Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Dave From Sheffield 05-01-2022

Na lang wikken en wegen ging ik over tot de aanschaf van een nieuwe pick up cq platenspeler. Al bijna een jaar heb ik reviews gelezen, modellen (online) vergeleken om tot een aankoop te geraken. Lange tijd leek het de PIONEER PLX500 te gaan worden, totdat ik op een helder ogenblik de website van electroworld tot mij nam. Hier zag ik de DUAL DTJ 303 USB staan en dit bracht me in ernstige staat van vertwijfeling. Deze platenspeler heeft een losse RCL kabel en nagenoeg dezelfde opties. Na een weekje wachten besloot ik contact te leggen via mijn lokale dealer Jan Berkvens Electro World Boxmeer. Een winkel die klantgerichtheid hoog heeft staan weet ik uit ervaring. Ik kocht er al een televisie, maar ook diverse geluidskabels voor mijn surroundset. Na aanleiding van mijn berichtje kreeg ik een telefoontje dat de platenspeler leverbaar was. Wel zou het kunnen dat deze pas in de loop van januari beschikbaar zou komen. Geen probleem, het was mijn 'kerst' geschenk, dus een week wachten was het probleem niet, al helemaal niet na een jaar rustig 'rond' kijken. Een dag later werd ik gebeld dat de platenspeler al gearriveerd was. Helemaal super natuurlijk, waarna ik hem snel ben gaan ophalen. Heel erg prettig dat dit, ondanks de maatregelen zo snel kon. Eenmaal thuisgekomen heb ik het apparaat uit de verpakking gehaald, aangesloten op mijn Sony-STR-DH590 en geniet ik van prachtig geluid op vinyl. Zelf word ik er gelukkig van het ook nog eens via een lokale onderneming is gelukt en het apparaat doet wat je ervan mag verwachten. Top dat deze platenspeler zo snel geleverd kon worden en ik hiervan zeer snel van op de hoogte ben gebracht. Alle credits naar het team van Jan Berkvens, wat in deze tijd gewoon doet wat het altijd doet. Klaarstaan voor de consument en service leveren.

Electro world Vogel 05-01-2022

Zeer goede en kundige informatie, klantvriendelijk en goede en snelle service

ijsinga 05-01-2022

Gewone jongens/ meiden. Geen capsones of dat je iets op gedrongen wordt. Behulpzaam . Geduld ook bij mensen met minder digitale vaardigheden. We komen er regelmatig.

Fred 05-01-2022

Ons diepvries begaf het één dag voor Kerst. Meteen met Electroworld Tolner in Vries gebeld. We konden meteen een nieuwe diepvries uit voorraad kopen. Dezelfde middag nog is de nieuwe diepvries geplaatst en de oude meegenomen. Dit is de service dat we gewend zijn van Electroworld Tolner en dat er voor zorgt dat wij al ruim 30 jaar tevreden klant zijn.

Phefferkorn Judith 05-01-2022

De medewerkster in de winkel is vriendelijk met kennis van zaken. Ze gaf de tijd en de ruimte voor het stellen van vragen en nam de tijd voor het geven van informatie over prijs -kwaliteit, apparatuur , garantie en procedure na aankoop.
De installateur en collega’s zijn vriendelijk en werken nauwgezet.
De service is goed, een uitnodiging om daar een volgende keer apparatuur aan te schaffen.

Jacques en Ellen 05-01-2022

Na contact wordt er direct actie ondernomen.
Komen de afspraken na.
Denken met je mee.

Wim Borsboom 05-01-2022

Goed advies in winkel.
Ook advies tijdens installatie was top!
Nazorg is prima, factuur pas NA totale oplevering!

Marianne de Jonge 05-01-2022

Poortman Electroworld in Oude Pekela is een topbedrijf. Zeer persoonlijk, klantgericht en behulpzaam bij het vinden van een ijskast voor mijn dementerende tante die op 300 km afstand woont. Snel en deskundig, en, zoals gezegd, met precies de juiste persoonlijke touch.
Ook de bezorging en installatie was TOP. Precies op het afgesproken tijdstip, heel kalm en netjes (dat is voor iemand met dementie extra prettig).
Iedereen kopen bij Poortman Electroworld!!!

