Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

ALP 19-05-2022

Heel tevreden en heel vriendelijk geholpen zeker een zaak om naar terug tegaan

Peter de Jong 18-05-2022

Zeer deskundige uitleg en informatie. Snelle levering, deskundige en klantvriendelijke afle vering en plaatsing.

Jan Schnuck 18-05-2022

Men, m.n. X weet wat een een klant nodig heeft. Het produkt staat centraal en niet zijn marges. Hij smeert dus niets aan, maar verkoopt wat de klant echt nodig heeft. Zo nodig brengt hij zonder kosten een bezoek aan huis en oriënteert zich, zodat het juist beeld heeft wat je echt nodig is en/of past. Na het leveren laat hij zien hoe het bij jouw thuis het beste werkt. En geeft ongekende service, waar hij geen rekening voor vraagt. Als klant schaamde ik mij een keer, want niets is hem te veel. We mogen Joan niet vergeten, de monteur. Zwijgend legt hij de kabel voor b.v. WIFI. Ook voor hem geldt dat het maakt zodanig dat het optimaal functioneent en dat het esthetisch er prima uitziet. Komt graag terug om indien nodig de klus alsnog aan te passen. Prima vent.

Rianne 18-05-2022

Goed geholpen, actie voor mijn product begon pas in de week erna, maar kreeg de korting toch. Product was nog niet in de winkel, maar werd gauw geleverd en er volgde meteen een telefoontje.

R.O. 18-05-2022

Geen goede winkel, Er kwamen niet vooraf gemelde extra kosten bij de aankoop en de klachten afhandeling was zeer onbevredigend

B.R. Hordijk 18-05-2022

Leverancier uit onze omgeving snel en meer dan alleen maar montage. Mee denken e n extra service.

J.Mans 18-05-2022

Zeer klantvriendelijk. Ruime, mooie winkel. Ruim aanbod. Vriendelijk personeel, met goed advies..

Claudia 18-05-2022

Service staat hoog in het vaandel bij Passe ElectroWorld. De uitleg die ik kreeg was rustig en duidelijk. M’n Miele wasmachine stond meteen aan. Heel blij met de nieuwste snufjes die de machine heeft.

Van duren 18-05-2022

Online een reparatie aangevraagd
Wegens reparatie miele wasmachine.
Snel contact gehad
Super fijne service .
Monteur had de storing snel opgelost.

mijn naam? 18-05-2022

ik werd goed voorgelicht door de medewerker in de winkel. en een snelle bezorging van mijn wasmachine. de monteur was prima op tijd en heeft het apparaat goed aangesloten. het was de eerste keer dat ik na mijn verhuizing naar Heerenveen bij hun kwam en nu ben ik een tevreden klant

S. Scholten 18-05-2022

Vriendelijke & hulpvaardige medewerkers in de winkel die goede en eerlijke adviezen geven. Super snelle levering & installatie van de afwasmachine. Ook de monteur was precies op tijd, deskundig en klantgericht. Hij nam de tijd om uitleg te geven over de nieuwe afwasmachine & liet de keuken netjes achter. Kortom: erg tevreden!

Dirk Jan 18-05-2022

Prima service! En supersnelle hulp op het moment dat er sprake bleek te zijn van een productiefoutje in onze nieuwe Loewe TV.

Jos Goffin 18-05-2022

Lokale ondernemer met goede uitleg en service voor snelle levering en zeker prima concurrerende prijs.
Bij levering werd witgoed gebruiksklaar geïnstalleerd door vakkundig personeel en oude apparaat meegenomen. Kortom zeer tevreden!

Bert 18-05-2022

Electroworld Breukers is een lokale onderneming war je je als klant nog koning voelt!. Helder en duidelijk advies - géén keuzedrang/-dwang - een stapje extra zetten - niks duurder dan de hele grote ketens - bezorging/montage aan huis op het afgesproken moment; samengevat: een winkel waar niets te veel is om de klant tevreden de deur uit te laten gaan!
En tevreden ben ik!!

P. Nap 18-05-2022

vriendelijk personeel, vakbekwaam, service gericht, gewoon een hele prettige winkel!

W.G.J.Jansen 18-05-2022

Goede kwaliteit en goede Service ! Wij hebben vaker bij wouters apparaten gekocht.

Deelstra 18-05-2022

Onze wasmachine was stuk en werd meteen dezelfde middag gehaald. We kregen een leenmachine wat ik super fijn vond. Wassen gaat wel door met 2 kinderen. Een paar dagen later zochten we in de winkel een nieuwe machine uit en ook daar zijn we heel vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Gisteren is onze nieuwe wasmachine aangesloten en de eerst 2 wasjes zijn alweer gedraaid. Ontzettend bedankt voor de goede service!!

Knooppunt 18-05-2022

Dit is een geweldige winkel met bijzonder aardige mensen! Zij kwamen met de geweldige suggestie om een pizzaoventje voor 8 personen cadeau te doen bij een jubileum van een woongroep. Aanbvolen!

Henk Luichjes 17-05-2022

Als vaste klant vanouds een uitstekende klant gerichte en vertrouwde benadering met een uitstekende service. Bij gemelde storingen een zeer adequate reactie en opvolging.

Merle 17-05-2022

Goede communicatie, klantvriendelijk. Aan de bezorgservice en uitleg ontbreekt niets.

Verbeek 16-05-2022

Naar Kreutz geweest in Landgraaf, voor droogtrommel dezelfde dag nog bezorgd.

Lucas 16-05-2022

Fantastische service. In het weekend op een zaterdag ‘s morgens een tv uitgezocht in overzichtelijke winkel en diezelfde middag kon deze TV al geleverd en geinstalleerd worden zodat die avond toch naar het songfestival gekeken kon worden.

M.F. de Jonge 16-05-2022

Vriendelijke mensen,goede voorlichting, snelle levering en niet duurder dan andere ketens

Jan 16-05-2022

Prettige winkel met deskundige mensen die weten waar ze over praten en vooral een goede service

Fam Saieliti 16-05-2022

Geweldige service ,mooie apparatuur.Vriendelijke mensen .Vakbekwaam En zo prettig om in je eigen dorp terecht te kunnen .