Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A. Thomasson 09-03-2022

Prima services en een goede uitleg over het aan gekochte artikel.De Monteur levert Prima werk.

Omdat alles klopt, 09-03-2022

Netjes opgehaald gebeld om de koste te vermelden snel gemaakt en weer netjes thuis gebracht met een redelijke prijs !

Martijn 09-03-2022

Vriendelijke mensen zeer goede service en eerder geleverd dan was afgesproken

J Boone 08-03-2022

Top Zaak ! Gebeld vriendelijk geholpen , besteld betaald en op tijd bezorgd en ook al zo vriendelijk ! Duidelijke site met veel keuze..

Cees van Wijk 08-03-2022

Uitstekend geholpen in de winkel. Prima en vriendelijke uitleg van de werking en vgl met andere tv’s.
Op tijd geleverd en geïnstalleerd. Zeer aardige persoon die alle werkingen goed uitlegde.
Alle verpakking werd keurig meegenomen.

Rikkert 08-03-2022

Bekend, en in de buurt, goede hulp, snel en direct geregeld en terwijl er nu toch weinig vaatwassers op voorraad waren. Meegedacht en op zaterdagochtend gekeken, zaterdagmiddag geplaatst, en de oude afgevoerd.
Helemaal tevreden met de inbouw en plaatsing!

G.ten Bos 08-03-2022

Vakkundige voorlichting en vriendelijke bediening.Uitgebreid assortiment T.V. Toestellen

Tineke 08-03-2022

Je krijgt altijd open en een eerlijk advies over hetgeen je wilt kopen of wilt laten maken. Service is altijd goed en adequaat en je kunt met alle vragen terecht in de winkel.

Hans 08-03-2022

Vlot en vakkundig. Duidelijk uitleg en goede prijs. Vlot geleverd. Vriendelijk personeel.

Frans van Eijden 08-03-2022

We zijn eerder bij van Kan geweest voor een inductieplaat werden goed geholpen personeel was vriendelijk als je dan weer iets nodig hebt ben je vlugger geneigd om terug te gaan

Tim Groeneveld 08-03-2022

Wij komen telkens weer terug bij Electro World Talsma.
Ze adviseren ons de juiste (vaak niet de duurste) nieuwe apparatuur.
Wat we haast nog belangrijker vinden is dat je hier terecht kan ook voor kleine onderdelen van je spullen.
Soms hebben ze iets liggen, en soms moet er iets besteld worden, maar als het even kan komt het er.
Dit in tegenstelling tot andere winkels die alleen maar nieuwe spullen of grote onderdelen willen verkopen zonder enige service. Ook de eigen servicedienst die aan huis komt heeft een enorme meerwaarde.

C.Adams. 08-03-2022

Wij zijn in de winkel goed voorgelicht,en behulpzaam voor de keuze van de vaatwasser.
Ook het plaatsen van de vaatwasser was zeer netjes en,en de monteur gaf goede uitleg.

Lisa 08-03-2022

Het begint al met de vriendelijke hulp en goed advies in de winkel. Vervolgens de nette service bij het brengen van de vrieskast.

Robert 08-03-2022

Deskundig en correct geholpen met oog voor details en meedenken in onze situatie

Bob Withag 08-03-2022

Fijne winkel met voldoende en vriendelijk personeel die je snel en vakkundig helpen.

Hannie de Meij 07-03-2022

Om dat we al onze apparaten bij Ava hebben gekocht en hun deskundigheid en service hebben ervaren geven wij hun een hoge waardering. Meer dan 15 jaar al klant van hun , dat zegt alles!

Maddy den Hollander 07-03-2022

Supervriendelijk in de winkel uitleg gekregen en advies! Thuis alles geïnstalleerd en ook nog advies gekregen door heel vriendelijk installateur ! Waardoor nu genieten van een hele mooie tv, schitterend beeld! Kortom heel tevreden!

Gerard de Vries 07-03-2022

Voor het eerste hier een Samsung TV gekocht, geweldige ervaring! Wat een service, de monteur was ook geweldig, rustig, klantvriendelijk en deskundig. Heeft ons alles geduldig uitgelegd en alles heel deskundig gemonteerd. Alle verpakkingsmateriaal meegenomen. We zijn super tevreden en bij onze volgende elektrische aankoop zullen we eerst weer naar Brinkhuis Electroworld gaan!

A. Klotz 07-03-2022

vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg over het gekochte product. Op tijd afgeleverd.

Fam. Meijerink 07-03-2022

55jaar geleden voor het eerst aankopen gedaan en altijd daar gebleven. Nu verhuisd en weer nieuwe apperatuur besteld. Tevens werd onze wasmachine en droger door hen verhuisd en aangesloten. Dus alle lof voor hartelust. Fam.

Nico Tuk 07-03-2022

Verwarming van vaatwasser stuk. Helaas moet er dan een hele nieuwe motor in. Die moest natuurlijk besteld worden. Gelukkig was ie er 2 dagen later al. Monteur belde of ie direct langs kon komen.

S.J.Noordam 07-03-2022

Netjes alle gemaakte afspraken nagekomen. Het was totaal geen probleem om de koelkast nog even in de opslag van Vogel
te laten staan. Prima service

Paula janssen 07-03-2022

Leuke fijne en geduldige hulp bij het uitzoeken bereid om vele vragen te beantwoorden. Vriendelijke service.

Saskia 07-03-2022

Het is een fijne winkel in de buurt.
Met een persoonlijke benadering en vlotte service.

A.M. Hersbach 07-03-2022

IK kies voor Electro World voor de juiste keuze , de prima service en de goede bereikbaarheid .