Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Marinus Bloem 10-07-2022

Al een aantal jaren klant en zijn zeer tevreden over service en kwaliteit.
Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam.
Ook na aan schaf kun je altijd bij e.v.t. bij de winkel terecht voor vragen ed.

Marco 10-07-2022

Reactietijd, oplossingsgerichtheid, meedenken en vriendelijk. Allemaal goed voor elkaar!

Astrid 10-07-2022

Omdat wij goede ervaringen hebben met van Hattum - Helvoirt.
Snel ter plaatse, duidelijke uitleg en klantvriendelijk.

P Hoek 10-07-2022

Goede en super snelle levering en montage van onze nieuwe tv nadat de oude het begeven had!!!

Wilco 10-07-2022

Wasmachine goed geadviseerd, snel geleverd, aangesloten en alle functies uitgelegd.

Wim van Beek 10-07-2022

Medewerkers hebben goed verstand van zaken . Kunnen dit goed overbrengen. Zij geven goed weer wat de voor en nadelen zijn van het product en adviseren wat voor jouw mogelijk het beste is. Kortom wij zijnzeer tevreden.

Jolande Adema 10-07-2022

De mensen van deze zaak hebben altijd aandacht voor je vraag, vriendelijk en vooral menselijk. Altijd tijd voor advies en een geintje tussendoor. Ben tot nu toe altijd geweldig geholpen!

MarkSanne 10-07-2022

Vriendelijke en kundige medewerkers, zowel in de winkel als de servicemonteurs.

Anita van den Bos / Vink 10-07-2022

Electro world in Barneveld heeft een service die perfect is. Klantvriendelijk en meedenken.
Echt een top winkel

Hegeman 10-07-2022

Ik had een probleem met de vaatwasser en we gingen met vakantie. Rietman gebeld endaar kon gelijk een afspraak gemaakt worden een dag na de vakantie. Ze kwamen en het probleem werd keurig opgelost! Een pluim waard!

Frank Gozeling 09-07-2022

Deurtje van wasmachine ging niet meer open. Electroworld in Sassenheim, de verkoper van deze machine, gebeld en de dag erna een service monteur op bezoek, die kundig en snel actie nam. De volgende dag was een nieuwe klep beschikbaar en direct door dezelfde monteur geinstalleerd. Kortom een goede en klantvriendelijke service waarbij Electroworld het belang van de klant vooropstelt en onze verzoek tussen de eerder geplande werkzaamheden snel inplande.

BK 09-07-2022

Ik kies voor electro world Hamer in Apeldoorn omdat het kleinschalig is en dat je er super geholpen wordt.
Heb al meerdere producten hier gekocht en dat blijf ik ook zeker doen.
Wil ook graag m'n complimenten geven aan de bezorgers.
super vriendelijk, kundig en niets is ze teveel.

Fred 09-07-2022

Mijn ouders kochten al tot grote tevredenheid bij Vogel. Wij hebben bij al onze aankopen ook hele goede ervaringen. Voor ons is een goede service heel belangrijk en die kregen wij wederom.

mark 09-07-2022

aanbieding koelvriescomb. sterk geprijsd goede revieuws. bestellen ging makkelijk mooie koelkast goede aflevering prima in orde.

Fam. Maas 09-07-2022

Wij zijn bij Electro World Drieenhuizen op de Leusderweg geweest en hebben daar een Jura koffiemachine(S8) gekocht. Wij zijn uiterst vriendelijk en bekwaam geholpen. De machine was niet op voorraad maar is zeer snel geleverd. Wel zou het handig geweest zijn als de verkoper duidelijker was geweest over het aanschaffen van een melkkoeler of glazen melkhouder.

GSwets 09-07-2022

Fijne winkel. Er word geluisterd naar je wensen.
alles word goed op elkaar afgestemd.
wensen en budget voor apparatuur.

kortom:
vriendelijk personeel wat vakkundig en doeltreffend te werk gaat.

Mannet 09-07-2022

Blij verrast met de snelle komst om in te meten, het meedenken in vervanging keukenapparatuur. Ook fijn om meerdere opties te hebben. Blij met afhandeling en mogelijkheden tot snelle plaatsing.

Marry Broer 09-07-2022

Heel vriendelijk en kundig personeel.
Onderdeel stofzuiger moest besteld worden. Dag later een telefoontje dat het afgehaald kon worden.

Kwelgeest 09-07-2022

Product voor een goede prijs gekocht. Van de Etna oven was de levertijd een week langer dan verwacht en na een week werden we meteen gebeld om een aflever datum te bespreken. De contactpersoon van Electroworld kwam persoonlijk de oven brengen en bood zelf aan om het oude fornuis mee te nemen. Dit was niet nodig omdat deze al vergeven was, maar toch netjes dat de beste man er zelf mee kwam. Ik had nog nooit wat aangeschaft bij Electroworld, maar vanwege de uitstekende service gaan we daar vast vaker shoppen. Electroworld bedankt.

Gerard Artz 09-07-2022

Vriendelijk en deskundig personeel en levering volgens afspraak.
Uitstekende inrichting van website en winkel.

Rick & Karin Westbeek 09-07-2022

De vakkennis en uitleg van de producten zijn erg hoog met een duidelijk advies zijn wij samen tot een keuze gekomen.

W van Ginkel 09-07-2022

Klant vriendelijk, goede keuze ,behulpzaam, goede levering en montage, en opgoed afgesproken tijd

Diepvries 09-07-2022

Electro Kreutz is een begrip in Landgraaf. Goede producten, zeer ervaren medewerkers, geweldige service en altijd klantvriendelijk. Waarom wij kiezen voor Electro Kreutz is omdat we altijd correct worden behandeld en heel goed advies krijgen. Ook bij aflevering is alles perfect geregeld en deze heren zijn ook vriendelijk en hulpbereid.
CHAPEAU

Frank 09-07-2022

De monteur was zeer kundig en had het probleem met de oven snel gevonden.
Het defecte deel werd besteld en was er vrij snel.
De monteur verving het defecte deel en de oven was weer helemaal orde.
Het gehele proces van probleem tot oplossing was een hele verademing.
Hulde en bloemen voor X en zijn team.

Thomas M 09-07-2022

Duidelijke uitleg over de wasmachines en bij levering werd deze ook keurig op zijn plek neergezet.