Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nieuwe klant uit Kudelstaart 20-03-2022

Duidelijk en eerlijke tekst en uitleg bij alle apparatuur. Mensen met verstand van zaken, en dat merk je. Werd vakkundig geholpen; zowel in de winkel bij aanschaf als bij het afleveren thuis. Erg blij mee.

m.houtman. 20-03-2022

De ontvangst is vriendelijk, er wordt goede voorlichting gegeven
over het product. Snelle levering.
Ook telefonisch heel prettig.

J.H.Cox 20-03-2022

in de winkel snel geholpen door gemotiveerde medewerker met verstand van zaken. Koelkast gekocht die vervolgens vakkundig werd ingebouwd. Perfecte service.

Jaana Reinola 20-03-2022

Vakkundige electricien heeft de tv bij ons naar tevredenheid geinstalleerd.
Ik geef cijfer 9 maar het lukt niet hierboven!?!

henno van lochem 20-03-2022

jullie zijn een zeer prettig bedrijf en wel om het personeel wat erg vriendelijk en hulpvaardig is . en kundig. en betrouwbaar.

paul1955 20-03-2022

Bij de aankoop deskundige voorlichting. Volgens afspraak op tijd geleverd. Bij de levering deskundige mensen die het apparaat installeerde. Is ons in ieder geval goed bevallen en gaan bij een eventuele volgende aanschaf zeker hier weer heen.

Huub Meijer 20-03-2022

Goede service, in het dorp dus bij problemen of iets nodig hebben dan dicht bij

JN Utrecht 20-03-2022

Geweldige (after)service en prima producten altijd bij Electroword Baarn. Enige plek waar ik dit soort dure producten koop. Ruime keuze en denken mee. Medewerkers die luisteren naar wat je wilt hebben en in alleen dat segment gelijk de juiste keuzes uitleggen.

Van Rijen 20-03-2022

Goede service , vriendelijke monteur. Hoeft niet lang te wachten voor afspraak te maken.

Hans Van Hoogteijlingen 19-03-2022

In de winkel was oké.
Thuis installeren matig, ik was de laatste klant en dat was te merken.
Om ongeveer 17.00 waren de monteurs er.
Ik zou de eerste monteur een 6 geven, de andere een 3.

J.van Os 19-03-2022

in de buurt en je wordt persoonlijk goed geholpen!!! ze hebben de tijd voor ons. en geven goed advies..wat wil je nog meer in deze tijd...

noud lourenssen 19-03-2022

overzichtelijk, vriendelijk en behulp zaam personeel met kennis van zaken.
ook de bezorging was precies op de afgesproken tijd en de wasmachine is keurig op de eerste verdieping geplaatst, aangesloten en proefgedraaid.
zelfs de oude machine naar beneden geslouwd en meegenomen

Mareen 19-03-2022

Bij Breukers vraag je nooit mis. Erg klantvriendelijk. Goede service.
Denken mee en zijn deskundig.

G.H 19-03-2022

Ik ben zeer tevreden over de service.
Goede voorlichting gehad en alles is keurig en correct aangesloten. 👍

Eric 19-03-2022

Reparatie is zorgvuldig uitgevoerd. Het was best ff lastig wat er aan de hand was, maar ze hebben het opgelost!

T.walet 19-03-2022

Goed advies en prettig geholpen.
Hadden reeds eerder uitstekende ervaringen bij de aanschaf van nieuwe keukenapparatuur.
Zeer tevreden.

Ingeborg 19-03-2022

Voor probleem wasmachine thuis gekomen. Monteur heeft veel kennis, vriendelijk en goed advies. Klacht verholpen.

Bernd Bouma 19-03-2022

Ik had een probleem met de afzuigkap. Het probleem is zeer vakkundig opgelost, maar ook zijn er aanpassingen verricht aan de afzuigkap zodat elk toekomstig probleem gemakkelijker op te lossen zou zijn.

Marga de Bruin 19-03-2022

Eerder machines gekocht. Zeer tevreden over kennis en vriendelijkheid. Nu een onderdeel besteld van een 21 jarige afwasmachine. Begreep, telefonisch, meteen wat ik bedoelde. Ga op deze voet door!

Boersma 19-03-2022

Bij levering en montage van de nieuwe koelkast bleek de deur op deur constructie niet helemaal passend. De monteur heeft het zo goed mogelijk gemaakt, maar gaf meteen aan dat hij nog niet tevreden was. En dat hij extra materiaal nodig had om het te fixen. Dit heeft hij diezelfde dag gehaald, zodat we de volgende ochtend al werden teruggebeld voor het maken van een nieuwe afspraak. Het is nu perfect.

h.sprangers 19-03-2022

Het is een winkel waar kennis van zaken is en goede uitleg van de mogelijkheden van de apparaten. en het voordeel van een eigen servicedienst Uitstekend afgeleverd met goede uitleg van het apparaat

Mevrouw vrolijk 19-03-2022

Werd informatief geholpen in de winkel, bij aflevering van de goederen thuis, kreeg ik tijd om de plekken waar de koelkast en vriezer werden geplaatst schoon te maken,

Jankees 19-03-2022

Electro World heeft ons goed geholpen bij de aankoop van een inductie kookplaat. Ook toen bleek dat de door ons uitgekozen plaat niet aangesloten kon worden hebben ze snel een passende oplossing aangeboden. We zijn tevreden over onze aankoop.

Rob 18-03-2022

In de winkel ben ik goed geholpen. duidelijke uitleg over de verschillende wasmachines en mogelijkheden. De wasmachine die ik wilde hebben was niet op voorraad. Het zal ongeveer zes weken duren, maar tot mijn grote verrassing is de wasmachine binnen twee weken en keurig bij mijn thuis afgeleverd. Top service!!

Tevreden 18-03-2022

We hebben een warmtepomp droger gekocht bij brinkhuis electro world goede uitleg en service we zijn al 40 jaar klant erg tevreden