Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Bert Vanderveen 02-12-2021

Grote ketens en webwinkels laat ik liever links liggen. Ik kies bewust voor een lokale winkel. Brilman denkt met je mee over wat je nodig hebt, levert vlot en heeft prima service. (Voorbeeld: de recent aangeschafte wasdroger. De condenswaterafvoer bleek niet ondermeer in de bestaande buis te kunnen. Halen de mannen even een adapter uit de bus en klaar!)

F 02-12-2021

Tijdens aankoop van inductieplaat en oven goed en helder uitleg over de producten. Installatie zeer vakkundig, vriendelijke en zeer behulpzaam. Behulpzaam tot en met het opruimen en schoonmaken van hun werkzaamheden.

Patrick 02-12-2021

Zeer goed advies en ze denken mee met de klant. Ze zijn vriendelijk en weten waar ze het over hebben.
Ze waren ook bereid om de totale aansturing met onderliggende partijen (stukadoors, aannemers, schilders..) op zich te nemen. We zijn erg blij met het resultaat en kunnen Verlinde zeker aanbevelen!

Conny Wisse 02-12-2021

Ava Electro world komt zijn afspraken zijn, zeer goede service, fijne zaak met deskundig en vriendelijk personeel

Jacqueline van der Zwart 02-12-2021

Zeer vriendelijk personeel, goed advies gekregen over de aanschaf van mijn nieuwe inbouw koelkast.
Koelkast werd netjes ingebouwd. Van tevoren werd er gebeld of ik thuis was. Voor het eerst dat ik iets bij Electro world heb gekocht, maar voor herhaling ga ik weer naar deze zaak terug. Al met al prima service.

P. Overduin 01-12-2021

Mooie wasmachine gekocht. Goede voorlichtig en zeer vriendelijk te woord gestaan en super snel thuis afgeleverd met perfecte nazorg en oude apparaat weer keurig meegenomen.
Gewoon een goede winkel met een perfecte service.

Vankan 01-12-2021

In deze winkel wordt er altijd tijd voor je genomen en men krijgt altijd uitgebreid advies over de producten die je wilt kopen.
En ook na de aankoop, bij de installatie, levering ect. staan ze altijd voor je klaar.
Service en Kreutz is iets wat men altijd in 1 zin genoemd kan worden. Weinig winkels zijn er tegenwoordig waar dit nog van gezegd kan worden

Jan Buurma 01-12-2021

We werden klantvriendelijk geholpen in de winkel in de Dorpsstraat. De verkoper wist, dat het plaatsen van een nieuwe inbouw-koel/vrieskast in een bestaande keuken nauw steekt qua afmetingen. Na inmeten kregen we een passende koel/vrieskast aangeboden. Een week later werd hij vakkundig en zorgvuldig geplaatst!

Gevelaar 01-12-2021

Mijn droger was kapot .
Er kwam een monteur binnen afzienbare tijd .
De droger was niet meer te repareren.
Een nieuwe uitgezocht en deze werd de volgende dag al gebracht!
Vriendelijke mensen en goed advies.

Gewoon een vertrouwd adres 01-12-2021

Wij kopen eigenlijk al onze apparatuur bij Peursum in Katwijk. Gewoon een vertrouwd adres.

Poortvliet 01-12-2021

Monteur is op de afgesproken tijd aanwezig en snel en doelmatig de storing aan onze inductiekookplaat opgelost

Bernie 01-12-2021

Zij denken met je mee en geven kundig advies waar je wat aan hebt. Wij komen er al jaren.

Mss 01-12-2021

Zoals altijd snel, volgens afspraak en correct de storing verholpen. De wasdroger doet het weer als vanouds. Goede service en lage kosten.

Ingrid 01-12-2021

Prima service niets op aan te melden de bestelling stond al snel klaar om op te halen.

Nelleke Rouppe van der Voort 01-12-2021

Goede service , aardig aan de telefoon en van alles goed op de hoogte.
Geeft vertrouwen.

h. jonker 01-12-2021

Wachten buiten invloed van Electro World om al vanaf augustus op een nieuwe vaatwasser die door Covid blijkbaar niet eerder kan komen. Ze hebben zelf naar alternatieven gezocht toen eenmaal duidelijk werd dat de door ons uitgezochte vaatwasser niet meer in 2021 komt...

Erwin 01-12-2021

Wasmachine en wasdroger besteld. Keurig geïnstalleerd met uitleg en de oude wasmachine is mee terug genomen. Top service!

Hans 01-12-2021

Reparatie van vaatwasmachine. Keurig geholpen, machine werd thuis opgehaald en weer keurig terug geplaatst na reparatie

Electro World Hulst 01-12-2021

Grote overzichtelijke winkel en vriendelijke / behulpzame medewerkers. In de buurt van waar we wonen, voorheen was dit BCC in Hulst.

Hans Huizer 01-12-2021

Ten eerste komen wij al plusminus 50 jaar bij de firma VOGEL dus we zijn
dik tevreden.
De mede werkers zijn voor ons altijd positief vriendelijk en luisteren naar je.

Verberne 01-12-2021

Heel goede service en denken met de klant mee wat wel of niet kan. Geven hier hun eerlijke mening over.

G. van Dijk 01-12-2021

Goed advies gekregen en vriendelijk geholpen voor verschillende apparaten.
Deze winkel is een aanrader.

sven 01-12-2021

een goede duidelijke site. wat wel jammer is dat als je op maandag besteld voor 17:00 is het niet de volgende dag thuis. probeer dit wat duidelijker aan te geven.

Andrea 01-12-2021

Ongetwijfeld een aanrader. Professioneel advies op maat. Niet dwingend. Beloften werden waargemaakt. Vriendelijke bejegening. Veel op voorraad.
Supersnelle levering. Op vrijdag besteld, had op zaterdag al geleverd kunnen worden.. Wasmachine was kapot waardoor een snelle levering een pré was. Levering verliep eveneens perfect. Vriendelijke, professionele mensen.
We waren hier de eerste keer maar zeker niet de laatste.

Harmen klinkenberg 01-12-2021

Ik koop uit principe bij de plaatselijke ondernemer en zeker als de service bij dit bedrijf ook prima is.