Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 2934 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Leo 02-01-2023

TV gekocht bij Electroworld Drieenhuis in Amersfoort. Prima advies en uitstekende bezorg en installatie service. TV keurig aangesloten en geinstalleerd en oo mijn verzoek nog wat dingen aangepast 👌

frank 02-01-2023

vriendelijk personeel erg goed en deskundig advies. goede service vlotte leveringen

E. Huurdeman 02-01-2023

Last minute (espresso machine ging kapot op oudjaarsdag) naar de winkel gegaan voor een nieuwe bonen machine. Wel voorbereid, maar met nog wat vragen die we wilde stellen, gingen we naar de winkel en daar zijn we vriendelijk en goed geholpen.

Met duidelijk verstand van zaken werden onze vragen beantwoord en zijn we tevreden, met een mooie bonen machine, weer vertrokken. Het is toch echt anders dan het personeel van de grote electronica zaken ;-)

A.M. Linthorst 02-01-2023

Ik ben naar Stadhouder gegaan op aanraden van een vriendin.
Ik werd vriendelijk, deskundig en snel geholpen.
Duidelijke uitleg
De levering was ook snel, netjes en zeer prettig.

E. Fortes 02-01-2023

Sowieso vinden wij het belangrijk om je locals te helpen, maar het allerbelangrijkste vinden we de service en contact m.b.t. een klacht of defect apparaat. Ze horen je altijd aan en zullen meedenken in het vinden van de juiste oplossing. Als ze niet direct een antwoord hebben dan wordt eerlijk aangegeven dat ze er mee bezig gaan en je krijgt vrij snel response van ze. Daarnaast is het zo dat je bij het aanschaffen van een nieuw apparaat goed geholpen wordt om de juiste keuze te maken binnen jou gestelde budget. Er wordt niet 'gepusht' om de duurdere variant te verkopen. Dit is voor heel prettig en ook de reden dat we altijd terug gaan naar ze.

Ronny 02-01-2023

Prima geholpen bij zowel de aankoop als ook de levering. Vriendelijke en deskundige medewerkers.

Cees 02-01-2023

Helaas ging onze Samsung TV net buiten de garantietermijn defect en heeft de Firma Electroworld het voor elkaar gekregen ons een nw TV te leveren zonder bijkomende kosten. TV in bruikleen en en nw geïnstalleerd. TOP!

Thea van den heuvel 02-01-2023

Na bekijken artikel voor persoonlijk advies naar de winkel in Vught. Na een zeer duidelijke uitleg door deskundig vriendelijk personeel, de juiste keuze gemaakt. Product is dezelfde dag thuis geleverd en geïnstalleerd.
Wij zijn en blijven klant😊

Ilse 02-01-2023

Mooie grote winkel,maar vooral goede service! De magnetron die ik wou zou over een uurtje binnenkomen,maar de winkelier stelde zelf voor dat ik het showmodel meekreeg. Zodat ik niet op en neer hoefde te rijden of ik moest wachten dan kwam hij hem thuis bezorgen. Ik koos voor het showmodel en hij zette hem in de auto,ondanks dat hij door de regen moest lopen en het druk was in de winkel. Zeer vriendelijk personeel!

Robbert 02-01-2023

Wandbeugel in speciale uitvoering besteld. Ze hadden deze niet op voorraad maar kon h na 2 dagen ophalen. Vriendelijk en behulpzaam personeel

Dannenburg 01-01-2023

Goeie service en luistert ook naar de klanten kortom voor mij persoonlijk de beste winkel

Wybe Anema 01-01-2023

Rustige winkel, attente bediening.
Begrip voor je wensen.
Snelle levering en zorgvuldige installatie
Kortom; perfect!.

Schrijer. 01-01-2023

De koel/vriescombinatie was aan vervanging toe. Het betrof een inbouw waarbij de juiste maten belangrijk zijn.
Door Hamer Electro world werden we prima geholpen om het juiste type te bestellen.
Levering en inbouw was goed geregeld. Voor de gebruiksaanwijzing werden we doorverwezen naar de bijgeleverde documentatie.

