Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Scholten 03-09-2022

Goede adviezen, meedenken. Uitstekende service 'zoals vroeger', mensen met verstand!

Nanno 02-09-2022

Goed advies bij de aanschaf van mijn nieuwe wasmachine. Vriendelijke verkoper die meteen wist welke wasmachine voor mijn budget beschikbaar was. Nu staat ie, de wasmachine, te glimmen in m'n keuken en heeft inmiddels drie wassen gedraait. Top en superblij!

Ik ben zeer tevreden met het advies over mijn wasmachine en budget. De verkoper heeft een wasmachine aangeboden en kon hem binnen een weer leveren en installeren. Het contact per telefoon en mail was prima en weet daarom al zeker dat ik m'n volgende aanschaf bij Hoogendoorn witgoed ga kopen. Kortom; ik ben een zeer tevreden klant en zou het iedereen adviseren bij een dergelijke aanschaf om voor advies met Hoogendoorn contact op te nemen.

Bert van der Horst 02-09-2022

Ja hallo, ik woonde om de hoek bij de eerste medewerker. Kende hem goed. Was een van de eerste klanten toen Radio Drieënhuizen eind zestiger jaren opende. Service en vakmanschap daar gaat het om en dan zit je bij Drieënhuizen sinds jaar en dag goed. Top hoor!!

Tom 02-09-2022

Aardig personeel. Goede uitleg over het product gekregen. De medewerker bood aan om het product in de auto te laden. Er is iets mis gegaan met de korting. Deze is achteraf nog gecorrigeerd met daarbij excuses. Top service!

Ellen 02-09-2022

We werden uiterst vriendelijk te woord gestaan. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. De medewerkers die wij gesproken hebben, hebben duidelijk kennis van zaken en gaven eerlijke en duidelijke informatie.
De bezorging was snel en adequaat door hele behulpzame medewerkers. Onze vragen werden adequaat beantwoord. We zijn zeer tevreden en gaan zeker terug naar dit bedrijf.

Carli van Maurik (Jane en Arthur van Maurik) 02-09-2022

Snelle service, goed gemeten, goede kwaliteit producten, vriendelijk en snel team.

J.c. gordijn 02-09-2022

Ik ben uitstekend ondersteund door de winkelmedewerkers bij het zoeken naar een vervangend keukenapparaat voor het inbouwapparaat dat niet meer leverbaar bleek te zijn. Bij de inbouw van het apparaat bleek dat de monteur ruim voldoende ideeën had en ook de handigheid om een aantal aanpassingen te maken zodat alles gelukkig toch nog paste.

Marleen Hek 02-09-2022

Mooie nette winkel. Vriendelijke verkopers en nette service en goede uitleg.

Gemmink 02-09-2022

Snel service, vakkundig en nette prijzen. Niet alleen voor aanschaf, maar ook voor reparaties.

Elektroworld de Bilt 02-09-2022

Bijzonder goed te bereiken, uitstekende service, doen echt hun best en denken mee. Vriendelijke en adequate monteur. Waren de ervaringen met andere bedrijven maar net zo plezierig.

J maathuis 02-09-2022

Vaste klant, dat komt door de goede service die ze bieden en klantvriendelijk

Wilma Smeets 02-09-2022

Ze denken met je mee en hebben meestal een oplossing! Erg behulpzaam en correct personeel! Zijn enorm blij met Offermans in Meerssen!

Johana 02-09-2022

Ik kom al 25 jaar bij Brenkman culemborg. De sevice is ontzettend goed en hét zijn zeer vriendelijke mensen.

Barendswaard 02-09-2022

heel vriendelik , duidelijke uitleg ,service voor mensen die slecht ter been zijn.

R. van der Tak 02-09-2022

Prima informatie over produkten en uitstekende service.
Indien er na aankoop nog vragen zijn, dan worden die snel beantwoord.

Eric Siegers 02-09-2022

Snel en vakkundig nieuw wasmachine geleverd en aangesloten. Oude machine meegenomen. Zeer tevreden over dit bedrijf.

Annet 02-09-2022

Behulpzaam personeel en perfect service, IK kreeg mijn vriezer thuis geleverd op het moment dat het mij uit kwam.

Annemarie 02-09-2022

Al tijd vriendelijk geholpen……nemen alle tijd voor je en beantwoorden goed je vragen

Niet het gevoel dat je iets “moet” kopen als je graag even wilt kijken

Rob van der Graaf 02-09-2022

Goed meegedacht om een oplossing te vinden toen de kookplaat niet pastte. Direct verholpen. Goede service

Catharina 01-09-2022

Grootaarts is en blijft mijn vaste leverancier. Vriendelijke en deskundige hulp bij welke aankoop ook en nooit het gevoel dat me iets wordt aangepraat.

Hagen 01-09-2022

Vorig jaar heb ik een " Zwitserse " wasmachine aangeschaft en aantal jaren geleden de stofzuiger , diepvrieskast en TV .
ook voor vragen en reparaties bieden ze de nodige service o a met mijn vaatwasser ( van 23 jaar oud ) waar ik snel
geholpen ben . Ze staat altijd klaar !

Harry Lansink 01-09-2022

Vriendelijk personeel en prima service.
Snelle aflevering en goede voorlichting

Broeksema 01-09-2022

Vriendelijke jongeman, wist goed te vertellen hoe de apparatuur werkte.
Monteur wist ook precies hoe de 2 apparaten aan gesloten moesten worden.
Vriendelijk, accuraat👍

W Eertink 01-09-2022

Keurig netjes goed geholpen.dicht bij ons in de buurt. Vroeger woonde ik in delden..

Irma 01-09-2022

Goed geholpen, vriendelijk personeel, goede uitleg over het artikel gekregen.