Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Henk Hansen 07-12-2021

Ik kom al jaren bij Lieshout in Hoorn, de service is gewoonweg super. De wijze waar op je wordt geholpen en voorzien wordt van advies zie je niet vaak meer. Lieshout denkt met jou mee als ware het haar eigen zaak is.

Floor 06-12-2021

- Kreeg mailbevestiging van bestelling en dat ik wordt geïnformeerd, zodra mijn bestelling binnen zou zijn.
- Paar dagen later telefonisch geïnformeerd over de status van mijn bestelling.
- Weer een paar dagen later gemaild dat mijn bestelling binnen is en geïnformeerd over de openingstijden.
Dit alles binnen een week. Dus netjes op de hoogte gehouden. Service in de winkel was ook goed, ondanks de drukte.

Antoon van Uden 06-12-2021

Goed en snel geholpen, prima uitleg over het artikel, op voorraad zodat het meteen mee kon, vriendelijke verkoper met verstand van zaken.

Leo Portengen 06-12-2021

Je wordt in deze winkel op een prettige en vriendelijke manier geholpen. Winkel zit nog niet zo lang op dit adres, ze moeten nog even op gang komen. Aflevering goederen in orde.

Joop kraaijeveld 06-12-2021

Vriendelijke mensen ,en ze helpen gewoon zoals ik wil. De laatste keer geholpen met een batterij in mijn stofzuiger vervangen.👍👍

Fred 06-12-2021

Al jaren koop ik elektrische apparaten bij deze locale electrozaak. Ze leveren snel en hebben bij problemen cq storingen snel een goede oplossing. Afgelopen vrijdag wasmachine defect, zaterdagochtend gebeld voor een nieuwe en rond de middag werd deze geleverd. Rondom zeer goede service en echt aan te raden.

Jos van Zelst 06-12-2021

Deze personen weten waar ze over praten. Heb zelf een laptop en tv gekocht. Goed voorgelicht en nemen de tijd voor je en zeker geen hoofdprijs betaald. Goed en eerlijk bedrijf die afspraken nakomt.

bert 06-12-2021

vriendelijk en behulpzaam personeel, en goede prijzen. Mooie nieuwe winkel.

M V van der Veen 06-12-2021

Wij zijn al tientallen jaren klant bij de zaak voorheen (Passe Sliedrecht) en kopen al onze elektrische apparatuur aldaar. Je wordt er vriendelijk en met geduld geholpen. Men kent en herkend hier de klant ook buiten de winkel en dat geeft een prettig gevoel voor een nieuwe aankoop. Daarnaast is er altijd goede nazorg, wanneer er een calamiteit is. Heel bijzonder in deze tijd.

Erik 06-12-2021

Afgelopen maandag middag besteld.
Volgens site voor 17.00 uur besteld, volgende dag in huis.
Dinsdag om vijf uur nog geen bericht dat het verzonden zou zijn of zo, dus maar gebeld.
Bleek niet voorradig, werd volgende dag verwacht en dan zou ik nog horen.
Woensdag weer niets gehoord, weer zelf moeten bellen om vijf uur. Bestellingen waren nog niet binnen, konden nog niets over bezorging melden.
Donderdag kwart over vier telefoontje, artikel was binnen en kon het in de winkel op komen halen.
Nog maar eens gebeld, was foutje, ging bezorgd worden maar hoefde het pas zaterdag te verwachten.
Aangegeven dat het eigenlijk dinsdag al bezorgd had moeten zijn, dat ik het graag dezelfde dag nog bezorgd wilde hebben.
Zou proberen het vrijdag te bezorgen, maar moest maar op zaterdag rekenen.
Zou wel nog gebeld worden als de chauffeur onderweg was.
Zaterdag kreeg ik telefoontje van zoon thuis, bezorgen stond onaangekondigd aan de deur maar moest gelijk betaald worden terwijl het met AfterPay besteld was.
Uiteindelijk toch geleverd gekregen, maar service en op de hoogte houden waren slecht, moest steeds zelf er achteraan bellen....

