Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

john 28-11-2022

Ik kwam toevallig in deze shop terecht en had meteen een goed gevoel over de medewerkers het meedenken in oplossingen was heel prettig

Ad 28-11-2022

Goede en eerlijke voorlichting over welke kookplaat. Zeer tevreden over de bediening en resultaat.

Tevreden 28-11-2022

Ik kreeg een duidelijk advies. Ik ben er meerdere keren geweest en sprak altijd dezelfde mensen, het is dus niet zo anoniem.

Maryanne Telkamp 27-11-2022

Al jaren lang onze aankopen bij Drieënhuizen gedaan. Helaas is de winkel uit onze woonplaats vertrokken. Maar we gaan er graag iets verder voor. Goed advies, goede levering en plaatsing van de apparatuur. En goede service achteraf.

janssen 27-11-2022

prettig en duidelijk geholpen bij de koop ,en prima geregeld bij bezorging en instalatie, ik ben een tevreden klant.

N. van der Windt 27-11-2022

De hulp en uitleg van de aan te schaffen apparatuur in de winkel was goed en de levering was accuraat en geheel volgens de afspraken. De monteurs die de installatie verzorgden hebben dit uitsteken gedaan. Niets dan lof

Carla Parilo 27-11-2022

Ik ben enorm geduldig geholpen in mijn keuze naar de juiste koffiezet apparaat.

Guido Moonen 27-11-2022

Zeer vriendelijk personeel. Bij afhalen zaten een paar personeelsleden aan de koffie met speculaascake. Werd me ook meteen aangeboden en daarna werd pas gevraagd waar ze me mee konden helpen. Voelde me zeer welkom.

Laurens 27-11-2022

Na melding van storing aan onze vaatwasser werd heel snel een afspraak met ons gemaakt. De vriendelijke en kundige monteur had snel de storing verholpen. En tijdens de reparatie werd duidelijk de oorzaak van de storing uitgelegd.
Volgende keer nemen zeker weer contact op met Electroworld Prinsenbeek.

Cher Deijs 27-11-2022

Keurig geholpen zowel in de winkel als de twee heren die mijn tv opgehangen en geïnstalleerd hebben.
Dik tevreden

Jaap van der Vorm 27-11-2022

De levering kwam op de afgesproken tijd en de monteurs gaven een duidelijke uitleg van de werking van de wasmachine.

Hans 27-11-2022

Fijne tv gekocht, erg goed voorgelicht over alle in en outs.
Mannen nemen ruim de tijd om alles uit te leggen.
Goede electrowinkel, ik blijf het zeggen koop lokaal.

Met vriendelijke groet

Robert 27-11-2022

Vaatwasser is uiteindelijk prima geplaatst en tevens de werking is goed uitgelegd.

Cees van Meerten 27-11-2022

Liebherr CND 5404-20 PURE koel-vries combinatie gekocht bij ElectroWorld A.H.C.van Ommeren Lienden - Tiel.
Geweldige uitleg en servicegericht winkel.
Wij zijn weer voor Liebherr gegaan altijd probleemloos.
Bij ons is Liebherr de nummer 1

Tiel

de visser 27-11-2022

mooie winkel en dat op eigen dorp dat koesteren wij en zullen dan ook daar altijd blijven kopen , heel erg vriendelijk en zeer goed service.

Raymond 27-11-2022

Zeer goede service, klantvriendelijk, eerlijke en scherpe prijzen, deskundige installatie, een aanrader!

jan 27-11-2022

fijne winkel met vriendelijke mensen en goede service een aanrader voor iedereen

Henniek 27-11-2022

De service was op zich prima. De storing bleek hoogstwaarschijnlijk een pluisje te zijn dat alleen door een vakman kon worden verwijderd. Een absoluut minpunt van mijn wasdroger van het merk Bosch, die nog maar 7 jaar oud is. En daarvoor moest ik € 65 betalen. Jammergeld.

Sylvia Nagel 27-11-2022

Goede service en klantgericht,
maken dat je voor een prachtige aankoop regelmatig zwicht.
Met veel plezier wil ik graag bij Electro world blijven shoppen, daar wil ik zelfs mijn kinderen wel even voor droppen.
Met een goed gevoel blijf ik naar jullie winkel graag komen, al moet ik soms te vaak van al die mooie spullen dromen.
Tot ziens maar weer, reken erop tot een volgende aankoop en zoveel meer.

Francois Janssen 27-11-2022

Fijne winkel om in rond te kijken, en super goed personeel dat verstand van zaken heeft en de tijd neemt om je vragen of wensen te beantwoorden.

Barny Visser 27-11-2022

Fijn dat dit bedrijf zo snel kan reageren bij mensen die het toch al moeilijk hebben.

Ad 27-11-2022

Ik kom er al met regelmaat, vind het fijn dat ze met me mee denken , en als de verkoper het niet weet ,word er ook geen verzonnen verhaal opgehangen , dus eerlijke service vanaf aankopen, tot thuis afleveren , echt vriendelijke mensen .
Voor de prijs van aankoop zijn ook nog vaak voordeliger dan andere aanbieders .
Ik ben een te vrede klant

Chris Frowein 27-11-2022

Electroworld Drieënhuizen is onze favoriete leverancier voor huishoudelijke apparatuur. Ouderwetse betrouwbaarheid en vakmanschap gecombineerd met moderne producten en diensten.

A. Vianen 27-11-2022

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze een eigen goede reparatieservice hebben. Vriendelijke en kundige monteurs. Eerlijk en kundig advies. Heb heel goede ervaringen met deze winkel.

H. Wolfs 27-11-2022

vriendelijk personeel, goede service en goede uitleg over de producten. Als het product niet op voorraad is wordt dit zo snel mogelijk besteld en geleverd.