Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

vaatwasser 21-11-2022

garantievoorwaarden perfekt opgevolgd .Snelle service en goede reparatie, prima geregeld

Christiaan 21-11-2022

We zijn zeer vriendelijk te woord gestaan had alle tijd voor ons, verder gezocht wat er nog meer TEKOOP was op
Soundbar gebied ook wat voor ons gevonden en tevens besteld zonder verplichtingen het ook tekopen
Nadat het binnen kwam hebben wij de soundbar aangeschaft naar alle tevreden heid ,een prima geluid top.
Met hartelijke groet c Scherff

Marcel 21-11-2022

Nagenoeg 60 Euro moeten betalen voor het plaatsen van wasmachine en droger.
Bij de aankoop werd medegedeeld dat droger los op wasmachine moest staan, maar na plaatsing stonden ze los en scheef op elkaar, dus moest ik alsnog een tussenstuk kopen en er zelf tussen plaatsen.

Lida Snel 21-11-2022

Snelle service en vakkundig advies. De monteur heeft keurig gewerkt en de extra service om eventueel een tijdelijk leentoestel te installeren vinden wij echt top.

Paul Stockman 21-11-2022

Zeer snelle klantvriendelijke service. Deskundig advies en altijd vriendelijk en behulpzaam.

Lia en Johan Wulffraat 21-11-2022

We zijn bijzonder goed geïnformeerd bij de aanschaf van onze nieuwe keuken. Bovendien was de benadering van ons als klant, uiterst klantvriendelijk!

Janneke 21-11-2022

Winkel met veel keus. Deskundig en vriendelijk personeel. Goed geholpen.
Televisie werd binnen een week geplaatst door een behulpzame monteur.

Ingrid 21-11-2022

Onze plaatselijke witgoedspecialist! Onze droger ging onverwacht kapot. Alles werd in het werk gesteld om ons binnen een dag te voorzien van een nieuwe droger. Naast kundige uitleg over de diverse mogelijkheden, ook heel fijn meegedacht. Na levering kregen we 's avonds nog een appje met de vraag of alles naar wens was. Kortom: TOP!!

Jef Blom 21-11-2022

mooie winkel en makkelijk bereikbaar en prima service met vriendelijk personeel

Remmers 21-11-2022

Goede informatie.prijsvergelijk8ng mogelijk.maar vooral klantvriendelijk.het voordeel van kopen op het dorp.dichtbij

jvanessen 21-11-2022

altijd keurig geholpen vriendelijk personeel en zeer vakkundig zelfs als het uitkomt een kopje koffie toe

Dick Bouwens 21-11-2022

Via de website van Electro World aankoop gedaan Elektro World Weiden in Weerselo.
Vriendelijk te woord gestaan en een perfecte dienstverlening.
De levering binnen 48 uur en de installatie uitstekend verlopen.
In één woord TOP

Erwin 21-11-2022

Hier krijg je nog het ouderwetse gevoel van service
En vertrouwen zoals het vroeger was. Altijd tijd voor een praatje, lachend personeel, vertrouwen van neem maar mee “kijk maar” betaal maar achteraf
Kort ga zo door 👍🏼

Anita Schinveld 21-11-2022

Vriendelijke bediening met voldoende tijd voor vraag en antwoord.
Levering volgens afgesproken tijd.
Perfecte en voorzichtige aflevering langs trap op 1ste verdieping van wasmachine en droger.
Bezorgers waren attent en vriendelijk.

van oirschot 21-11-2022

vrijdag 18 november gebeld voor storing. dezelfde dag 2 vriendelijke monteurs die de storing snel hadden gevonden.helaas reparatie vrij kostbaar.
advies ;Gezien de leeftijd van de machine beter nwe kopen.
de droger was niet kapot ,maar 22 jaar oud.

Josje Wesdorp 21-11-2022

Hoogendoorn heeft een hele goede naam als het aankomt op service, vriendelijkheid en snelheid. Daarom heb ik voor hen gekozen. Ik zou iedereen kunnen doorverwijzen!

John Hermkes 21-11-2022

In de winkel werden heel vriendelijk en deskundig geholpen. De nieuwe apparaten werden netjes op tijd geleverd en deskundig aangesloten. Toen we vragen hadden werden die binnen no-time beantwoord.
M.a.w. een Topservice van een Topbedrijf !

J.Versluis 21-11-2022

Allereerst een deskundige en uitgebreide uitleg over alles wat met een vrieskast te maken heeft.Na aankoop kwam de afspraak over de bezorging. Dit gebeurde allemaal keurig op de afgesproken tijd en met de nodige zorg. Kortom niets dan lof !!!!!

Ine Brouwers Ubags 21-11-2022

Super bedrijf ! Tijdens mijn ziekte even met Ernes bellen en de volgende dag keurig afgeleverd !!

Eerst wasmachine en wasdroger !

Daarna afwasmachine !

En de volgende bestelling staat al weer klaar !

Angela 21-11-2022

Mooie winkel met deskundige medewerkers waar ik altijd vriendelijk geholpen word. Tevens hebben ze een hele betrouwbare onderhouds- en storingsdienst

Leonie van B 21-11-2022

Vriendelijk personeel, goede aanbiedingen, goede service, er wordt uitgelegd wat de voor en nadelen van het product is. Daarnaast wordt bij installatie uitgelegd hoe het product werkt en welke middelen je bijvoorbeeld niet moet gebruiken in je wasmachine. Al met al gewoon top!

Geesje van Gijssel 21-11-2022

Mooie winkel veel keus en vriendelijke verkopers.
Zit op een erg mooie plaats midden in de stad.

Diviboy 21-11-2022

Een vernieuwing van de winkel in Apeldoorn bij Hamer bv, zoals altijd een goed ontvangst en zij nemen de tijd voor je of je niet wat koopt of niet, in mijn geval wel ging voor een leuke TV.

w.pieterse 21-11-2022

Goede voorlichting gehad over de aangekochte producten. Prima installatie aan huis door nette en deskundige monteurs. Heel tevreden over het gehele traject van aankoop tot en met installatie van onze oven en kookplaat..

Marion Blokhuis 21-11-2022

Stofzuiger gekocht ( was met fiets ) dus niet op website gekocht , werd ‘s middags gratis aan huis afgeleverd ! Topklasse !