Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ben 25-11-2021

Goede informatie bij de koop en afspraken zijn nagekomen m.b.t. de inbouw van de apparatuur.

Mevrouw N Voorhuijzen 25-11-2021

Altijd uitgebreid advies met een vriendelijk gezicht, vooral ook eerlijk advies.

Blansjaar 25-11-2021

Wederom weer een prima service. Stond iets in bestelling. Werd goed op de hoogte gehouden m.b.t. de levertijd. Alleen al voor de service kom ik daar steeds terug.

Feyo Sickinghe 25-11-2021

Prettige en deskundige service, zoals je die nog zelden krijgt, en zeker niet bij een van de grote witgoedketens

G. Booij 24-11-2021

Altijd betrouwbaar en eerlijk advies en uitstekende service. Prettig geholpen en totaal niet opdringerig.

w.h.hille mol 24-11-2021

prettig personeel , goede adviezen en ter zake kundige informatie, snelle en een prima service

Antonie 24-11-2021

14.30 uur besteld, 16.00 uur in huis. Duidelijke info in de winkel, Nette professionele levering.

Krijt 24-11-2021

Erg fijne winkel met vriendelijk en deskundig personeel. Ik kom hier al jaren voor nieuw apparatuur en nu voor reparatie. Mijn glas in de deur van de stoomoven was door een ongelukje aan duizend stukjes. Netjes en snel de hele deur vervangen.

AVA Electro Heinkenszand. 24-11-2021

Goede voorlichting en uitleg in de winkel. Vriendelijk personeel. Komen de gemaakte afspraken na. Bestelling werd keurig op tijd geleverd en de Televisie werd netjes ingesteld. Men had alle tijd voor ons. Niets dan lof voor deze winkel en kan hen van harte aan bevelen bij nieuwe klanten.

Wybe 24-11-2021

Keurige voorlichting en prima ondersteuning bij installatie van TV en Sonos apparatuur.

Susanne van Gemert 24-11-2021

Goede service, snelle levering en goede communicatie. Ik zou zeker vaker kopen bij dit bedrijf.

Fam Blom-Brouwers 24-11-2021

Wij wonen in Alphen aan den Rijn
Maar komen nog steeds bij Brenkman in Culemborg
Wij zijn vele jaren klant bij de familie Brenkman.
Uitstekende service
Je wordt uitstekend geholpen
Wij zijn zeer tevreden

Gea van der Kooi 24-11-2021

Goed geholpen door de jonge medewerker. Toen bleek dat de levering van de nieuwe TV even op zich liet wachten kreeg ik een mooi leentoestel aangeboden. Wat een service!

f&c 24-11-2021

We werden bijzonder prettig geholpen in de winkel en kregen goed advies. Daarna is er iemand thuis geweest om op te meten en nogmaals te adviseren. Het uiteindelijke plaatsen gebeurde zeer netjes, de uitleg was goed en uitvoerig, we zijn erg tevreden. Je betaalt misschien wel iets meer dan bij een webwinkel, maar de service maakt dit meer dan goed.

boudewijn 24-11-2021

Zeer professioneel en meedenkend. Was daar voor een nieuwe wasmachine. Dacht eerst dat mijn afwasmachine niet zo oud was en gaven zij aan nog geen machine te kopen maar vragen om garantie. Ik vergiste mij en bleek machine toch wel wat ouder te zijn. In ieder geval goed dat ze mij hier op wezen. Installatie gedaan door 2 hele aardige heren (was best wel een klus het inbouwen)

T. Rombouts 24-11-2021

Altijd een vriendelijke ontvangst. Goede voorlichting over de producten.
Na aanschaf, bij aflevering of reparatie een vakbekwame service.
Een Top-Leverancier wat ins betreft !

Rob 24-11-2021

Goed geholpen.
Zowel in de winkel als bij de installatie

Prima!

Cil 24-11-2021

Gezellige winkel, goed overzicht van de apparaten, vriendelijk en kundig personeel. Personeel denkt mee bij de aanschaf van mijn koel/vriescombi. Doen er alles aan om zsm te leveren. Gelukt. Levering en plaatsing perfect. Klaar voor gebruik. Oude apparaat en verpakking netjes retour.

Chantal 24-11-2021

Meneer vertelde heel eerlijk dat het meer geld kost om de vaatwasser te laten maken dan een nieuwe te kopen
Hij was eerlijk en vriendelijk
En hij heeft ons nog even geholpen hoe we de droger beter kunnen laten drogen en dat we het deurtje van de droger even moesten liften om te zorgen dat die niet meer fluit en ook hier heeft hij even mee geholpen
Op dit moment kunnen we de rekening niet betalen en mogen het over maken aan het einde van de maand, ook dit vind ik uitzonderlijk vriendelijk.
Of te wel alleen maar lof over deze man
Ik hoop dat we kans maken op de cadeaukaart, omdat ik de moeite heb genomen om het tevredenheids onderzoek in te vullen 😉

Barendrecht 24-11-2021

Alles perfect uitgevoerd, op het precies aangemelde tijdstip. De monteur was ervaren en uitermate vriendelijk.

Buining T A 24-11-2021

Zoals altijd was de service weer perfect. Om die reden koop ik er sinds mensenheugenis!

Eva 24-11-2021

Wij zijn heel goed geholpen!!
Ondanks de drukte binnen 24 uur nieuwe wasmachine, want in gezin gewoon heel hard nodig is!

H.P. van Tongeren 24-11-2021

Aardige bediening en zeer vlotte levering! We komen hier vast en zeker terug!

Sander B. 24-11-2021

Super tevreden over de verkoop en de plaatsing van ons apparatuur.
Duidelijke uitleg en eerlijk over de producten bij de verkoop. En professioneel in het plaatsen en installeren.
Voor ons is Hans Brinkhuis de vaste winkel voor witgoed, televisie, etc.

P. de Beer 23-11-2021

Goed advies in de winkel. Duidelijke afspraken over de bezorging. Wasdroogcombinatie werd thuis geïnstalleerd. Goede uitleg over gebruik en wat te doen bij mogelijke verhuizing.