Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Wubbo Mulder 26-03-2022

Adequate service, goede voorlichting, snelle afspraak en na een deskundige installatie goede instructied

Karin Smeets 26-03-2022

Ze zijn gekomen omdat ik problemen had met mijn wasmachine die ik niet bij hen gekocht had. De monteur zei dat hij opnieuw de elektronika kon instellen en dat heeft vrij vlug gedaan en wasmachine was weer de oude. De rekening was rond de 50 euro. Mijn respect voor dit bedrijf.

P. vM. 25-03-2022

Winkel zit in de buurt. Vriendelijk geholpen en levering op tijd . Prima tot nu toe.

M. Vermeulen 25-03-2022

goede advisering en vlotte, vriendelijke en correcte plaatsing van de apparaten.

Kees van Gastelen 25-03-2022

Wij hebben voor Driehuizen gekozen omdat we behoefte hadden aan een deskundig advies en omdat we graag wilden dat alles perfect werd geïnstalleerd.

Jan-Willem 25-03-2022

Zeer deskundig personeel en in de winkel een uitgebreid assortiment. Niet te beroerd om de de klant mee te denken.

Alle Pijlman 25-03-2022

Altijd correct geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Het gaat zoals het hoort. Houen zo!

Michella 25-03-2022

Persoonlijke service en er wordt tijd voor je genomen. Het is niet om het duurste product aan je te verkopen maar een product wat het beste aansluit bij je wensen.

Hugo 25-03-2022

Een tien geeg ik nooit want dan zou je helemaal perfect zijn en dat is niemand.
De service was zer goed te normen geen opmerkingen verder
Snelle service en verder geen poespas.
Fijn dat ons apparaat weer weer werkt zoals het moet.

Ad Janssens 25-03-2022

Vriendelijke bediening. Goede service. Mooie winkel en makkelijk berijkbaar.

Fam. Thijssen 25-03-2022

Goed advies, meedenkend zoekend naar een juiste passende oplossing.
Vakmanschap bestaat nog !

Trouwe klant 25-03-2022

Ik ben sinds 1978 klant bij deze winkel. Al mijn elektronica schaf ik daar aan vanwege het goede advies , de ervaring met de door hen geadviseerde apparaten en de service na plaatsing.

Robbie M. 25-03-2022

Zeer kundig advies en uitleg. Daarbij zeer vriendelijk en nier opdringerig.

Ik was op zoek naar een stofzuiger met bepaalde eisen. En het is dan heel makkelijk om diredt het duurste aan te prijzen. Maar door een zeer uitgoerige uitleg van de diverse merken en modellen heb ik de juiste keuze voor mij kunnen maken. Ben dan ook zeer tevreden met de aankoop.

janski 25-03-2022

goede uitleg van het product en snel en vakkundig bezorgd en geplaatst
oude apparaat gratis afgevoerd, prima topservice

Antonio 25-03-2022

Fijne en snelle service. Kwam onze nieuwe oven direct installeren en de oude mee terug nemen.

Karin 25-03-2022

Super service.
Bezorging door shopowner op afgesproken tijd in de avond, waarvoor geen extra kosten.
Artikel gunstigst geprijsd t.o.v. alle andere leveranciers van exact hetzelfde product die ik kon vinden.

Arvi 25-03-2022

Ontvangst, persoonlijke keuzehulp en vriendelijkheid waren allemaal super!
Het is toch wel heel fijn om gewoon lekker een winkel binnen te lopen en persoonlijk advies te krijgen in plaats van alleen online naar allerlei reviews te moeten kijken. Lokaal kopen is top!

Han 24-03-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze al van oudsher erg goede service verlenen .

Martin 24-03-2022

Hele goeie service. Bij Electroworld denken ze goed met je mee, en dat waardeer ik ten zeerste.

Anneke en Wim Koole 24-03-2022

Snelle actie bij een probleem met onze Miele wasmachine, de monteur liet zien dat hij de software ging uitlezen, gaf duidelijke uitleg wat de oorzaak was, op vrijdag en dinsdagmorgen werd het nieuwe onderdeel gemonteerd.
Een snellere service kan bijna niet, bedankt voor de snelle, vakkundige hulp.

SCC 24-03-2022

Een tien geven doe ik niet snel maar de manier van benadering en advies is TOP!
De gemaakte afspraken en levering correct, de behulpzaamheid bij aflevering van het product verdient een PLUIM!

Siska Bas 24-03-2022

Altijd zeer goede service , prima producten en eerlijke prijzen! Je wordt altijd terug gebeld of gemaild als er vragen of opmerkingen zijn! Wij zijn zeer tevreden klanten!

R schaap 24-03-2022

Goedgeholpen had af speek gemaakt en dat zijn ze nagekomen dat allemaal goed gegaan

HenkAkkermans 24-03-2022

Alles was piekfijn in orde mensen zijn eerlijk en komen hun afspraak na goede uitleg en heel duidelijk.zeker een aanrader voor de volgende aankoop

Pim 24-03-2022

Goede service, snel geleverd, oude wasautomaat afgevoerd.
Mooi binnen aangegeven tijd afgeleverd.