Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Paul Visser 11-04-2022

Ik kom hier al jaren tot volle tevredenheid. De persoonlijke en deskundige adviezen en informatie worden door mij altijd gewaardeerd.

Bert Drost 11-04-2022

Duidelijke uitleg en advies bij de aankoop. Onderdeel vergeten mee te nemen. Werd nog diezelfde dag nagebracht. Top.

A.de Jongh 11-04-2022

Bij Elres in Haarlem daar is de klant Koning met een hele vriendelijke ontvangst en er wordt meteen koffie of thee aangeboden en er is deskundige uitleg van het product waarvoor belangstelling.

L. ten Hove 11-04-2022

Vooral het meedenken in het vinden van oplossingen en daarnaast het aantrekkelijke aanbod.

Victor 10-04-2022

Electro World gekozen toen ik via Internet op zoek was naar een nieuwe wasmachine. Zocht een leverancier dichtbij die snel en voor een scherpe prijs kon leveren, ook installatie thuis moest in het pakket zitten, Electro World Hoogendoorn heeft het allemaal waar gemaakt. Levering na 1 dag door 2 aardige en ter zake kundige monteurs die de machine op de eerste verdieping hebben aangesloten. Daarna in alle rust een duidelijke uitleg van de opties op deze machine. Allemaal perfect geregeld!

Dommisse 10-04-2022

Correcte aflevering, vakkundig geplaatst en de oude machine afgevoerd.
Bovendien een locale ondernemer die goed te bereiken is.

Marleen Poortvliet 10-04-2022

verkoper wist waarvoor ik kwam en nam de moeite om de in werking en het in gebruik nemen van de radio/cd speler helemaal voor te doen.
Thuisgekomen was het vervolgens een “eitje”. super service. Dat maakt jullie zaak zo fijn!

10-04-2022 10-04-2022

prima behandeling, deskundig personeel, goede afhandeling. Betere behandeling dan bij Expert.

Rudy 10-04-2022

Een eerlijk advies; eerst goed luisteren naar de klant en daarna de mogelijkheden bespreken: voor- & nadelen worden genoemd bij de verschillende typen/merken. Duurste echt niet altijd de beste. Daarbij ontbreekt het praktische advies ook niet, meedenken. Kortom; zeer tevreden en daarom al lang tevreden klant.

J.v.d.V 10-04-2022

Keurig geholpen en op tijd geleverd en oude opgehaald . Goeie uitleg gehad over verschillende wasmachines

Nicole Sennema 10-04-2022

Top service geleverd door verkoper gekocht zelfde dag geleverd en zelfs geïnstalleerd

WEB Kortenoeven 10-04-2022

Via vrienden kwam ik bij dit bedrijf. Ik wilde graag overstappen van gas naar inductie. Daar komt natuurlijk nog al wat bij kijken
en dit bedrijf heeft alles goed besproken en gepland. Alles is geïnstalleerd en binnenkort komt er nog iemand langs van Liander.
Alles top geregeld. Daar wordt een mens blij van.

Fam. Tsang 10-04-2022

Werden snel en adequaat te woord gestaan, waarna wij onze keuze maakten, vriendelijk werden ook andere vragen met raad en daad beantwoord. Na de aankoop konden we rustig, onder het genot van wat drinken wachten tot we werden opgehaald. Zeer tevreden !

Dieleman 10-04-2022

Prachtige overzichtelijke winkel,vriendelijk en geduldig personeel.Ik kom hier graag.

Margreeth 10-04-2022

Wij zijn al jaren klant bij deze firma. Goede service, prettige rondleiding in de winkel. Betrouwbaar adres.

Manuel 10-04-2022

Voelde zeer welkom. Goede en eerlijke uitleg over verschillende producten . Goede service aan huis. Voor ons een 10

Dennis 10-04-2022

Goede uitleg in de winkel en binnen 2 dagen geleverd. Warmtepompdroger, heeft alweer de nodige beurten gedraaid en zijn super tevreden!

Chris van Arnhem 10-04-2022

Vlotte en snelle bediening in de winkel en dito aflevering en installatie van de ijs kast en wasmachine BRAVO

Jeroe 09-04-2022

Fijn non nonsense bedrijf waar goede service op 1 staat. In de de afgelopen jaren al veel verschillende apparaten gekocht. Een dikke aanrader voor als je in Helmond en omstreken woont!!

Prima voorlichting en aflevering! 09-04-2022

Wasmachine en droger aangeschaft bij van Amelsvoort, Oisterwijk. In de winkel wordt voldoende tijd genomen voor uitleg en vergelijking van machines/ merken onderling. Ook over de prijs kon worden gepraat. Machines worden netjes thuisgebracht, geïnstalleerd en proefgedraaid. Vriendelijk en correct personeel die de tijd namen voor instructie en beantwoording van vragen. Al met al een prettige ervaring,

Jef uit Chaam 09-04-2022

Klantvriendelijk, servicegericht, goed assortiment, goede voorlichting met vakmanschap.

Josef Juretzko 09-04-2022

Super Service en behulpzaam personeel het installeren van de radio tuner is helaas niet gelukt.

Jan en Els 09-04-2022

Cup Arcen heeft aan ons een prima service verleend. Het was moeilijk om de juiste maat TV te kiezen in de winkel. De TV werd alvast in bruikleen thuisbezorgd met de afspraak bevalt hij niet dan zoeken jullie een ander uit. Na een week bericht dat wij de TV graag houden. De TV werd op onze persoonlijke wensen afgesteld en toen de factuur ontvangen per e-mail. Een winkel van deze tijd!

arie quist 09-04-2022

zeer klant vriendelijk en kennis van zaken. Ik kan deze zaak zeker bij derden aanbevelen

van de Meent 09-04-2022

We kwamen voor een reparatie. De service is goed, de mensen zijn vriendelijk, eerlijk en makkelijk in de omgang.