Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Hermanna 17-07-2022

Vriendelijke mensen, gekozen voor deze winkel omdat ik graag de lokale ondernemers steun... snelle levering

Peter Legius 17-07-2022

Na jaren ging mijn wasdroger stuk, balen natuurlijk. Dus onze gedachten gaan uit naar een nieuwe .meteen even naar de site van elektro World in Sint Oedenrode, en zie gelukkig nog stééds daar gevestigd. Even een telefoontje voor wat informatie en daarna op weg naar de winkel.daar aangekomen vriendelijke mensen, zeer fijn betrouwbaar gevoel om híer een nieuwe wasdroger te kopen. En op de zelfde dag geleverd en aangesloten. Toppie. Die zien ons natuurlijk terug .

J W Ribbink 16-07-2022

Na 6 a 7 maanden toch een afzuigkap gemonteerd,maar jullie hebben toch verder gekeken voor een ander afzuigkap en dat is prima gelukt. Goede service .Hartelijk dank.

Stacey 16-07-2022

Super goede en zeer snelle service. Gebeld voor een droger en een paar uur later werd deze al geleverd en de oude opgehaald.

Govers 16-07-2022

Hele goede service en zeer vriendelijk en gespecialiseerde mensen daar door komen wij er al jaren

Dinesh Kaulesar Sukul 16-07-2022

Verkeerd voorgelicht. Verkeerde rekening. Bellen niet terug. Veel te hoog uurtarief

Helma Dillisse 16-07-2022

De vriendelijkheid en persoonlijke service zijn top.
Ze nemen alle tijd om alles aan te sluiten en leggen t heel goed uit.
Ook na aanschaf blijft persoonlijk advies en bij vragen kun je altijd terecht.
Top zaak met top service en zal deze zaak ook bij iedereen aanraden.

Ton 16-07-2022

Klantvriendelijk, aardig en betrokken mensen, prima service, tijd voor een uitleg en geen druk op de aankoop.

Koevoets 16-07-2022

Wederom top service bij levering koelkast.
Concurrerende prijs. Dus prima om in de winkel te kopen.
Als extra service heeft de monteur nog onze tv goed afgesteld op Netflix. Zeer tevreden.

Hans 15-07-2022

Hier wordt meegedacht en een eerlijk oordeel gegeven en adviezen hoe je de apparatuur het best kunt gebruiken. We kopen hier al witgoed sinds 1980 dus dat zegt genoeg.

Jessie 15-07-2022

Super vriendelijk en kundig personeel! Tijdige levering en hele goede installatie. Ook bij een eerder contact moment, zeer kundig advies wat me veel geld heeft bespaard.

R van Uffelen 15-07-2022

Snelle service, en altijd netjes geholpen/te woord gestaan. Een groot voordeel vind ik dat ze een eigen service afdeling hebben.

fam. Verhagen 15-07-2022

Wij zijn heel tevreden over de service van Electro World! Als wij hen bellen, worden we vriendelijk te woord gestaan of zij bellen zo snel mogelijk terug als zij de telefoon niet op kunnen nemen.
Ook bij vorige reparaties aan onze oude Miele waren we heel tevreden over Kevin, die toen meestal bij ons kwam! En nu we een nieuwe Miele hebben...alle lof voor het naar beneden sjouwen van de oude en het installeren van de nieuwe Miele. Weer rustig en vriendelijk dingen uitgelegd.

R.Jasper 15-07-2022

Na tekst en uitleg in de winkel en de verdere informatie omtrent de bestelling ben ik zeer tevreden.

Jan van Beek 15-07-2022

Super goed en meedenkend personeel. Ons huisadres voor witgoed e.d. Stofzuiger wiel was afgebroken en we kwamen om een nieuwe uit te zoeken. Stelde de medewerker voor om te kijken of er een nieuw wiel besteld kon worden. En dat lukte. 2 dagen kon ik het wiel ophalen in de winkel. Dat noem ik nu meedenken met de klant. Top

Cootjans 15-07-2022

Hele behulpzame mensen, komen naar je toe als je iets zoek, staan je netjes te woord.
De monteurs waren ook heel vriendelijk, we raden deze winkel echt aan!

Jan Companjen 15-07-2022

Prettige winkel, geeft goede informatie over welk type voor jou het meest geschikt is. Snelle actie en service!

Berna Baauw 15-07-2022

Fijne winkel om rustig rond te kunnen kijken en goed geadviseerd door medewerker! Al vele jaren komen we hier als we iets nodig hebben van het assortiment wat zij verkopen.

Mevr. De Groot 15-07-2022

Prima geholpen, duidelijke uitleg en ook de voors en tegens van diverse alternative doorgesproken.

Kobrabo 15-07-2022

Service gericht naar mij als klant. Prima.
Medewerker in de winkel heeft al mijn vragen goed kunnen uitleggen en laten zien en horen.

Marianne de Meijer 15-07-2022

Deze shop is geweldig! Ontzettend vriendelijk, heel behulpzaam, alle tijd voor de klant!! Het aller mooiste is eigenlijk; op vrijdagmiddag 8 Juli ging ik naar de shop voor een nieuw wasmachine. De keuze daarin is gigantisch groot. Toen ik de juiste keus had gemaakt en aan de balie de aankoop verder ging afhandelen, werd me gelijk gevraagd, of ze de volgende dag (zaterdag) de wasmachine konden leveren. Ik stond echt verbaasd te kijken en zei; Ja, maar morgen is het zaterdag. Leveren jullie op zaterdag dan ook?? Tuurlijk werd er gezegd. Dus met andere woorden, ik heb geen dag zonder wasmachine gezeten. De levering was super, maar zwaar voor de 2 mannen die de wasmachine naar boven moesten brengen, terwijl het zo ontzettend warm was. Ik had echt met hun te doen!!! Hun dag zat er op zeiden ze. Ik kon niks van drinken aan hun kwijt. Jammer, ze hadden het warm en waren moe. Ik bedankten voor de snelle en fantastische levering en service!!! Ik kan echt voor 100% garanderen, dat ik Electro World zeker zal aanraden, aan anderen. Super goeie zaak!!!

Kees 15-07-2022

Fijn bedrijf, waar je perfect geholpen wordt door vakkundige mensen. Prima uitleg en zijn altijd op tijd. We zijn al sinds de begin jaren 80, bij hen als klant. Zo tevreden zijn wij.

Jan 15-07-2022

Klantvriendelijk en alle tijd om het een en ander toe te lichten over de apparaten en vervolgens ook nog thuis op de plaats gezet

Vivian 15-07-2022

Wij hebben niet via de site besteld maar direct afspraken gemaakt met de lokale winkel in Den Haag. Goede service! Ze reageren snel en levering kon snel worden uitgevoerd.

Jan Seijsener 15-07-2022

Zeer goed geholpen in de winkel. Erg klantvriendelijk en helpen goed met de juiste keuze. Zeer tevrede klant. Ga zo door.