Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

A. Peters 05-09-2022

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. bezorging bijna op de minuut op tijd. Vriendelijke en kundige bezorger (deur moest omgezet worden).

gert 05-09-2022

we kozen voor deze winkel door de positieve ervaringen van anderen. het advies was helder en ook de nadelen en voordelen van de kookplaat werden goed duidelijk gemaakt. installatie was ook snel na aankoop en netjes.

Kim 05-09-2022

Onlangs hier een koelkast gekocht omdat die van ons kapot is gegaan. We hebben voor Brenkman gekozen omdat wij hier al eerder een vaatwasser hebben gekocht.

Wij zijn enorm tevreden over de service van Brenkman, over de snelheid en de vriendelijkheid. Hierom hebben wij weer gekozen voor Brenkman.

mieke 05-09-2022

Wordt altijd heel vriendelijk benaderd en doen hun uiterste best zo snel mogelijk te leveren. Had nu een reparatie: goed en ook hier laten ze je niet lang wachten.

Richard 05-09-2022

Fijne winkel waar service nog voorop staat.
Als wij aan een nieuw apparaat toe zijn kijken we eerst online wat er allemaal te krijgen is en wat onze wensen zijn. Daarna gaan we altijd in het dorp kijken en overleggen wat ze kunnen leveren wat aan onze wensen voldoet. Dit gaat altijd naar tevredenheid.
Plaatsen gaat netjes en service op het moment dat er iets mis is is ook altijd goed.

wilma 05-09-2022

in de winkel een electrische kookplaat gekocht. Goed advies gekregen van de verkoper.

Margriet 05-09-2022

Super snel geregeld! Eerlijke advies en het word voor je gratis gebracht en geïnstalleerd.

Johan 04-09-2022

Fijne winkel. Als klant voel je direct dat er tijd voor je gemaakt wordt. Duidelijk en eerlijk advies van de medewerker(s). Product snel geleverd. Aanrader!

Jan Maase 04-09-2022

Goed advies, rustig de tijd er voor genomen,groot tv scherm koop je niet elke dag, hebben ook prima afgeleverd en geïnstalleerd.

Ingrid Evenhuis 04-09-2022

Goede service, prettig geholpen. En keurige medewerker die de koelkast kwam inbouwen.

Janneke 04-09-2022

Erg fijn dat ze konden zien welke tv wij hadden gekocht in het verleden. Zo konden we nu een goede wandsteun aanschaffen waarvan we zeker wisten dat deze zou passen. Vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg.

Fam de Kruyf 04-09-2022

Al jaren onze 'huisleverancier' voor elektronica, geluid, tv en witgoed. Perfekte service ook aan huis en een luisterend oor voor de eventuele problemen.
Kan geen Cool Blue of Bol tegenop!!!
Persoonlijke aandacht is voor ons een groot punt.
Stunts en snelle levering de volgende dag zijn voor ons van ondergeschikt belang.

Hanne 04-09-2022

Ik ben zeer tevreden over de reparatie. Het gebeurde snel en goed. De prijs viel mee. Ik ben al jarenlang klant van Hoogendoorn en blijf dat ook

dirk van de wal 04-09-2022

persoonlijke ,oplossing gerichte aandacht. Vriendelijk ,deskundig personeel door gebrek aan keus niet kunnen slagen.

Petra 04-09-2022

Wij zijn heel persoonlijk geholpen en werd er goed meegekeken naar de omstandigheden en wensen. Keurig op tijd is er geleverd en zijn de vriezers en koelkast net zo mooi als in de winkel.

Goos 04-09-2022

Goede uitleg en hulp in de winkel. Snelle levering en zeer goede service bij levering.

Sander 04-09-2022

In de winkel netjes geholpen, keuze kunnen maken + levering en aansluiting alles helemaal top!

Lekker gewerkt!

De groeten,

E.J. Plooij 04-09-2022

We komen al ruim 20 jaar bij deze zaak. Altijd goed geholpen en nooit problemen ondervonden. We bevelen onze vrienden dan ook altijd Electroworld te Numansdorp aan.

R.van Leeuwen Eelde-Paterswolde 04-09-2022

Prima winkel met uitstekende service. Goede naleving van de gemaakte afspraken.

Leny 04-09-2022

daar word je nog als klant goed en vakkundig te woord gestaan.

keurig en overzichtelijke winkel

Tevreden klant van de Smid Haren bij Oss 04-09-2022

Na tel contact snel tot financiële afspraak qua uitgezocht artikel. Mooi was het zeker, dat er geen bijkomende kosten zijn qua inbouw enz. Top.
De Smid kwam afspraak qua levering enz stipt na.
Uitstekend dus.

Els Mennen 04-09-2022

Vogel Electro World Vlaardingen staat bekend om zijn top service. Daar ook de Etna CM 450 ZT gekocht.
Prima uitleg, snelle levering en top monteurs!
Heel tevreden !

Fam. Franssen 04-09-2022

Goed advies, verschillende opties aangeboden en snelle bezorging tot op de plek.

K.D. Bruintjes 04-09-2022

prima service en duidelijke uitleg.
Prettig in de behandeling en bereid tot actie.

Bosch 04-09-2022

Goed advies . Ook waarom juist wel of juist niet een bepaald product. Luistert goed naar de wensen en geeft daarop het passende advies. Zeer tevreden met onze aankoop!