Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Lisa 23-10-2021

meedenken, goede vragen stellen en ondersteuning in de beslissing voor het juiste apparaat

W. Stam 23-10-2021

Persoonlijke aanpak. Snel en kundig. Na het plaatsen alles keurig opgeruimd.

Jan 23-10-2021

Goede uitleg en service beter dan bij de mediamarkt waar je service hebt tot aan de deur en wil je meer moet je nog de portemonnee nog wat verder opentrekken

Bep 23-10-2021

In de fysieke winkel geweest en besteld. Men kwam thuis opmeten en een advies uitbrengen. Product is prima afgeleverd en geïnstalleerd.

Rievers 23-10-2021

Heel goede service . Kregen tijdens reparatie van onze stofzuiger een leenstofzuiger Henry ! Zeer behulpzaam en service gericht !

martina 23-10-2021

super snelle service en alles goed geregeld.
1 telefoontje vanaf onze vakantie en onze huurder heeft weer een goed werkende koelkast

Monica Arends 23-10-2021

Voor het eerst contact met deze winkel opgenomen omdat we naar Harmelen zijn verhuist.
Zeer klantvriendelijke mensen die de tijd voor je nemen.
Mijn kapotte wasdroger werd binnen 3 uur na het bellen opgehaald en was 2 dagen later klaar.
Hij werd weer netjes op zijn plek gezet.
Volgende keer kom ik zeker weer bij deze winkel terug!

Peter Bot 23-10-2021

AL sinds ik mijzelf ging wonen kocht ik bij deze lokale ondernemer. Nu 25 jaar later is de service nog exact hetzelfde en is deze elektronicazaak met rect een localhero!

Waanders 23-10-2021

Super service!!! We zijn heel goed en vakkundig geholpen en zijn erg blij met onze aankoop.

G. van der Valk- Dekker. 23-10-2021

Vlotte plaatsing aardige monteur. inductie kookplaat gekocht. goede voorlichting gehad.

Rita 23-10-2021

Uitstekende service, bekwaam personeel en alle mogelijkheden van plaatsen worden bekeken.
Wij zijn al jaren klant en zullen dat ook blijven!

wat is dit? 23-10-2021

Alles was prima in orde. De levering, installatie en de service. Meer dan goed! Gewoon top!

Bram 23-10-2021

Zeer tevreden met de aankoop van onze stofzuiger. Vakkundig en zeer vriendelijk geholpen. Service is altijd top bij electro world in Bakel. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar persoonlijk advies 👍

Erik 23-10-2021

Zeer snelle levering. In de winkel prettige hulp, uitleg over de goederen. Deskundig en betrouwbaar.

Johan 23-10-2021

Er moest een inbouw koelkast en vriezer vervangen worden. Wij hebben voor Electro World gekozen omdat ze thuis de situatie kwamen opmeten en passende apparatuur adviseerde. Wij zijn zeer tevreden over de snelle service en het bekwaam installeren.

ineke Broekman 23-10-2021

goed gemotiveerd personeel, vriendelijk, ook al hebben ze het product niet staan toch je er alles over vertellen en op scherm laten zien, zodat je het toch koopt, op lossen klacht is zeer netjes en goed verholpen. zeer fijne winkel en ik koop toch het liefst bij een lokale onderneming

lisette brosens 23-10-2021

heel vriendelijk , geeft heel goeie uitleg en informatie, je kan er alles vragen

tevreden klant 23-10-2021

Omdat het product niet meer op voorraad was werd het even besteld. daarna perfecte levering snelle melding dat het product binnen was.

Ten have 23-10-2021

Aanschaf vriezer en koelkast. .prima installatie en uitleg . Netjes alle afval en oude apparatuur meegenomen.
Bij mankement na 1 dag aan de deur ,gelijk weer een monteur de volg dag

A.van Woensel 22-10-2021

Apparatuur netjes geinstalleerd, duidelijke uitleg gegeven en alle verpakkingsmaterialen mee terug genomen

P. Bouten 22-10-2021

snelle goede service.
probleem snel en correct opgelost.
we zijn zeer tevreden.

Eelco 22-10-2021

We hadden wat problemen met ons netwerk en met Wifi in het bijzonder. Toen bleek dat het aan een ethernet kabel lag waren de problemen super snel opgelost. Dus geen extra apparatuur als versterkers aanbevolen hoewel dat makkelijk had gekund. Gewoon even aankijken was het advies. Ik ben (weer) super blij met Electro World

Martin J 22-10-2021

John, de eigenaar kwam zelf en nam alle tijd om het defect op te lossen. Dat lukt prima en nog snel ook.
Daarna had hij ook nog eens tijd voor een persoonlijk verhaal. Geweldig!

Stephan Wiegmans 22-10-2021

Al jaren tevreden klant bij AVA in Oost-Souburg. Ook nu weer onze vaatwasser, wasmachine en droger daar besteld ook al woon ik inmiddels in Bergen op Zoom. Alles is weer netjes op tijd bezorgd en geïnstalleerd . Monteur was uitermate vriendelijk ,dacht goed mee over de inbouw van de vaatwasser vanwege wat lastige leidingen en heeft alles netjes opgelost. Prima uitleg gehad zowel in de winkel als van de monteur bij de installatie.

Dick Van den Bergh 22-10-2021

Vakkundige hulp bij aankoop van onze Miele droger en keurig op tijd bezorgd en geplaatst. Jammer dat het oude tussenstuk niet meer paste en dat dit niet in dr winkel was besproken. Monteurs hebben dit prima opgelost. Er wordt een nieuw tussenstuk besteld en we worden gebulder voor plaatsen.