Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Daisy 01-06-2022

Vriendelijk personeel, je word goed geholpen, leverd goede service aan huis.

R. Brilstra 01-06-2022

De prettige wijze van helpen en advies geven.
Ook de service is altijd.prima.

Hans Potijk 01-06-2022

Prima geholpen in de winkel
Bezorging volgens afspraak
Installatie van de TV met begrijpelijke uitleg met demo's

Wim Riet van Lieshout 01-06-2022

We zijn goed geholpen met aankoop van droger en wasmachine. GOEDE ZAAK VOOR OUDEREN . alle begrip voor onze wensen zeker bij het stukgaan van onze vorige machines OOK BIJ VAN KAN GEKOCHT.

Wiek 31-05-2022

Goede voorlichting door vriendelijke , deskundige verkoper. Door ook concurrerende producten te laten zien, heb ik een goede keuze kunnen maken

Denis 31-05-2022

Mooi overzichtelijk in de winkel, vriendelijke verkoper die zeer vakkundig was. En goed onderbouwd advies gaf

Ab Koppejan 31-05-2022

Hallo ik ben tevreden met de bediening, eerst nog even gekeken of de stofzuiger nog te repareren was daarna nieuwe uitgezocht, was leuk, nog 10% Karolingenkorting, ik ben tevreden, ik prijs AVA zeker aan aan kennissen en vrienden.

Els 31-05-2022

Ik heb voor deze shop gekozen dat zij dealer waren van Quooker en zodoende mijn apparaat konden en wilden repareren.

A. van der Lijcke 31-05-2022

Wij hebben al jaren een goede ervaring met deze winkel. Wij zijn zeer snel en professioneel geholpen.

Ad 31-05-2022

Goede voorlichting door eigenaar Electroworld van Gils, Prinsenbeek. Waarschuwde dat ik een diepvrieskast op het oog had die niet geschikt is voor in de schuur. Gekeken naar wel een geschikt exemplaar en hebben deze nu tot volle tevredenheid in gebruik.

Anna 31-05-2022

Op mijn mail voor meer informatie werd vriendelijk gereageerd en ook het telefonische contact was prettig. Er is heel goed meegedacht. Een aantal kenmerken op de website spraken elkaar tegen en daarom gebeld. Aflevering en installatie was perfect.

U. Bruseker 30-05-2022

Lampjes weden direct besteld en ik werd er over gebeld. Snelle service Wel raar dat deze beoordelingstekst minimaal 75 karakters moet bedragen.

Kaj 30-05-2022

Snel geholpen na een vraag via de telefoon en kon direct terecht om het product op te halen. Vriendelijke eigenaren die graag helpen!

R. Cornelissen 30-05-2022

Uitgebreide en goed onderbouwde informatie over aangeschafte apparatuur door de verkoper, en een vlotte en tijdige installatie ervan met duidelijke instructies , door de installateur

Eric 30-05-2022

Prima service en vriendelijke hulp.
Goed assortiment.
Daar wil je wel een klein ommetje voor maken.
Beter dan de zoveelste webwinkel

electroworld Passe 30-05-2022

ben duidelijk geïnformeerd, en het product is snel geleverd, geplaatst en aangesloten .

Ecw 30-05-2022

Werden echt super geholpen. Compleet keuken apparatuur aangeschaft ook wasdroger.
Nergens goedkoper gevonden.

Henk Foekema 30-05-2022

Goed advies, zeer flexibel ten aanzien van levering. Prima geïnstalleerd. Vriendelijk. Afval keurig meegenomen.

Wilma Sasbrink 30-05-2022

Medewerkers zowel in de winkel als bij het installeren aardig en denken mee.
Dat is service!

Rob Stieger 30-05-2022

Ik ben al klant bij Hamers omdat de service goed en snel gebeurd ze waren er zelfs eerder. Dan afgesproken zodat ik de hele zaterdag kon gaan en staan waar ik wilde

Arno 30-05-2022

Op aanraden van bekende. Goed en kundig advies en met name beschikbaarheid. Vaatwasser in en week geleverd en geinstalleerd. Voldoet aan de verwachtingen.

CCM Buren 30-05-2022

De firma Brenkman in Culemborg biedt uitstekende en snelle service. Het personeel is zeer klantvriendelijk en uitermate vakkundig. Ook de bereidheid om op zaterdag te komen is een groet pré. Ik beveel deze zaak van harte aan.

anoniem 30-05-2022

vriendelijke bediening, snelle levering, kennis van elektronica, gewoon goed

Ed Lafeber 30-05-2022

Hoewel de garantietermijn verstreken was oordeelde men dat het mankement niet had mogen plaatsvinden en werd het apparaat voor geringe reparatiekosten vervangen.

Jdriezen 30-05-2022

Goede uitleg en snelle levering van de goederen
Zeer klantvriendelijk personeel