Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

leonard 02-01-2022

Je wordt snel en correct behandeld door vriendelijke medewerkers die tijd voor je nemen. ook al is het druk

dennis 02-01-2022

Fijn contact en monteurs met kennis,onze wasmachine ging in storing en gaf aan koolborstels .
Afspraak gemaakt om na te kijken {helaas door de drukke tijden iets langer moeten wachten},
Monteur geweest en vast gesteld wat het was. Direct opdracht gegeven om te bestellen en repareren.
binnen paar dagen wasmachine gerepareerd en hij doet zijn werk weer.

Niet te duur en goede service

A. RIJKEBOER 02-01-2022

Deze winkel is al lang in Meppel en als ik iets nodig heb ,of advies dan ga ik altijd naar Hagedoorn je krijgt er altijd eerlijk advies en een goede service er wordt met je meegedacht en een heel vriendelijke benadering , gewoon top klasse.

Mart van Breemen 02-01-2022

Contact met echte mensen! Helemaal goed! Goede uitleg over voor en nadelen van specifieke apparaten en keuzes die we moesten maken. En tot nu toe ook super tevreden met onze nieuwe TV.

familie Gommers 02-01-2022

Afgelopen donderdag gebeld voor een nieuwe stofzuiger. Ze weten precies wat wij zoeken en helpen je dan ook goed om een keuze te maken. Heel tevreden met het advies wat ze je geven. Altijd trouwens geven ze je een duidelijk advies. We hebben afgelopen jaar ook weer een keer mogen ervaren wat een kennis hun in huis hebben op allerlei zaken, internet,witgoed. Wij blijven zeker klant bij hun, deze service vinden wij ontzettend fijn.

service natuurlijk super, je wordt altijd van goed advies voorzien en bij problemen wordt dit met vakkundigheid opgelost. Fijne zaak om binnen te lopen.

Piet vd Oever 02-01-2022

Goede en snelle service. Tv was niet op voorraad, maar toch de volgende dag geleverd. Super!

Marieke 02-01-2022

Goede berichten gehoord. We hadden een wasmachine nodig. Al een aantal op de site vergeleken. Daarna gebeld omdat ik nog een aantal vragen had. Ik ben zeer correct en uitgebreid geholpen.

Syl 02-01-2022

Goede en snelle service met persoonlijke aandacht voor de klant. Op maat geleverde advies voor aanschaf 3e product bij deze winkel binnen 3 maanden.

M. Scholten 02-01-2022

Telefonische bestelling gedaan, vlotte levering, goede uitleg, prima service

Johan 02-01-2022

Online aanschaf van een oven gedaan, ondanks de feestdagen en de corona prettig telefonisch contact gehad. Oven is direct naar binnenkomst afgeleverd.

Jan van Dorst 02-01-2022

De motivatie voor deze winkel is dat wij er al verschillende producten hebben aangekocht en altijd voor 100 % zijn geholpen

Klaas 02-01-2022

Ik heb dinsdagmiddag gebeld voor een wasdroger daar heb ik dezelfde dag nog een offerte voor gehad
Woensdag gebeld dat hij geleverd moest worden en donderdag stond hij op zijn plaats
Perfecte service vriendelijke mensen
Deze winkel is een aanrader

Erik 02-01-2022

Snelle en goede service toen de vaatwasser ons in de steek liet. Goede uitleg van de monteur gekregen hoe ik het euvel (pomp was verstopt) de volgende keer zelf kon oplossen.

justus hekkema 02-01-2022

zeer goed telefonisch contact gehad!!
probleemoplossend meegedacht en een goede oplossing aangedragen.
al met al een 10 met een griffel!!!!

Harry Steenbergen 02-01-2022

Wij hebben gekozen voor de lokale vestiging in Steenwijk. We zijn langsgegaan in de shop en hebben daar de aankoop gedaan. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen. Een week later kwam iemand de situatie thuis opnemen en het plan maken. Toen is de offerte definitief gemaakt en is twee weken later de monteur gekomen om in te bouwen. Het ging om een Quooker. Nadat deze was ingebouwd moest ikzelf nog wel een keer de bouten goed aandraaien ivm wat lekkage, maar verder was het prima!

A Olie 02-01-2022

De vaatwasmachine was kapot. De monteur kwam zelfs nog op oudejaarsdag langs om hem te repareren.

Prima tips over hoe nog zuiniger met onze Siemens om te gaan.
Hij heeft ook nog even de vaatwasmachine beter vastgezet.
Aardige vent ook

Margriet 02-01-2022

We zijn heel erg tevreden over de snelle, adequate en professioneel vriendelijke service van Hamers. De persoonlijke noot is echt een groot voordeel ten opzichte van grote bedrijven! En, niet te vergeten, ook de producten zijn van hoge kwaliteit.

Gerlinda achterberg 02-01-2022

Heb al vaker wat bij jullie vandaan, altijd netjes geholpen. Nu vooral in deze tijden toppers zijn jullie.
Ook de mensen die het kwamen plaatsen.
Ik ben super tevreden en blij met mijn aanschaf.

WHT Derix 02-01-2022

Onverwacht werd de koelkast op 31 december geleverd. Deze is dezelfde dag bezorgd en door servicemonteur Twan correct en goed geïnstalleerd

rob 02-01-2022

Heel aardige installateur, is zeer kundig wat de installatie betreft, leuk mee gepraat. Net als het personeel van de Bruijn.

Ber 02-01-2022

Gekozen voor lokaal bedrijf ipv grote keten. Prijs kwam overeen, maar contact veel prettiger. Heldere communicatie ook en komt afspraken na.

Dangel1973 02-01-2022

Goed advies en vakbekwame mensen. Na een uitgebreide uitleg een mooi systeem aan laten leggen. Erg professioneel bedrijf. Graag weer!

Patrick 02-01-2022

Vriend van mij werkt er en heeft me goede informatie gegeven over producten waar ik interesse in had. In de winkel zelf werd ik ook goed geholpen, wat me heeft geholpen in het maken van mijn keuze

Nikki 02-01-2022

Heel fijn geholpen. Medewerkers zijn vriendelijk, eerlijk, deskundig en professioneel.

Henk brunken 02-01-2022

Duidelijke omschrijving van bestelde produkt ,alles klopte tot en met de afleveing.