent; dit heeft een mee betaling van de producent opgeleverd. Erg tevreden over de service, vriendelijkheid en de moeite die ze genomen hebben om ons zo goed mogelijk te helpen.

Sita Feenstra 20-09-2022

Shop is prachtig de gebruiksvriendelijkheid staat hoog in het vaandel net als de kwaliteit Chapeau

Lizeth Martens 20-09-2022

Ruime keuze uit apparatuur. Duidelijke uitleg. Goede en snelle service. Vriendelijk personeel.

richard 20-09-2022

Aardige meneer die me hielp en naar mijn mening veel verstand ervan.
Legde scheerapparaat prima uit. Stofzuiger eveneens voor en nadelen super.

Wendy 20-09-2022

Uitstekende levering en uitleg. Nog niet eerder deze mate van service meegemaakt. Direct wat tips en tricks gekregen en hoewel er een nieuwe wasmachine werd geïnstalleerd, werd mij ook direct een slangetje verkocht waardoor ik het waterbakje van de droger niet meer handmatig hoef te legen. Uitstekend!

D Gonzalez 20-09-2022

Wat een nette medewerkers en een geduld, problemen worden naar tevredenheid opgelost.
Zeker een aanrader om daar te kopen, persoonlijke service en iedereen is op de hoogte als er een service aangevraagd wordt.
Goede contacten met (*), wat een toppers daar! Dikke 10+

Gea Wagenaar 20-09-2022

wij zijn goed geholpen voor de aankoop van een wasmachine. vriendelijke verkoper en erg behulpzaam om ons te helpen om hem in de auto te krijgen. TOP winkel

Familie Burm 20-09-2022

Prima uitleg van het product, snelle levering, goede service bij levering en vriendelijk personeel

Sanne 20-09-2022

Prettige en snelle service! Onderdeel van de droger was kapot, de volgende dag was het onderdeel al binnen.

Smeets 20-09-2022

nemen uitgebreid de tijd voor je. Vakkundige mensen! Ook de prijs is niet duurder dan een BCC of Mediamarkt. TV werd mooi aan huis geleverd.

Géén idee 20-09-2022

Goed.vakman,heel professioneel,en snel opgelost, tevreden,
Een echte aanrader

Top 19-09-2022

Deskundig goede uitleg betrouwbaar goeie service apparaat uit winkel mee
Goede uitleg betreffende installatie met bijbehorende codes

Rob en Rilda van Noort 19-09-2022

Wij gaan voor de ons al bekende service en snelle en goede afspraken
Die nu ook weer voldoen aan onze eisen
Dus gewoon perfect

Waldi 19-09-2022

Zoals je mag verwachten weer een super vriendelijke en kundige medewerker 🧑‍💼 en lekker snel geholpen, goed gedaan.
Volgende keer zie je me weer verschijnen, beter in de buurt kopen dan weet je dat je service krijgt

Ian 19-09-2022

Duidelijke site met overzichtelijke indeling en goede beschrijvingen van (in dit geval) wasmachines en drogers. In de winkel uitstekend verder geholpen met de keuze voor een beter bij de wasmachine passende droger. Aflevering en plaatsen uiterst correct dus zeer tevreden voor prima prijzen!

Wil 19-09-2022

Goede en snelle service.
Wat in de winkel ten toon gesteld staat ook op voorraad

Anne Korf 19-09-2022

Na het stellen van vraag is er goed en gedegen hulp bij het vinden van het juiste product.
Eenmaal aangeschaft is de eventuele hulp bij het plaatsen en aansluiten prima.

beregoed 19-09-2022

gewoon prima correct en deskundig vriendelijk enz.
behulpzaam wat tegenwoordig uniek is ze kunnen luisteren.