Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Nico 21-05-2022

Goed geholpen in de winkel, duidelijk en eerlijk verhaal! Levering en plaatsing ook top!

Wil Vaarting 21-05-2022

Geen vraag is te moeilijk, ze vinden altijd een passende oplossing en de service is perfect.
Personeel is altijd zeer attent.

Hoed 21-05-2022

Geweldige service!
Altijd dat stapje extra…
Altijd vriendelijk
Meedenken en eerlijk afvies

Janneke 21-05-2022

Ik ben heel tevreden over AVA Electro ze geven goed advies en de service is ook super ik raad meer mensen aan om hier uw elektrische spullen aan te schaffen ik heb er nu 2 keer wat besteld en zeer tevreden, zeker over de service.

JoKro 20-05-2022

Goede service nette en aardige monteurs, prima geïnstalleerd. Afspraken goed nagekomen en we werden goed op de hoogte gehouden.

Annita en Jan 20-05-2022

Zeer vriendelijke hulp in de winkel en bij ons thuis voor de installatie.
Vakkundig en correct.

Annita en Jan 20-05-2022

Zeer vriendelijke hulp in de winkel en bij ons thuis voor de installatie.
Vakkundig en correct.

V D Poel Zundert 20-05-2022

Goede uitleg . en mee denken qua advies van onze nieuwe bijkeuken.
Uitleg van onze nieuwe Wasdroog combinatie van Miele

van der Zwaag 20-05-2022

Ik werd heel goed geholpen en geadviseerd over een nieuwe koelvries combinatie.
Omdat de oude stuk was wilde ik de nieuwe graag de volgende dag geleverd maar eind vd dag ivm ons eigen werk.
Dit werd geregeld en ingepland en de factuur werd gestuurd zodat we het makkelijk over konden maken.
We wonen nog maar 1 jaar in Meppel maar als ik weer wat moet hebben dan ga ik zeker weer naar Hagedoorn te Meppel toe.

Erica Platschorre 20-05-2022

Met 1 telefoontje binnen een uur een nieuwe wasmachine! Helemaal geweldig. Goede snelle service. Aardige man. Zeer tevreden.
Een echte aanrader!!

JB 20-05-2022

Zijn hier al jaren klant en zullen dit ook blijven. Worden altijd heel goed en snel geholpen door zeer vriendelijk personeel.

dhr.R van Schoonhoven. 20-05-2022

De service vind ik deskundig en je wordt correct geholpen door het personeel

Frank 20-05-2022

Gekochte apparaat netjes bezorgd en geïnstalleerd, duidelijke uitleg, super geregeld.

19-05-2022 20-05-2022

Het is zeker een buurtwinkel, service is perfect!!!!!!!! Je belt en ze komen er aan. Ze denken met je mee.

Wout Viergever 20-05-2022

Vlotte en kundige service. Vriendelijke monteur.absolute aanrader. Wij blijven klant.

fam. Sangers 20-05-2022

Levert kwaliteitsapparatuur. Bekende Duitse merken. Betrouwbaar bedrijf. Nette en deskundige advisering door mijnheer Van Dijk en zijn medewerkers. Ook zijn monteurs zijn netjes en werken prima. Je kunt op dit bedrijf van aan.

Marcel 20-05-2022

Supergoede service, zou zeker weer voor deze Peursum kiezen en niet voor een webwinkel.
Top, ga zo door!

Walter 20-05-2022

Top service. Met drie man tegelijk alles opgelost binnen 45 minuten. Rekening zelfde dag verzonden ( en betaald). Zo hoort het!

José Kluvers 20-05-2022

De miele stofzuiger online besteld en opgehaald tevens nog n waterkoker erbij. Dus veel hoefde de verkoper niet te doen. Nou had ik het wel heel prettig gevonden als deze jongeman voor mij die stofzuiger naar de auto had gebracht! Nu kon ik 2x lopen want ik kon ze niet tegelijlk meenemen.
Minpuntje!

Fam. van Unen 20-05-2022

Duidelijke uitleg en advies over apparaten. Snelle levering en zorgvuldige levering en aansluiting van het apparaat.

Ria Rietveld 20-05-2022

Prettig personeel, deskundig advies, goede service, duidelijke communicatie

Paul en Tianca 20-05-2022

Electro World Hoppenbrouwers filiaal Etten-Leur is een zeer mooie zaak met gedreven, enthousiast en vriendelijk personeel. Kennis van zaken is er zeker, hulpvaardigheid en meedenken in oplossingen. Ik steun met heel mijn hart lokale ondernemers die het al moeilijk zat hebben deze tijd. Al betaal je iets meer, maar je krijgt er alles en meer voor terug. Ondertussen al een Miele wasmachine, een Miele droger en een Miels inductieplaat daar gekocht. Top spul! Dank aan XXX, XXX en de rest van het team. oUiteraard ook de installateurs die bij je thuis komen. Netjes en vriendelijk.

A. Martens 20-05-2022

Super service. Zeer vriendelijke medewerkers. Zal zeker nog eens iets kopen in de toekomst.

Jan Verhoeks 20-05-2022

Goede en vriendelijke medewerkers. Wordt alle tijd en aandacht gegeven Ook de aflevering en uitleg bij de aflevering zijn heel goed.

sake vellema 20-05-2022

Topdeal een schitterende Panasonic tv 65 inch voor een hele mooie prijs, bedankt XXX en consorten, altijd wordt je vriendelijk geholpen en goed geadviseerd. Ik kom hier al bijna 40 jaar eerst in de nauwstraat en later op de huidige lokatie, ik kan me geen betere winkel voorstellen voor het kopen van mijn dure spullen.