Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

De jonge 18-06-2022

Prettige bediening
Vriendelijke verkopers.
Goede service en duidelijke uitleg.
Zeker aan te bevelen 👍👍👍

Magda 18-06-2022

Keurig netjes geholpen in de winkel goede uitleg van de mogelijkheden en bovendien alles geregeld zoals afgesproken inclusief bezorgen en plaatsen.

Caroline 18-06-2022

Realistische heren die de machine brachten: trappegat was feitelijk veel te smal en dan ook nog een traplift. De oude, zware machine die echt niet naar beneden kon staat nu op t balkon. Soms kan het niet anders! Maar: de nieuwe machine staat boven dankzij extra inspanningen van beide heten. Heel erg dankbaar en blij hiermee, vooral de hulp wordt zéer gewaatdeerd!!! De machine nog niet gebruikt. Zal best in orde zijn en zoniet dan ben ik vertrouwd met Electroworld want goede ervaringen mee.

Janet 18-06-2022

Hele vriendelijke en deskundige medewerkers. Goede uitleg over de apparatuur.

Erik 17-06-2022

Netjes en vriendelijk geholpen. Afspraak door monteur werd op laatste moment afgezegd, daar kan Electroworld niets aandoen, maar ze hebben het heel netjes opgelost door een vervanger te vinden die misschien wel 2 keer zoveel beter wAs. TOP.

PvE 17-06-2022

Gekozen voor de firma Hamers uit Vught. Hier is een klant echt klant. Veel kennis van de producten. Goede service en uitleg van het product. Zeer persoonlijk.

F.Brouwer 17-06-2022

Defecte wasmachine Bosch vervangen door een nieuwe buiten de garantie termijn met een geringe betaling.

technisat digitradio 10IR 17-06-2022

Snelle reactie tijd van jullie kant en leuke discussie over het wel of niet aanwezig zijn van een nederlandse toelichting in de geleverde duitse versie.
Gelukkig bleek er toch een ned. toelichting ergens op het web verstopt te zitten en die is nu binnengehaald. n het weekend kunnen we met een selectie daaruit gaan programmeren. Dit is wat je noemt SERViCE !!!!

jwr 17-06-2022

Electroworld Balsters in Assen komt afspraken na en de medewerkers zijn zeer klantgericht en klantvriendelijk.👍👍

Johan 17-06-2022

De keuze in de Electro World winkel gemaakt , prima service
daarna is de koelkast geplaatst (inbouw) niet het makkelijkste maar deze is met volle aandacht en vriendelijkheid geplaatst
een monteur om blij mee te zijn !!!

G.venlo 17-06-2022

6 jaar na de aankoop van onze vaatwasser was er een storing waardoor deze niet mee werkte. Er was snel een monteur beschikbaar die het probleem tegen hele redelijke kosten snel heeft verholpen. Goede service!

Ad 17-06-2022

Goede service, mensen weten waar ze over praten. Snelle levering en montage.
Ik ben zeer tevreden.

J.P. van Haaren 17-06-2022

Perfect geholpen en naar volle tevredenheid zoals we al vele jaren gewend zijn.

erik lokken 17-06-2022

goede service en vakbekwaam advies en snelle levering !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marianne 17-06-2022

al eerder ervaren dat de service van Wim van Leeuwen in Wateringen perfect is, maar nu ook weer. Goede voorlichting en hulp bij de keuze van de tv. Het afleveren ging ook snel en netjes. Vriendelijk en deskundig personeel maakt het helemaal af.

Electro word barneveld 17-06-2022

De monteurs hebben alles netjes aangesloten de rommel meegenomen ben er zeer tevreden over

Jeannette van Haaster 17-06-2022

Zeer goed geholpen! Zoeken naar alternatieven wanneer apparaten niet te leveren zijn. Keurige monteurs, alles naar wens ingebouwd. Goede service, kortom een dikke 10!

N.Tuijl-Pronk 17-06-2022

Ik kom al jaren bij de Stadhouder op de Thomsonlaan.
Weet geen andere winkel, die zo klant vriendelijk en behulpzaam is.
Goede service en goede apparaten.
Al mijn Apparaten in huis gekocht bij de Stadhouder

Schoofd 17-06-2022

Klantvriendelijkheid en service. Ook voor "vervelende" reparaties. Steeds weer service verlenen om het op te lossen.
Chapeau.

M Verhaas 17-06-2022

Prima geholpem erg vriedelijk personnel ik Koop Dakar al Mijn spilled zoalas tv drover wasmasine k koffiezet apperaat

Caubo 17-06-2022

Prima advisering, snelheid, kwaliteit en betrouwbaarheid: een combinatie die je nog zelden tegenkomt !
In één woord: super !

Beligje 17-06-2022

Ik word altijd super goed geholpen en ze staan altijd voor je klaar. Is er iets mis, dan komen ze dit direct oplossen. En als ik maar wat nodig heb bel ik ze op en geven ze mij goed advies wat verstandig is om te nemen.

Ed 17-06-2022

klantvriendelijk en behulpzaam. personeel neemt de tijd voor het geven van advies

Rene Rozenberg 17-06-2022

Jammer dat de site aangeeft,levering 3 a 4 dagen.Dit werd 16 dagen.op zich niet zo erg,maar geen mailtje of telefoontje gehad.Kleine moeite toch.Ook staat er een verkeerd telefoonnummer op de site.Overigens ben ik wel zeer tevreden over de Samsung monitor en de service van de Elektroworld Vogel in Vlaardingen.

Electroworld Weiden in Weerselo 17-06-2022

Geweldige service. Zeer klantvriendelijk
Gisteren ging mijn wasmachine stuk de volgende morgen werd er al optijd een nieuwe machine geplaatst. Fantastisch.