Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J.J Bredenhoff 18-10-2021

Levering was prima, direct al de volgende dag op kunnen halen. Bezorgen was anders ook geen probleem geweest. Nog een winkel van vroeger, lekker gewoon, geen poespas. Weten waar ze over praten. Telefonisch word je ook keurig te woord gestaan. Deskundig advies.

Stan van Kempen 18-10-2021

Afspraak op heel korte termijn kunnen maken. Goede service en diagnose van het probleem en uiteindelijk alles verholpen wat voor anderen te moeilijk was.

G. Rotgers 18-10-2021

Uitstekend advies en snelle levering. Vriendelijke hulp bij keuze met duidelijke uitleg.

mellius 18-10-2021

effectieve, zakelijke service, netjes en beleefde houding. kortom levert exact datgene wat je er van verwacht

van REES Trailers 18-10-2021

In de ochtend telefonisch een TV besteld en in de middag door hun eigen bezorgdienst aan de deur geleverd.

Fons 18-10-2021

Goede voorlichting en informatie over het nieuwe product, goede service, bezorgd op afgesproken tijdstip

S. W. Josphus Jitta 18-10-2021

Ik vind Stadhouder een prettige winkel. met plezierige en deskundige bediening een een groot assortiment. Van televisie tot scheerapparaat.

Ans 18-10-2021

Bijzonder grote klantvriendelijkheid in de winkel.
Bijzonder snelle levering.
Bijzonder goede wijze van plaatsing en aansluiting van de vaatwasmachine.

Wouters 18-10-2021

Snelle reactie, dezelfde dag nog iemand langs. Diagnose was correct, prima service, volgens afspraak

Goede service, ruilen geen was probleem, correcte prijs en goede afhandeling

jeanette 18-10-2021

Ik ben goed geholpen door het verkrijgen van de juiste informatie en de medewerkers zijn erg vriendelijk.

Eelco 18-10-2021

Wanneer je een probleem hebt en je belt en de monteur komt binnen een dag naar je toe om het probleem op te lossen dan kunje niet minder geven dan 10.

Pogrin 18-10-2021

Onze aanschaf deden we in de fysieke winkel. Heel vriendelijk geholpen. We kregen de informatie die we nodig hadden. De levering gebeurde snel en correct. Tevreden dus!

E R H Vorstman 17-10-2021

Elektro World Stadhouder is een moderne winkel met alle eigentijdse apparaten die men maar wensen kan.
Echter de service is ouderwets: zeer klantgericht met werknemers die hun vak verstaan, goed luisteren naar de klant , duidelijk en doelgericht zijn. Zeer prettige mensen in de omgang . Een verademing.

Fred 17-10-2021

Onze TV was kapot. Ondanks het feit dat de reparatie best wel veel tijd heeft gekost was de service en de aandacht geweldig. De 1ste leen TV ging kapot de volgende dag stond er een vervanger klaar. De zenders deden het niet en de volgende dag kwam de medewerker en verhielp het probleem. Waar vind je nog een dergelijke service? Hier is de klant nog koning.

Ellis Aardenburg 17-10-2021

Electro World Visser is een aanrader. Zeer klantvriendelijk, vakmensen denken met je mee, je krijgt goed advies en ze geven goede service. Voor ons een vast adres voor aanschaf van tv’s, vaatwasser, oven, koelkast, verlichting, maar ook voor onderhoud.

Desiree 17-10-2021

Keurige persoonlijke benadering bij offerte opnemen, plaatsen apparatuur. goede prijs kwaiteit verhouding

Miria van Steekelenburg 17-10-2021

Fijn personeel, nog een winkel waar ze weten wie je bent. Goede service.
Nog een leuk dorps winkel. Ik heb het over van Leeuwen in Wateringen.

J&L 17-10-2021

In verleden al goede ervaringen met deze winkel. Nu weer een zeer goede voorlichting gekregen over het product.
Als vanouds: weer duidelijke en goede afspraken die zij nakomen.
Installatie verliep vlekkeloos.
Weer dik tevreden.

W. de Letter 17-10-2021

Ik vind het Prima dat er weer een elektrowinkel in de buurt is .
Goede service en vlugge levering.
Uitleg was ook perfect.
Dit moet in stand gehouden worden, ga zo voort in de goede richting van ondernemen.

Theo 17-10-2021

keurig geholpen en vakkundig advies gekregen bij deze winkel. Eigenlijk hoeft hier niets aan toegevoegd te worden

Paul Schouenberg 17-10-2021

vlotte service en vlotte en deskundige aflevering,
Vriendelijke ontvangst in de winkel.
Ruime uitstalling van te kiezen apparaten

Benny 17-10-2021

Persoonlijke benadering bij aankoop.
Na klacht is deze snel en adequaat opgelost. top

Sylvia Gelauff 17-10-2021

Onlangs een tv en wasmachine /droger gekocht! Alles werd netjes thuis geplaatst en tv geïnstalleerd..draden netjes weggewerkt! Zo blij mee! Goede service! Zeker een aanrader!

Oscar de Haan 17-10-2021

Per telefoon een bestelling kunnen plaatsen voor een nieuwe afwasmachine. Goed advies gekregen en een aanbieding kunnen kopen. Alles afgehandeld per telefoon en betaling per computer kunnen doen.

Peter 17-10-2021

Monteur heeft probleem snel en vakkundig opgelost. Ook werd er na afloop nog geïnformeerd of alles goed was en mocht blijken dat dit niet het geval was konden wij weer contact opnemen.