Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Sabine 05-03-2022

Vriendelijke monteurs, goede uitleg, denken hartstikke goed mee. Door eigen fout verkeerde bestelling gedaan, hartstikke netjes en snel opgelost. 100% tevreden.

fam.vd Graaf 05-03-2022

Met recht experts! Kennis van zaken, goede service, snelle levering; een dikke tien!

Oosterhof 05-03-2022

Vakkundig dn aangenaam hulpvaardig personeel. Klantvriendelijk en afspraak is afspraak

Van boekholt 04-03-2022

Eerlijke en heldere informatie over welk product dan ook. Goede service ook nog achteraf. Wij zijn zeer tevreden en komen graag terug

Tom vd Nieuwboer 04-03-2022

Zeer goed en professioneel bedrijf.
Wij hadden met spoed een vaatwasser nodig.
Dit was binnen 1 dag geregeld.
Vrijdag ochtend 1 uitgezocht, en door hoge nood direct zelfde dag geleverd en geinstalleerd.
de oude hebben ze ook mee terug genomen.
zeker een aanrader!

P. Bauw 04-03-2022

We hebben een goed advies gekregen en alle afspraken zijn keurig nagekomen.

Theo 04-03-2022

In de winkel hebben ze voldoende tijd en luisteren goed naar klanten. De uitleg is prima en begrijpelijk voor iedereen. De levering is snel en prima in orde.
Alke medewerkers die wij gesproken/ gezien hebben zijn klantvriendelijk.

Combi Electro world Den Helder 04-03-2022

Combi electro world is bij mij in de buurt, vlotte behandeling, advies, snelle thuisbezorging. Vakkundige installatie. Enige nadeel voor mij als oudere dat er geen handleiding hoe tv te bedienen bij werd gegeven. Dit zorgde wel wat voor stres eer ik door had hoe deze tv werkte. Opzoeken op internet is voor mij geen optie.....

E.Hachmang 04-03-2022

goede voorlichting in de winkel ,daarna prima installatie , vooral meedenken met de klant.

r.kooyenga 04-03-2022

Super correcte medewerkers en goed geholpen. Ook prijs-kwaliteit verhouding erg goed.

Schoneveld 04-03-2022

Duidelijk afgehandeld en snel volgens afspraak en kosten van apparatuur en bijbehorende gebruiksaanwijzing

C jansen 04-03-2022

Omdat je goed uitleg krijg van het product.
En ze heb goed servies en heel klant vriendelijk zijn ze.

Caroline 04-03-2022

Het is heel prettig winkelen bij De Stadhouder, we gaan nergens anders meer naar toe. In Coronatijd op hele nette en snelle manier telefonisch wasmachine besteld. Precies wat we wilden en keurig en netjes geplaatst. Nu het weer mag, heel vriendelijke ontvangst. Fijne mensen die je vakkundig te helpen. En vervolgens meelopen naar de auto om je spulletjes erin te zetten. TOP!

van Aelst 04-03-2022

Zeer correcte service monteur die pro-actief probleem oploste, waar mee wij al maanden kampte zonder een oplossing gevonden te hebben.

Laurens 04-03-2022

Bij Electroworld Barneveld worden we altijd goed en deskundig geïnformeerd, daarnaast zijn de prijzen concurrerend.
Het is fijn dat we elektro producten bij de lokale winkel kunnen kopen.
Bij eventuele vragen/problemen kun je hierdoor makkelijk terecht.

F. 04-03-2022

Goed deskundig advies en een goede service afgestemd op de wens van de klant.

Alex Heesemans 04-03-2022

Bestellen en afleveren en plaatsen daar is maar 1 woord voor Stiphout elektroworld TOPSERVICE

G.J.Ordelman-Bosma 04-03-2022

Geweldige service. De heer Oosterhof kwam eerst thuis bekijken wat de mogelijkheden waren en goed besproken.
Bij de aanleg van de veranderingen kabels verleggen ook prima service door de 2 vakmensen die dit deden .
En ze staan altijd voor je klaar .