Peeters 06-12-2021

Recent een tv gekocht .Zoals altijd een prima service bij Avan electro te Oost Souburg .Wij zijn al jaren met de hele familie 4 gezinnen klant tot grote tevredenheid .Ze denken ook goed mee .Ook als je problemen hebt na een aantal jaar met een artikel dan nemen ze de tijd .Wij blijven vaste klant .TOPPERS

Janneke 06-12-2021

Tevreden. Aankoop tijdens Black Friday gedaan, levering was week na besteldatum. Kwam goed verpakt binnen en tevreden over het product en de actie.

Fam. Oude Munnink 06-12-2021

Uitstekende service. Onze TV ging niet meer aan en we hebben de TV naar Baake gebracht. Ze wisten daar van een coulance regeling bij Philips dus voor een redelijk bedrag is onze TV weer gerepareerd.

Henk 06-12-2021

Afgelopen zaterdag bij electroworld Kreutz een nieuwe TV gekocht waarbij we deskundig advies kregen, daar we door ons werk op werkdagen niet thuis zijn stelde de verkoper voor om de tv na winkel sluiting de zelfde dag nog langs te komen en de tv te instaleren. Perfecte servies ga zo door.

Philip 06-12-2021

Super service bij Vogel!
Altijd staat er vriendelijk personeel voor je klaar die je graag en snel helpt.

Arntz 06-12-2021

Ouderwetse service en dan bedoel ik ouderwets goed! Top kennis, heel betrouwbaar en super klantvriendelijk! Aanrader

Yomi 06-12-2021

Betrouwbaar, goed advies.
Dicht in de buurt in eigen dorp.
Goede service, verstand van zaken.

Bos 06-12-2021

Telefonisch een bestelling geplaatst en goed geholpen. Vrijwel direct teruggebeld bij vragen over het product. Prima service.

Tevreden klant 06-12-2021

Door omstandigheden hadden wij per direct een nieuwe vaatwasser nodig. Momenteel is er een groot leverprobleem mbt witgoed apparatuur. Bij elctroworld zoetermeer was er gelukkig nog 1 op voorraad. Deze stond wel ingebouwd maar het was geen enkel probleem om deze aan ons te leveren. Wij zijn heel klantvriendelijk en geduldig te woord gestaan en zeer goed geholpen. Echte TOP service. Deze 10 is dik verdient. Ik raad jullie heel graag aan!

Peter van Mersbergen 06-12-2021

We waren ons aan het oriënteren op een espresso machine. in de etalage hing nog een poster met een verlopen aanbieding (van black Friday) toe we daarop wezen konden we de machine voor de prijs op deze poster kopen, - €100,-
De machine hebben toen direct gekocht. Nu was de doos best wel groot om op de fiets mee te nemen, geen probleem, zij zouden de machine direct wel even brengen. We waren net thuis en daar ging de bel, Electroworld met onze net aangeschafte Espresso machine. Dat noem ik Service

Wieneke 06-12-2021

Super prettige zaak. Deskundig en vriendelijk personeel. Blij met aankoop van onze steelstofzuiger.

Noten 06-12-2021

Goede voorlichting en een snelle levering . Mooi aanschaf. Alles naar wens tot nog toe !!!!!

Hendri Godeke 06-12-2021

Bestelling geplaatst bij plaatselijke Elektro World (Kosse Slagharen), de communicatie per email verliep duidelijk en de afspraken kwamen ze voortreffelijk na. Oude machine werd netjes meegenomen. Complimenten.

Rick 06-12-2021

Electro World is een winkel met vriendelijke medewerkers die erg hun best doen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Ze geven duidelijk advies en kunnen wanneer nodig thuis langs komen.

Bram 06-12-2021

Electro World Verberkt in Bakel levert altijd perfect advies en service. Hier kun je van op aan. Altijd. Topwinkel.