Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Koen van der Weegen 03-08-2022

Electro World Veen reageert snel en vriendelijk. Ze maken waar wat ze zeggen en doen wat ze beloven. Servicegericht met het oog voor de klant. Heel fijn. Ik raad deze zaak ook echt aan op het gebied van kennis en volledigheid.

Angeline 03-08-2022

Al jarenlang klant. Goede service wat ik erg op prijs stel. Vriendelijk en kundig personeel.

Henk van Haren 03-08-2022

Het is een geweldige winkel waar een prima sfeer hangt. Ze bieden je direct een verse kop koffie aan en bieden goede service. Het is net een nieuwe winkel op een nieuwe plek.

Linda 03-08-2022

Volgens de site was mijn wasmachine het nog waard te repareren, ik werd gebeld dat dit toch niet het geval is.
In de winkel goed geholpen en een nieuwe wasmachine uitgezocht, het moment van leveren kon in overleg, en kon ook nog veranderd worden. Vanwege covid was dit het geval en het aanpassen van de levering verliep geheel naar wens. Nette levering; oud apparaat werd meegenomen en nieuwe werd eerst getest voordat de mannen vertrokken. Betaald met creditcard.

Guus 03-08-2022

Monteur was op maandagochtend 8.15 uur exact op tijd en kon mij informeren , dat onze 16 jaar oude machine niet meer gerepareerd kon worden, omdat het aluminium kruis was gebroken...
Ik heb daarvoor wel voorrijkosten betaald, maar heb dezelfde dag nog een nieuwe machine kunnen bestellen.

Fleur 03-08-2022

De verkoopster was eerlijk straight to the point en niet uit op zo veel mogelijk geld verdienen.

Theo 03-08-2022

Goede voorlichting, alle tijd, afspraken nagekomen, deskundige buitendienst/service monteurs, nette en vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden zijn we met onze beslissing om in zee te gaan met met de firma Schoonderbeek

J.Blankers-Jansen 03-08-2022

Het is een goede koelkast, we waren snel geholpen met onze keuze. De installatie-service is prima. De koelkast is fantastisch mooi ingebouwd.

Erwin 03-08-2022

Uitleg en service in de winkel goed. Monteurs vriendelijk. Helaas geen 10 omdat men niet binnen de aangegeven tijd kwam installeren maar 2 uur later

Hans 03-08-2022

Wij waren op zoek naar een inductie kookplaat.
Leneman heeft ons prima geholpen.

hans 03-08-2022

Een prima vaatwasser voor een concurrerende prijs. Bij zowel de aankoop als bij het plaatsen een uitstekende sfeer en duidelijke informatie. En ….. los van de deskundigheid gelukkig ook humor.

Peter 03-08-2022

Dinsdag om 17.15 uur wasdroger gekocht en woensdagmiddag al direct keurig geleverd en aangesloten!
Keurig advies en service met aansluiten. Top!

Hans 03-08-2022

betrouwbaar, duidelijke afspraken, goede voorlichting, goed bereikbaar, kennis van zaken.

Familie van Grafhorst 03-08-2022

Altijd goede service voor een goede prijs. Altijd de tijd voor elke klant. Niets is te veel om op te zoeken, hoe groot of hoe klein het ook is.

Mahmut Celik 03-08-2022

Deskundig geholpen in de winkel.
Als de apparaten binnen waren gelijk een afspraak gemaakt voor de montage.
Top bedrijf.

Liesbeth 03-08-2022

Vriendelijke en deskundige medewerker.
Goede uitleg. Perfecte afhandeling.

Henk Meijer 03-08-2022

Als bewoner van Abcoude vind ik dat je zoveel als mogelijk bij de plaatselijke winkeliers moet kopen.
Ook let ik op bij de aankoop of het een landelijke winkelketen betreft of een "van ouds her" gevestigde plaatselijke winkelier betreft.
Mijn strijkbout was kapot en is te vervangen, in dit geval, bij Bunschoten.
De verstrekte informatie / advies gebruik bij de aankoop was ruim voldoende

Streuding 02-08-2022

Wij zijn vriendelijk geholpen en zijn aan onze wensen voldaan. De medewerker heeft alles duidelijk uitgelegd wat we van de apparatuur mogen verwachten.

De bezorging verliep vlekkeloos en de bezorgers waren vriendelijk en netjes. Hebben alle afval en oude apparatuur weer meegenomen.

Jan Schrama 02-08-2022

Goede communicatie met de winkel over de bestelde televisie in april en de verwachtte leveringsdatum.
Een rustig winkel-moment afgesproken om het beeld van de nieuwe Sony QD-OLED TV XR55A95K naast het voorgaande model te bekijken, de keuze was snel gemaakt.
Vakkundige mensen die de TV-plaatsing en instelling bij ons thuis hebben verricht met goede bruikbare adviezen
om de TV te bedienen…ben zeer tevreden over de service en klantgerichtte benadering van Electro World.

Alie 02-08-2022

Snel,vriendelijk en eerlijk, plus een hele goede service en lekker dicht bij huis, altijd welkom voor vragen of advies!

Govers 02-08-2022

Zo als altijd weer goede uit leg en service. En natuurlijk vriendelijk personeel.

Frans 02-08-2022

goede service, qua uitleg. snelle levering. goede kwaliteit. Personeel vriendelijk, monteurs ook

F. Smeets 02-08-2022

Klantvriendelijk. Proberen altijd oplossing te vinden. Kundig en goed advies.

Mantijn 02-08-2022

Door het personeel vriendelijk en professioneel geholpen. Prima.
De bestelling van een Miele apparaat kon niet doorgaan omdat de fabriek geen voorraad had. Het is nu een vrijwel identieke Bosch geworden.
Door het personeel is snel en adequaat gereageerd op deze hobbel.
De levering moet overigens nog plaatsvinden

Paul Breslau 02-08-2022

Onze tv was na 10 jaar op!
Wij konden direct een afspraak maken in de winkel van Stadhouder.
De uitleg voor de keuze voor een nieuwe tv was zeer vriendelijk en zeer professioneel.
Na onze keuze werd de nieuwe tv de volgende dag geïnstalleerd door twee zeer vriendelijke medewerkers van de Stadhouder.
Wij waren al jaren een tevreden klant en dat werd nu weer bevestigd. Ook mensen binnen onze vrienden groep, die wij aanbevolen kant te worden, hebben alleen zeer goede ervaringen met de Stadhouder.