Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2938 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anita Chatelin 07-01-2023

Zoals gevraagd sprongen bezorgers uitermate voorzichtig om met pas geschilderde hal. Zij wisten ook heel adequaat een oplossing voor een probleem. Kortom: toppers!

Harry Jansen 07-01-2023

Wij zijn al jáaaaaren een tevreden klant bij Electroworld Klein Brinke Vorden.
Altijd een luisterend oor en meedenken in de oplossingssfeer!
Wat Electroworld Klein Brinke Vorden u biedt, koop je elders niet!
Complimenten voor deze zaak!!!

Ik steun graag de plaatselijke ondernemers omdat ik uit ervaring geniet van hun prima service!

Jeroen Hoogendoorn 07-01-2023

Al jaren kopen wij hier onze (witgoed )apparatuur. En dat altijd naar volle tevredenheid.

Frieda Hoogteijling 07-01-2023

Snelle en correcte levering.
Goed verpakt én niet de duurste.
We zijn blij met jullie.

Ton 07-01-2023

Prima winkel hier voor gekozen voor de lokale middenstand en niet voor de mega winkels. Zeer goed geholpen met onze vragen wat we wilde weten over deze tv. Werd netjes mee geholpen om het gekochte artikel in de auto te zetten.

René 07-01-2023

Ruim assortiment, deskundig advies en altijd keurig bezorgd en geplaatst. Van harte aanbevolen.

Freder 07-01-2023

Altijd deskundig advies, behulpzaam personeel ,afspraken worden stipt nagekomen.

Ton Ouwehand 07-01-2023

Wij zijn al vele jaren klant. Adequate service, bij problemen komen ze snel langs. Goede zorgvuldige installatie.
Goede informatie vooraf

Daniëlle 07-01-2023

Zeer vriendelijke medewerkers en super service. Men denkt ook graag met je mee. Top!

Marissa 07-01-2023

Snelle besteltijd. Product zelf opgehaald volgende dag. Ging even wat mis met de prijs maar super fijn en netjes opgelost. Ik zal zeker de volgende keer weer aan hun denken! Nemen alle tijd om je te helpen.

nico bakker 07-01-2023

ze zijn in de winkel super vriendelijk, denken mee en adviseren met kennis. zeer tevreden over mijn aanschaf.

Shirley 07-01-2023

Via internet op deze site gekomen omdat ik op zoek was naar een monteur voor mijn wasmachine.
Binnen een uur kreeg ik antwoord en de afspraak was snel gemaakt.
Monteur was vriendelijk en legde alles goed uit, ik ben super tevreden!

Astrid 07-01-2023

Fijne winkel en kundig personeel. De verkoper heeft ons uitstekend geholpen en ons goed advies gegeven over de aanschaf van een nieuwe tv. Prijs technisch concurrerend met andere elektronica zaken.

Jolanda 06-01-2023

Super geholpen en geadviseerd in de winkel. Vervolgens alles keurig gecommuniceerd, geleverd en netjes ingebouwd!

Aanrader!

Mevr A.M.Hollebeek 06-01-2023

ik kom al jaren in deze winkel vanwege de goede uitleg en de goede service prettige winkel en goed geholpen

P.H.P. Oude Nijhuis 06-01-2023

Goede uitleg en goed advies en de televisie werd thuis gebracht en geïnstalleerd.

Hans van den berg 06-01-2023

De monteer kwam snel even langs om te kijken wat we evt. verkeerd deden.
de vriezer wilde na het schoonmaken niet meer opstarten.
na constatering dat de compressor kapot was en het apparaat toch al 18 jaar oud is
hebben ons doen besluiten een nieuwe te halen
wat we dan ook meteengedaan hebben in de winkel we konden de koelvries cobinatie meteen meenemen top service

Perfect geholpen. 06-01-2023

Deze zaak verleent prima service en afspraak is afspraak!!! Men wordt daar ook heel vriendelijk geholpen en men heeft verstand van zaken,

Brilman 06-01-2023

prima geholpen in de zaak. Goede voorlichting. 1 dag later werd de droger al gebracht. Hierbij goede uitleg van gebruik van de wasdroger. Wij wonen sinds kort in Losser. Gingen voor het eerst naar Brilman en hadden een prima gevoel over de zaak.

Mieke 06-01-2023

Bij binnenkomst wordt je hartelijk ontvangen door een vriendelijke eigenaar met kennis van zaken. Daarnaast is het een mooie en overzichtelijke winkel.

J Pouwels 06-01-2023

Wederom vriendelijk en goed geholpen. Dit keer bij het zoeken naar een nieuwe stofzuiger. De werknemer nam alle tijd, legde uit welke verschillen er zijn binnen types en merken, beantwoordde alle vragen netjes en adequaat en liet ons verschillende modellen zien en proberen. Hij luisterde ook goed naar onze wensen. Kortom: zeer tevreden!

Mevr. J. Vermeer 06-01-2023

Kom hier al jaren om mijn electrische apparaten te kopen, je wordt vriendelijk en behulpzaam geholpen en goede service bij Electro World in Barneveld

Simmens 06-01-2023

Goede en vriendelijke service. Snelle levering. Min punt: terwijl wij er waren werd een klant ongeduldig benaderd.

Joke.van Dijk 06-01-2023

Prima service, naar winkel electroworld brilman omdat hij al jaren bestaat, en persoonlijk is, niet de massa als mediamarkt.

Jantine Kant 06-01-2023

Super goede service zowel in de winkel als met bezorgen.
Wij zijn heel tevreden.