Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Kirsten 16-12-2021

Heel snel teruggebeld na het doorgeven van mijn probleem met mijn wasmachine. De monteur die kwam, was bijzonder vriendelijk en op tijd. De kosten vielen mij ook reuze mee.

Paul 16-12-2021

Eerlijkheid deze vier woorden zeggen genoeg
Paul&Debby
Loon op Zand

Fam Flier 16-12-2021

Telefonisch een nieuwe TV besteld en goed en vriendelijk geholpen. Een winkel waar persoonlijk contact met de consument hoog in het vaandel staat.

Ik raad dit bedrijf zeer aan.

Anita 16-12-2021

Zoals ik ook al eerder gezegd heb voelt dit echt als een buurtwinkel. De medewerkers denken mee en staan onmiddellijk klaar om je ergens mee te helpen.

Albert 16-12-2021

Prima winkel met zeer goede en snelle service. Ook bij problemen aan je apparatuur word je snel geholpen.

Wim Schulte 16-12-2021

Je wordt netjes geholpen en juist geadviseerd. Brede keuze van produkten waar uit je kunt kiezen

Bryan Ippen 16-12-2021

De eigenaar heeft ons echt super vriendelijk geholpen en uitgelegd wat beter was voor mijn allergie, daarnaast is de orijs kwaliteit verhouding niks op aan te merken. Ik kom graag nog eens terug bij electroworld.

Lonneke Jansma 15-12-2021

Fijne winkel met een heel goede service. Prettige mensen, goed bereikbaar, komen alle afspraken altijd na.

G.J Mensink 15-12-2021

Geweldige service. Vriendelijk, attent en vakkundig personeel. Uitstekende voorlichting.

Fam. A. Nijenhuis 15-12-2021

Erg fijn en vriendelijk geholpen bij het aanschaffen van een wasmachine. De verkoopmedewerker denkt écht met je wensen mee en gaf goed advies. Ondanks de drukte in de winkel nemen ze de tijd voor je.
Wasmachine werd op het afgesproken moment afgeleverd, op zijn plaats gezet en geinstalleerd, waarbij opnieuw enige toelichting bij het apparaat werd gegeven. Prettige service!

Henny Joosten 15-12-2021

Zonder kennis en ervaring is het voor een leek niet goed mogelijk om een passende keuze te maken. Hier is de vakhandelaar ook bij deze aanschaf weer van grote waarde gebleken die het eventuele prijsverschil met een webshope meer dan compenseert.

theo Knops 15-12-2021

Geen poespas, dicht bij de client, korte lijnen, goede en snelle service. Na vaker al bestellingen bij de wittehal gedaan is dit ook weer een goede !

Jan 15-12-2021

Deskundig advies gekregen en goed de tijd genomen voor uitleg voor mij een eerlijk en betrouwbaar advies gekregen.

Saskia Olde Dubbelink 15-12-2021

Zeer behulpzame en enthousiaste medewerkers.

Feit dat producten tegenwoordig een lange levertijd hebben is niet aan hen te verwijten maar zal ongetwijfeld door sommige consumenten worden genoemd en geuit. Niet altijd makkelijk om mee te handelen. Maar het is wat het is. Desondanks blijven ze zich inzetten, zijn ze behulpzaam en uiteindelijk brengen ze en plaatsen ze het bestelde product. Top!

Elly 15-12-2021

Ik had online een siemens koffiemachine besteld, Electroworld belde meteen om een afspraak te maken.
Super service. Mijn man moest toch naar Deventer dus heeft deze zelf dezelfde dag nog opgehaald. Stond al klaar bij de kassa!!

Wil 15-12-2021

Kopen binnen eigen dorp erg belangrijk! Altijd vriendelijk geholpen.

Wel erna lekkage in keukenkast; nog niet gemeld omdat oorzaak nog niet duidelijk is

Hoef 15-12-2021

We zijn prima geholpen, het was heel fijn om even te horen hoe het geluid was wat uit de cd-speler kwam dat is altijd aan te bevelen. Tot ziens.

Erwin Hilbers 15-12-2021

Ik koop alle elektrische apparatuur bij Stiphout in Zandvoort al sinds ze nog op de Engelbertstraat zaten. De service is voor mij de reden om te doen. Wat prijs betreft doen ze in bijna alle gevallen niet onder voor de grotere bedrijven zoals Mediamarkt. Als ik een paart tientjes meer kwijt zou zijn zou ik evengoed bij Stiphout blijven.
Ik oriënteer mij altijd grondig voor ik iets koop en loop voor ik iets beslis minstens 3 keer de winkel in om me in te laten lichten. De manier waarop ik daarbij wordt geholpen is altijd perfect. Ik zie hen niet als verkopers maar adviseurs. Dit zou je NOOIT bij een Mediamarkt meemaken.

Hettie van woudenberg 15-12-2021

Deze winkel is geweldig. We hebben al onze huishoudelijke apparaten hier gekocht. Ze denken goed met he mee en helpen je fantastisch. De vaatwasser was er met een half uur ingezet.echt geweldig en hij doet het prima. Super service..tot de volgende aankoop...

Juul Meulenkamp 15-12-2021

Vriendelijk, duidelijk, snel, goede kwaliteit. Goede service en vakmanschap.

Ingrid 15-12-2021

Super fijn geholpen. Wij konden het product zelf installeren en daardoor kon het nog dezelfde dag gebracht worden. Top.

W.A. 15-12-2021

Breukers is onderdeel van een landelijke bedrijf, maar maakt een locale indruk. De medewerkers verstaan hun vak en begrijpen hoe belangrijk het is om mee te denken met hun klanten; dit geldt voor de verkoop-/ servicemedewerkers maar ook zeker voor de monteurs die aan huis komen. De service en klantvriendelijkheid zijn perfect. Bij de installatie van onze nieuwe wasmachine hebben de monteurs de droger en wasmachine omgedraaid om gemakkelijker de was van de één in de ander te gooien. Daarnaast hebben ze de droger op de afvoer aangesloten, waardoor we het reservoir number niet meer leg hoeven gooien. Dat is meedenken!

Pim Schalke 15-12-2021

Een winkel waar je ouderwets goed wordt geholpen. Bij je keuze maar ook als het om details gaat. Heerlijk om als een gewone klant behandeld te worden. ze maken tijd voor je. En de prijs is ook oké!
Bezorging en installatie: snel, op tijd en duidelijk en vriendelijk. een onsje meer en meedenken...geen probleem. TOP!

Jan Ligtenberg 15-12-2021

Prima service en advies.
Meedenken wordt erg gewaardeerd.
Succes ook in 2022!