Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Eddo Meijer 17-06-2022

Aantrekkelijke uitstraling van de winkel en behulpzaam en deskundig personeel.

Nellie van Assen 16-06-2022

Prima winkel. Lekker in het zelfde dorp. Ze hebben veel sortering en vriendelijk.

Huisman 16-06-2022

Wij kregen netjes een telefoontje dat het product ( vaatwasser) de volgende week bezorgd werd.

Frank 16-06-2022

Goede service, kundig personeel, snel.
Winkel in het dorp, lokaal aanwezig dus.
Denken mee.

Marloes Cox 16-06-2022

We hebben nadat we de koelkast besteld en betaald hebben via de website niets meer gehoord. Wel direct een reactie op mijn mail hierover maar tot op heden nog geen product ontvangen en er is ook nog geen contact gezocht voor een leveringsafspraak.

Ferrie Moubis 16-06-2022

Mooie winkel met zeer vriendelijke mensen die je helpen. Veel keuze en als ze het niet hebben bestellen ze het voor je.

B molenaar 16-06-2022

Zeer klantvriendelijk! Soms snap je als op oudere leeftijdzijnde klant de moderne digitale wereld niet helaas…
Bij Hamers durf ik uitleg te vragen als ik het niet meer weet!! Een fijngevoelig!

Bart 16-06-2022

Goed advies gekregen in de winkel in Helmond waarbij ook gekeken werd naar producten die niet in de winkel aanwezig waren.
Snelle levering door correct personeel.
Dikke 9 (omdat zelden 10 nooit haalbaar is).

Mirjam schroevers 16-06-2022

Mooie ruime winkel met groot assortiment en zeer nette behulpzame medewerkers die je netjes te woord staan en prima uitleg geven. Wij kopen hier al jaren en kan het iedereen van harte aanbevelen.

Willem 16-06-2022

Vakkundig advies. Afhandeling en installatie netjes geheel volgens afspraak.

Bert 16-06-2022

Je wordt er altijd vriendelijk en deskundig geholpen. Deze elektrowinkel en trouwens ook Reddy keukens beveel ik van harte aan.

Aad & Joke 16-06-2022

Een kleine overzichtelijke zaak, met vriendelijk personeel. Nemen de tijd voor uitleg en advies. Serviceverlening prima in orde. Ook de aflevering en installatie van de producten was goed. Nette en vriendelijk mensen. Werkten rustig en netjes en hebben het emballage materiaal en de oude producten weer keurig mee teruggenomen.

Ton 16-06-2022

Inductiekookplaat besteld. Aansluiten en draden trekken met werkzaamheden in de meterkast waren ook nodig. Heel fijn en met duidelijke uitleg zijn wij geholpen in de winkel. Levering en aansluiten was snel. De twee monteurs waren zeer net, plezierig en kundig en hebben de werkzaamheden in kortd tijd uitgevoerd en alle rommel opgeruimd. Alles tot onzevolle tevredenheid.

M.Schmets 16-06-2022

Ik kom graag in deze winkel vriendelijke bediening een goed advies en goede service
Met een levering of reperatie houden ze goed rekening met je wensen

Edwin 16-06-2022

Tevreden over de goede service, klein puntje. Jammer dat het niet als cadeau kon worden ingepakt.

Thijs 16-06-2022

Deskundig geholpen. De verschillende modellen wasdrogers en functies op de apparaten zijn goed uitgelegd. Hierdoor hebben wij een goede, gedegen keuze kunnen maken

Jacques Botden 16-06-2022

Reparatie stofzuiger was binnen 2 dagen gedaan en voor een zeer correcte prijs. Super tevreden.

Huub M. 16-06-2022

Uitstraling van de zaak en bekendheid. De service is prima en ze houden zich aan de afspraak.

Michelle 16-06-2022

Snelle levering en persoonlijke service. Een Rowenta steelstofzuiger online besteld en de volgende dag ben ik keurig gebeld over de bestelling. Een dag later kon ik de stofzuiger ophalen

M.J.v.d.Hatert 16-06-2022

Electro World Lienden is een hele goede zaak met een hele goede service en klantvriendelijkheid. Altijd heel goed geholpen

Wendy 16-06-2022

Het meedenken, het aanbod en de snelle levering. Persoonlijk en op maat een goed advies gekregen.

H.Thomassen 16-06-2022

Perfect geholpen. Direct leverbaar. Volgens afspraak bezorgd. Vriendelijk en klantgericht.

Lotte 16-06-2022

De service is gewoon helemaal top, wij kopen ieder witgoed apparaat bij Wim van Leeuwen, al jaren.

Leo veldhuis 16-06-2022

Het betrof een reparatie aan een bose muziek installatie. Brinkhuis Dedemsvaart heeft zich ingespannen om deze Bose te repareren. Vandaar de dikke voldoende.

Henk en May 15-06-2022

Vakkundig geholpen in de winkel bij het maken van een keuze m.b.t. de aanschaf van een TV. Medewerker kwam eerst thuis kijken of bestaande beugel goed was voor de nieuwe TV. Gelijk afspraak voor plaatsing gemaakt. Dezelfde medewerker heeft TV netjes opgehangen en alles geinstalleerd inclusief de nieuwe Next box die we op bun advies hadden besteld. Alles weer netjes opgeruimd en verpakkingsmateriaal weer meegenomen. Zeer tevreden.