Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nelleke 16-05-2022

Ik koop al mijn huishoudelijke apperatuur graag bij Wout van Vlerken in Someren omdat ze goede service hebben en ze zelf alles instaleren en de oude apparaten direct weer meenemen! Ik ben dus heel tevreden over deze winkel.

MB 16-05-2022

Electro World van der Meulen - Baarn biedt goede service. We zijn altijd vriendelijk en vakkundig geholpen en ze hebben ons een paar keer goed geholpen toen onze vaatwasser en later wasmachine een defect had.
De prijzen bij Elektro World zijn concurrent met internetprijzen. Ik geef eigenlijk nooit reviews op internet maar bij uitzondering een dikke 10 voor van der Meulen!

De Gouw 16-05-2022

Telefonisch contact gehad. Na uitleggen van het probleem werd er meegedacht en uitgelegd hoe de storing verholpen kon worden. Dit geprobeerd, helaas zonder resultaat.
Dag daarop weer telefonisch contact gehad en op dezelfde dag kwam de monteur nog langs. Het probleem is verholpen.

Bombeeck R 16-05-2022

Leuke winkel en een uitgebreid assortiment. Kennis van zaken en prettig in de omgang.

Cas en Dinie 16-05-2022

Dit bedrijf had direct begrepen wat ons probleem met de wasmachine was. Maakte een afspraak voor onderzoek en reparatie. Binnen hele korte termijn (de andere dag) werd de storing aan onze wasmachine ter plekke gerepareerd. De prijs was in onze beleving in verhouding met de reparatie van het het gebrek.

Koelkast 16-05-2022

Goede service. Snelle levering.
Vrijdag besteld en zaterdag al geleverd.
Netjes op de plaats gezet.

Km 16-05-2022

Netjes geleverd, door omstandigheden 1e bezorging moeten annuleren , snelle planning voor 2e bezorg moment en naar alle tevredenheid geïnstalleerd

Thecla Oremans 16-05-2022

Al veel aankopen gedaan tot volle tevredenheid.Perfecte service!Vriendelijk personeel en zeer professioneel!wat er beloofd wordt,wordt ook nagekomen!

Debby 16-05-2022

Super aardige mensen, deskundig en totaal niet "opdringerig."
Zaterdagavond 20 min. voor sluiten in de winkel, 10 minuten later al thuis geleverd!
Top winkel!

JC 16-05-2022

Behulpzaam personeel en een betrouwbaar bedrijf. Als er een probleem of onduidelijkheid is dan staan ze je graag te woord en helpen te zoeken naar een oplossing.

C. Brouwer 16-05-2022

Fijn geholpen door Elektro World. Ze geven goed advies en komen afspraken na. Het plaatsen van de nieuwe koelkast ging snel en soepel.

Misty van Barneveld 16-05-2022

Nemen alle tijd voor de klant. Leggen alles goed uit. Zijn klantvriendelijk. Goede afleverservice.

J.Leblanc 16-05-2022

Heel goede voorlichting in winkel met vergelijking diverse modellen waarbij het niet teveel was om alles naast elkaar te vergelijken. Ook de aflevering en plaatsing was eenvoudigweg af.

P. Vos- de Vries 16-05-2022

Wij zijn al jaren klant bij Hagedoorn Electro world, altijd goede service, ze zijn eerlijk en betrouwbaar en zijn altijd vriendelijk!

L.S 16-05-2022

prima product, snelle levering, super goede service!
Artikel gebracht, geplaatst ,oude mee retour, geen omkijken aan!

Rhebergen 16-05-2022

Zeer vriendelijk en deskundig personeel, goed advies. Ruime keus qua assortiment

Jaco 16-05-2022

Prachtige winkel
Zeer behulpzaam om dingen te bekijken
En bestelling te doen.
Snel geleverd aan huis eigen service.

Egmond bv 16-05-2022

Het onze lokale Electro Winkel en wij kopen lokaal vanwege persoonlijke benadering en snell service.

ralph 16-05-2022

staan altijd klaar wanneer je een storing hebt! zo ook wanneer je wasmachine er mee kapt vlak voor Pasen

albert 16-05-2022

prima service, snel gereageerd met het verkopen en plaatsen van een nieuwe wasmachine omdat de oude stuk was

Jos 16-05-2022

Vriendelijk en deskundig geholpen waardoor ik een goede keus kon maken. Ook de levering en installatie gebeurde zoals afgesproken. Het oude product werd netjes meegenomen en de werking van het nieuwe product werd uitgelegd.

Harmina 15-05-2022

In de webshop snel gevonden wat we wilden voor in onze camper en de levering was er ook snel.

Do 15-05-2022

Snel geholpen in de winkel,, goed advies, volgende dag wasmachine gebracht en gemonteerd! Aardige monteurs en namen zonder morren stokoude wasmachine mee (van zolder met vrij steile zoldertrap)
Niets dan lof voor deze service!!

Zohlandt 15-05-2022

Zeer Professioneel, geduldig, beste keuze in apparaten, niet het duurste aanbevelen maar wel het beste. Je wordt aan de hand meegenomen in de mogelijkheden, verschillende type apparaten en wat het beste bij je past! Nick is een fijne vent en een top verkoper! Moet Jan Berkvens zuinig op zijn, dit soort mensen in zijn winkel maken het succes.

Annemarie 15-05-2022

Snelle sevice.
Meedenkend goede adviezen.
Fijn dat we dit nog in ons dorp hebben.