Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

J, 13-08-2022

De menselijke benadering spreekt me erg aan. Ook de intensie om hun best te doen, om aan het verzoek van de klant een zo hoog mogelijk prioriteit te geven, bindt een klant aan een winkel.
Wat mij betreft is het tot nu altijd positief geweest. Als er problemen zijn, is men bereid deze zo snel mogelijk op te lossen.

Fam de Bruijn. 13-08-2022

Werden in de winkel goed van advies voorzien, evenals de uitgebreide informatie die we kregen nadat de machines waren geplaatst en afgesteld, voor ons was het helemaal Top.

Mevr. Van de Windt 13-08-2022

Zoals altijd koop je heel fijn bij Vogel, al jaren de juiste shop voor mij qua apparatuur in huis. Kwalitatief advies en alles prima volgens afspraak geregeld. Bijna altijd gratis geleverd en aangesloten. Verder steengoed qua service. Alles in huis bij Vogel gekocht.

Bernhard J. 13-08-2022

Uitstekende voorlichting, houden zich aan afspraken. Tijd voor de klant. Deskundigheid duidelijk aanwezig.

M vd Broek 13-08-2022

Je wordt er kundig geholpen,vriendelijk personeel.
Bezorging en installeren is top geregeld.

Marco 13-08-2022

Voor onze nieuwe woning zochten wij nieuwe keukenapparatuur. We hebben fijn advies gekregen en AHC van Ommeren gaf ons ook diverse opties om uit te kiezen vanuit verschillende prijsklassen en merken. Het bedrijf komt netjes hun afspraken na en we zijn erg tevreden over de producten en hoe zij ons daar in geadviseerd hebben.

D. Barneveld 13-08-2022

Inductiekookplaat defect. Via de website contact gezocht met Visser Electro world. Afspraak voor reparatie kon vrij snel. Helaas geconstateerd dat de kookplaat defect was. Diezelfde dag nog een goede en voordelige aanbieding ontvangen voor het plaatsen van een nieuwe kookplaat. Wij hoefden daarom geen voorrijd-/onderzoek kosten meer te betalen. Zeer vriendelijk en deskundig personeel. Erg tevreden.

Mario 13-08-2022

Prima service en vriendelijk voor klanten. Nemen de tijd in de winkel voor de klant, zodat de klant voldoende tijd heeft om de juiste keuze te kunnen maken.
Professionele service en kennis van zaken.

Cees 13-08-2022

Prima en deskundig advies. Inlevingsvermogen gekoppeld aan snelle afhandeling.
Perfecte persoonlijke service. De beste winkel van Abcoude.

Pien 13-08-2022

Ik vind Electro World Hoogendoorn een fijne winkel om te komen. Het personeel is erg vriendelijk en hier krijg je nog service zoals je dat van vroeger kent. Ze zetten een stapje extra en dat merk je als klant!

E. Parijs- Odinot 12-08-2022

Vriendelijk, ter zake kundig. Betrouwbaar. Snel en behulpzaam. Staan je met raad en daad terzijde . Denken dus mee.

Dit betrof een reparatie.

RB 12-08-2022

Fijne winkel met snelle service. Deskundige medewerkers die direct beschikbaar zijn voor advies en uitleg. Nette en vriendelijke bezorging.

Lelieveld 12-08-2022

Prima voorlichting en snelle levering. Keurige installatie en gebruiksklaar maken.

Jack 12-08-2022

In de winkel geweest en zijn keurig geholpen met een keuze die wij wilde maken. Snelle levering van materiaal en de gemaakte afspraak is gerespecteerd, zelfs eerder dan was afgesproken. Werden vooraf ruim op de hoogtegebracht. Monteur heeft goed , schoon en snel werk geleverd. Chapeau!!.

Alex 12-08-2022

Uitstekend advies, en service. Zelfs het piepschuim werd nog weer meegenomen.

W. Janssen 12-08-2022

Goede en vriendelijke service. Prima advies over het product. Prettige en overzichtelijke winkel.

Ria van Leeuwen 12-08-2022

vriendelijk advies gekregen in de winkel, de inbouwkoelkast is netjes geplaatst.

Gerard Idzes 12-08-2022

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Duidelijk in uitleg en informatie.
Ook zeker de medewerkers die thuis zijn geweest om alles aan te sluiten.

Ineke 12-08-2022

Klantvriendelijke behandeling en prima service vanwege bezorgen en ook nog precies op afgesproken tijd.

Hans Verheij 12-08-2022

Altijd vriendelijke mensen, deskundig en de eigen reparatieafdeling is top., We komen er 30 jaar nu.

MB 12-08-2022

Na een aantal telefoontjes werd dan toch de nieuwe vaatwaspomp geïnstalleerd. Eerste keer draaien ging goed, hoop dat t zo blijft. Installatie verliep verder wel vlot.

Lieke 12-08-2022

In de winkel kregen we een goede en duidelijke uitleg. De keuze werd echt bij ons weggelegd, we werden niet in een bepaalde richting gepusht. De levering vond vlot plaats, alles werd aangesloten en uitgelegd. De oude machine is mee retour genomen.

Sjoerd Munsterman 12-08-2022

Snel en vakkundig geholpen - gelijk dezelfde dag al bezorgd. Onze eigen wasmachine was defect.

van Rij 12-08-2022

In de winkel werd ik snel geholpen.
Ik kreeg goede uitleg over mijn apparaat
Ze namen alle tijd om het goed uit te leggen.
Het product werd snel geleverd en op tijd.
Als er iets was kon ik altijd bellen dat gaf een fijn gevoel.

Silvia 12-08-2022

Prettig om in een winkel je keuze te maken en advies te krijgen over merk/model. Snelle levering door ervaren mensen en goede check of alles werkt.