Tamar 05-01-2022

Ik werd gebeld dat er een monteur in de buurt was die middag. Of het uitkwam. Ik was thuis en binnen 10 minuten stond de monteur al aan de deur. Keurig hoor! Het afdekplaatje is op de vaatwasser geplakt. Helaas is er geen aan/uit knopje meer. Daar baal ik wel van. Al kunnen ze daar zelf ook niks aan doen. Keurige snelle en vriendelijke service. Dus zeker tevreden!

electroworld 05-01-2022

Ik ben in de winkel goed geholpen als klant. En heb mijn vaatwasser Miele gelijk besteld.
En ik kon hem gelijk geleverd worden.Wand hij was in voorraad, en dat was mooi.

Van Dijk Reeuwijk 04-01-2022

Ze begrepen al snel welke tl we wilden hebben en hadden het gelukkig op voorraad. Buiten winkeltijd op te halen uit de bak!

Remie Vliex 04-01-2022

Super tevreden, zoals altijd over de service en klantervaring. Tijdig geleverd en goede prijs/kwaliteit.

Angela 04-01-2022

Super service! Goed advies bij het uitzoeken van een nieuwe wasmachine in de winkel. Snelle levering (de middag zelf zelfs). Beide erg fijn aangezien onze wasmachine die ochtend kapot gegaan was. De monteurs waren super vriendelijk, hebben erg netjes gewerkt en de oude gelukkig ook meteen mee terug genomen.

Arie 04-01-2022

In de winkel werd eerst geïnventariseerd waar de wasmachine aan moest voldoen, frequentie van gebruik en prijsklasse. Duidelijk werden de voor en nadelen van de gekozen apparaten uitgelegd. Ook bij het thuisbezorgen werd de werking nog eens rustig uitgelegd. Ook de oude machine werd meegenomen.

r.scherpenzeel 04-01-2022

Uitstekende professionele service, Bijzonder klantgericht Exact op tijd. Meer kan ik er niet van zeggen.

H.Barrau 04-01-2022

Ik heb geen shop gezien, alleen via de televisie reclame. Omdat ik ontevreden was over siemens.

Wander Deijns 04-01-2022

Electroworld: Lieshout is een begrip in Hoorn en staat bekend om de goede en persoonlijke service. Ook nu weer hebben ze volledig aan die verwachting voldaan. Toppers zijn het!

Jeffrey 04-01-2022

Super geregeld
Smiddags gebeld ivm kapote vaatwasser
Volgende ochtend oude weg nieuwe er voor in de plaats!
Top service

G.Molenkamp 04-01-2022

Ze nemen alle tijd voor je en zoeken alles uit. En alles gaat in goed overleg niets is onmogelijk voor ze.
Afleveren en monteren alles netjes en komen op de afgesproken tijd.
Echt een aanrader.

Vd Wal 04-01-2022

Ik zocht een verjaardag cadeau en heb daarom contact opgenomen met Poortman, ik werd vriendelijk te woord gestaan en er was gelijk een mogelijkheid om mijn cadeau op te halen.

Fijne mensen, goede service

Erik 04-01-2022

goede communicatie toen de levertijden opliepen waarvan van te voren al aangegeven was dat deze onbekend was .

Faber 04-01-2022

We werden vlot geholpen en voelden ons vrij zelf een keuze te maken zonder haast of druk

B v/dHeuvel 03-01-2022

Goede uitleg en vriendelijk personeel
Helaas is nog niet alles geleverd maar dat was bij de aankoop ook verteld
Levering in deze tijd zijn altijd moeilijk te voorspellen
En ze houden je op de hoogte voor zover mogelijk

Nol en Inge Kleijngeld 03-01-2022

Adequate en klantvriendelijke service. Niet alleen nu, maar eigenlijk altijd.

Jannine Brugman-Meijer 03-01-2022

Ik ben al jaren klant. Altijd vriendelijk ,goede service .De winkel heeft een vriendelijke uitstraling en is erg overzichtelijk.