B.N.J. Meerman 03-03-2022

Deskundige mensen op allerlei gebied. Beschikken over een breed aantal artikelen. We komen derhalve graag in de zaak onze wensen in te vullen.

Carla van Leersum 03-03-2022

Goede uitleg over verschillende types wasmachines en snelle en accurate levering.

Jan Wedman 03-03-2022

Prettig deskundig personeel. Goede service. Bijzonder snelle levering en installatie.

Piet 03-03-2022

Keurige winkel overzichtelijk, duidelijke uitleg over wasmachine en eerlijke concurende prijs, s middags na 17.00 gekocht en volgende dag bezorgd en aangesloten.

Nina Figee 03-03-2022

Wij moesten en nieuwe koelkast, helaas met de Corona maatregelen was er weinig uit voorraad leverbaar. Mark heeft alles uit de kast gehaald om toch een koelkast bij ons te kunnen leveren.
Hij hield ons goed op de hoogte van onverwachte vertraging, en de levering en plaatsing is perfect uitgevoerd door vriendelijk personeel! Ze nemen echt de tijd voor je! Heel fijn!

Ruud B 03-03-2022

De service die dit bedrijf biedt kun je classificeren zoals de vroegere ouderwetse service was maar dan in een modern jasje. De eigenaar kwam na de bestelling van een Basmodule deze zelfs thuis brengen en installeren. Service zoals service bedoelt is.
Chapeau ElectroWorld Gulpen!

Jan van den Hoek 03-03-2022

Beste,
Ik ben zeer ontevreden over de afhandeling van mijn defecte Miele steel stofzuiger. Deze stofzuiger was nog in de garantie termijn en is ook bij deze winkel gekocht .
Mij werd verteld, dat de reparatie 220 euro moest kosten en als ik hem niet liet repareren moest ik 22 euro betalen voor de gemaakte kosten .
Ik liet hem uiteraard niet repareren, maar heb inmiddels de stofzuiger weer terug gehaald, na betaling van 15 euro i.p.v. 22 euro

De technische medewerker heeft mij keurig te woord gestaan en bij het afhalen van de stofzuiger laten zien, waar het defect zat, hij liet mij zien, dat er inderdaad een klein stukje kunststof afgebroken was. Zelf zag ik ook enige slijtage.

Het defect zat op een (zwak punt) op de steel, waar het vuilreservoir ingeschoven moet worden en waar het gehele vuilreservoir dan aanhangt. Dit reservoir leegde ik na iedere zuigbeurt. Volgens mij komt er door het steeds in en uitschuiven van het reservoir ook steeds meer speling op het bewuste zwakke punt op de steelstofzuiger.

Ik geef ook toe, dat de steel ook wel eens op de vloer gevallen is, dat gebeurde al, toen ik hem pas had, dit is bijna niet te voorkomen, omdat de sta positie van de steel erg instabiel is, maar dan vind ik toch, dat er door zo’n lichte val geen breukje mag ontstaan.

Bovendien was dit het eerste model steelstofzuiger van Miele, waar dus de z.g. Kinderziektes te verwachten waren.
Ik vind, dat dit defect een duidelijke kinderziekte is .
Ik heb van de medewerker begrepen, dat dit model inmiddels niet meer gemaakt word. Wellicht heeft mijn probleem hier ook mee te maken gehad.
Ik vind , in dit geval, dat maar al te snel door het winkel personeel afgedaan word, dat het geen garantie is, terwijl ik er nog steeds van overtuigd ben, dat de schuld niet bij ons ligt, maar aan de zwakke ophanging van het vuilreservoir van deze Miele steelstofzuiger.
Wij waren altijd zeer tevreden over alle Miele producten. Ik ben 77 jaar en heb in heel mijn leven nog nooit een ander merk stofzuiger gehad. Wij zijn nu nog steeds in het bezit van 4 Miele stofzuigers met snoer, die allemaal nog perfect functioneren en niet kapot te krijgen zijn.
Bovendien hebben wij nog nooit een beroep op garantie ingediend van enig Miele product.
Ik zou het alsnog op prijs stellen, dat Miele mij een redelijk voorstel doet.

Hartelijke groeten,
Jan van den Hoek