Natasja Nijboer-Verweg 01-01-2023

Wij zochten een nieuwe tv, en bij Brinkhuis krijg je goede service en uitleg van de nieuwe tv's. Het personeel is altijd vriendelijk en geduldig.

Ronny 01-01-2023

Vlotte, nette, erg deskundige medewerkers. Goede prijs en snelle levering.
Voldoende modellen in showroom. Passend advies.

Willem Starre 01-01-2023

Machine te reparatie gevracht gelukkig werkt ie weer snel en voor een eerlijke prijs.

Dave 01-01-2023

Goede voorlichting en prettig contact met verkoper. Bezorging was ook zeer naar wens. Dit + de goede service maakt mij blij.

Joop vV 01-01-2023

Wasmachine stuk, om 10uur gebeld en 12 uur waren ze al langs geweest en gerepareerd. Top!!!

Belinda 01-01-2023

Goed geadviseerd en uitstekende service. De verkoper vraagt goed door over persoonlijk gebruik voordat hij advies geeft over het type droger. Het apparaat wordt op het afgesproken moment bezorgd en vlot aangesloten.

Willem 01-01-2023

Ben de winkel binnen gestapt met een vraag over Sonos speakers. De meneer (ik mag helaas zijn naam niet noemen) die mij te woord stond, blijkt een echte HiFi liefhebber. Zonder Sonos af te kraken heeft hij mij het verschil laten horen met Adam A4V speakers. Ik was meteen verkocht en een paar dagen later mijn echtgenote ook. We hebben er twee van aangeschaft, samen met een Bluesound NODE en remote control.
Dit is een prachtcombinatie , waarmee we -eindelijk- weer volop kunnen genieten van muziek. Dat je dit vindt in een witgoed winkel, getuigt van echte liefhebberij!

Mullink 01-01-2023

zeer vakkundig en snel geholpen. Er is een nieuwe koelkast en een nieuwe vrieskast geinstalleerd. Na het verwijderen van de oude kasten heeft vakman Jeroen eerst alles schoongemaakt en binnen anderhalf uur de nieuwe geplaatst. En alles met grote vriendelijkheid uitgelegd

Yoyoyo 01-01-2023

Goede en deskundig uitleg van vriendelijke verkoper besteld aeg wasmachine en aeg droogautomaat op 19 december
Wasmachine op 23 december geleverd en droogautomaat op 30 december
Droogautomaat was intussen 50 euro goedkoper
En is ook verrekend super bedankt

Eric 01-01-2023

Enorm goed geholpen met het uitzoeken van een nieuwe televisie. Duidelijke uitleg, goed onderbouwend, meedenkend, snelle levering.

Ontzettend blij zijn wij met onze nieuwe aankoop!

Twan 01-01-2023

Goede ervaringen met de witte hal.
Vaker witgoed gekocht en alleen maar goede ervaringen.

over de laatste vraag moet ik echt even nadenken. 01-01-2023

Ik ben niet ontevreden over de behandeling in de winkel. Hoewel ik me afvraag of ik via google nu tv kan kijken???
Maar de werknemers die de tv hebben opgehangen / aangesloten.
Ze waren met z'n tweeen. Een daarvan (Maurice???) heeft de hele tijd dat hij bij ons is geweest alleen maar gemopperd.
* ze hadden ook wel eens kunnen zeggen dat ik dit allemaal moest doen?
Hier heb ik echt geen verstand van
Ik weet niet hoe dat moet
als ik dit werk steeds moet doen, moeten ze maar eens opslag geven.
dit ga ik zo niet meer doen
Bij een opmerking van ons: je zult ook wel vaak moeten bijscholen want dit verandert natuurlijk wel vaak.......Dat ga ik al helemaal niet meer doen.
De jongere werknemer was wel van goede zin, maar kreeg door de ander weinig ruimte.

Ik vind het jammer dat ik iets van 2500 euro gekocht heb en dat er geen vraag komt van...is alles duidelijk..... ben je tevreden....wil je nog iets weten......
Nee...zoek het maar uit......
als het echt niet lukt verder kun je altijd nog een keer naar de winkel komen.