Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Peter 13-10-2022

Goede service, klantvriendelijk en vakbekwame monteurs die op tijd en nauwkeurig werkten

Ton Kaspers 13-10-2022

Snel en goed geholpen in de winkel. Monteur heeft net werk afgeleverd en een goed werkend apparaat achter gelaten.

S Jeekel 13-10-2022

Eerste nieuwe AEG wasmachine bleek helaas een klein defect te hebben bij aansluiting maar werd daarop de volgende dag meteen omgeruild. Even verwarring omdat het een ander model bleek te zijn maar na uitleg had deze wel dezelfde specificaties en prijs. Dat had vooraf iets beter gecommuniceerd mogen worden, maar is goed opgelost. En omdat de oude machine kapot was waren we blij met een snelle levering. Installatie werd snel en keurig gedaan.

H Boekestijn 13-10-2022

Prettige en snelle service. Wel hele lange levertijd. Minpunt: de deur van de koelkast is blijvend beschadigd bij montage van de inbouw koel-vries combinatie. Minpunt 2: ik hou er niet van om gebeld te worden. liever even een tekstbericht of mailtje om te melden hoe laat men komt. Minpunt 3: Alle twee de keren klopte de aangegeven tijd niet. Men kwam een half uur eerder dan de vroegst genoemde tijd, waardoor wij bijvoorbeeld de oude koelkast nog niet leeg hadden gehaald.

Fam. Hoogers 13-10-2022

In winkel goed geholpen. Na plaatsen apparatuur gebeld naar winkel voor probleem te melden en ben daar door andere verkoper NORS te woord gestaan. Na de komst van de monteur ben ik goed geholpen en probleem is opgelost.

Hennie 13-10-2022

Goede uitleg en service. Goed assortiment.
Koffie of thee wordt meteen aangeboden.

Fam de Metz 13-10-2022

Goede informatie vooraf, helder.
Prettige instalateur, net en vlot werk afgeleverd.
Tevreden klant dus!

Rianne Bruijnzeel 13-10-2022

Electroworld in Yerseke heeft écht nog ouderwetse goede service. Kundige monteurs, vriendelijke mensen.

A Oudshoorn 13-10-2022

Goede voorlichting in de winkel.
Snelle levering en netjes geïnstalleerd en goede uitleg.

ton van der Pal 13-10-2022

de installatiemonteurs hebben de waterkraan dicht gelaten waardoor de machine niet functioneerde, dat duurde even voordat ik het probleem ontdekte.

J.D. Bosch 13-10-2022

Meedenkend, informatief, en klantvriendelijk. Ook in situaties van leverbaarheid zoekend naar oplossingen.
Ook de monteurs waren uiterst vriendelijk en correct in uitvoeringswerkzaamheden.

RSB 13-10-2022

Afwasmachine besteld, zelf de maat genomen en bij aflevering toch niet de juiste. Dit werd helemaal opgelost, nieuwe besteld en geplaatst.

Willy 13-10-2022

Heel fijn om een zaak als Stiphout in ons dorp te hebben. Trefwoorden:
Vriendelijkheid Servicegericht Meedenken Secuur.
En ze komen snel bij div. problemen die zij niet als problemen lijken te zien.
Fijn bedrijf met fijne mensen.
Een 10!

E.R 13-10-2022

Vriendelijk personeel.
Snel en goed geholpen.
Goede uitleg apparaat.
Netjes gewerkt.

Hart 13-10-2022

Ik wilde een condens droger kopen, maar kreeg daar hele goede uitleg over de nieuwste systemen zoals warmtepomp droger. De keuze is dan ook op deze machine gevallen.

Van der Stelt 13-10-2022

Altijd goed geholpen en klantvriendelijk zijn ze ook nog eens aardig en klantvriendelijk.

Anouk 12-10-2022

We hebben bij Elektroworld Thijssen een nieuwe wasmachine gekocht. Goed advies in de winkel, we kregen de tijd om vragen te stellen en zelf te kijken en onze keus te maken. Levering was iets later dan verwacht, maar dat kwam door hun leverancier. Goede communicatie. Plaatsen ging ook goed, vriendelijke medewerker, gelijk nog wat advies en uitleg. Eerste wasjes zijn gedraaid en we zijn zeer tevreden! De dag voor levering ging onze vriezer kapot (zal je altijd zien). Hier speelden ze ook goed op in, oude vriezer gelijk meegenomen en een mail met de modellen die op voorraad waren om voorrijkosten te besparen.

Gretha Snel 12-10-2022

Breukers Haaksbergen altijd betrouwbaar geweldige service zeer klantvriendelijk nemen altijd tijd voor je.
Topwinkel!

Mw.N.Zevenbergen 12-10-2022

Vogel Vlaardingen is een hele fijne winkel met zeer klantvriendelijke mensen.
Bezoek van monteur en levering van het bestelde product is Top !
Ik koop bij deze winkel al jaren mijn elektronische producten.
Raad deze zaak bij al mijn vrienden/familie aan.

Cees 12-10-2022

Prima service. Nadat de leveringsproblemen (waar veel bedrijven en klanten nu overigens last van hebben) eenmaal achter de rug waren, is er snel geschakeld om de bestelling netjes af te wikkelen.

Ton Linneweever 12-10-2022

goeie service-vriendelijk. maken goeie afspraken en komen op tijd. duidelijke adviezen.

Mieke Rupschus 12-10-2022

Hartelust is al vanouds, mijn ouders kwamen hier vroeger al. Herkend bedrijf met goede service en een prachtig winkel.
ik zou deze winkel zeker aanbevelen. Ga zo door en dat het nog lang mag blijven bestaan met vriendelijke medewerkers. succes.
lieve groet Mieke Rupschus.

M de Koning 12-10-2022

weer zeer tevreden met aanschaf/installatie van een Sonos Beam, Dave heeft enorm veel geduld en passie voor zijn werk, overigens zijn verkopers maar ook Gé zeer gedreven.

Leo 12-10-2022

Snelle levering, vriendelijk en deskundig. Keurige afwerking. Geen verdere wensen !

Gerald Wesseling 12-10-2022

Zeer snelle en goede levering, s'morgens telefonisch besteld en s'middags al keurig geleverd, alles netjes aangesloten, en de oude apparatuur plus de verpakkingen weer mee retour terug genomen, kan niet beter, een dikke 10. Van mij.