Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Paula 20-05-2022

Wat ons betreft krijgt deze winkel een Gouden Leeuw.

De TV van mijn moeder deed vanmorgen niks meer. Stress…
Ziggo gebeld; nog meer stress want de dame aan de telefoon geloofde niet wat ik vertelde over de info op het scherm!🤬

Na een telefoontje aan Elektro Van Kan Hoensbroek/ Brunssum….Binnen mum van tijd stond er een monteur van Elektro Van Kan Hoensbroek/ Brunssum voor de deur die het euvel snel en vriendelijk opgelost heeft. Chapeau en dank!

Uitmuntend bewijs van optimale service van lokale winkels!
Zó belangrijk voor senioren ook…mam kan weer TV kijken.🍀

N.Brandsma 20-05-2022

Mijn wasmachine had een pompprobleem.
Makkelijk afspraak maken voor reparatie via de site of bellen via de winkel. Wat ik erg prettig vind is dat Electro World een eigen reparatieservice heeft. Altijd vriendelijke medewerkers. Ook de monteur was zeer vakkundig en het probleem was snel opgelost. Ik was zo blij dat ik weer kon wassen. En de rekening viel me allerzins mee.

Rens Jansen 20-05-2022

We hebben een nieuwe koelkast bij Electroworld van Rij in Spijkenisse en zijn daar uitstekend geholpen en keurig netjes thuis afgeleverd en geplaatst

Martin A.Bronsveld 20-05-2022

Een vriend van mij was met zijn vrouw aan het winkelen in Ouddorp. In uw winkel zag hij mijn type Harman Kardon staan. De mijne was kapot en niet meer te repareren. U gaf hem zo maar aan hem mee om te proberen. Bij goed functioneren zou hij de rekening sturen. Een dergelijke service heeft hij en heb ik nog nooit meegemaakt. Onze dank daarvoor. Alles werkt weer prima.
Vriendelijke groet, Martin A. Brosveld

Martin van den Bosch 20-05-2022

Wij hebben al meer dan 50 jaar ervaring met de fa. Hamers. Zij schrijven service nog steeds met een grote S.
Onlangs nog ervaren met de aanschaf van een nieuw, Brown, koffiezet apparaat. Zelf verongelukte ik de schenkkan. Binnen 24 uur werd een nieuwe geleverd.
Onderdelen vervangen voor een Miele stofzuiger van negen jaar oud. Geen probleem. Uit voorraad geleverd.
Op de zelfde wijze hebben wij ervaringen, uit het verleden, met de aanschaf van een t.v., koelkast, wasdroger, wasmachine, magnetron etc.
Een zeer tevreden klant over Hamers waar service nog steeds met een grote S wordt geschreven en erg op duurzaamheid wordt gewerkt.

JC 20-05-2022

Bij Electroworld in Delden kopen wij al sinds jaar en dag onze witgoedapparaten. We zijn tevreden over de deskundigheid en service.

Johan van Erkelens 19-05-2022

De informatie m.b.t. elektrisch koken die we van XXX kregen was helder en duidelijk. Ook de planning, zelfs nog met een wijziging, die hij in gang zette liep geheel volgens afspraak.

De installatie uitgevoerd door XXX liep op rolletjes. Ook de informatie m.b.t. gebruik was prima en duidelijk.

Mia Holterman 19-05-2022

Na online besteld te hebben kreeg ik de volgende dag een telefoontje dat ik het in de winkel op kon halen.

Hans Stapper 19-05-2022

Snelle service toen onze wasdroger stuk was. Donderdag gebeld, vrijdag opname probleem, maandag ern areparatie uitgevoerd.

William Verdellen 19-05-2022

Prima website en daarna snelle levering.
Prima contact met verkoper over levering.
Zeer tevreden.

Leen 19-05-2022

Goede uitleg.... service....... en uitstekende monteur voor het instaleren...

G te Uden 19-05-2022

Een prima zaak en je wordt er goed geholpen om de juiste keuze te maken. Zeer deskundig personeel die luisteren naar de wensen van de klant.

Arnoldussen 19-05-2022

Tijdens de bezoek aan de winkel goed geholpen, snel kunnen kiezen en na het weekend geleverd. Top, snelle service.

Denise 19-05-2022

Een fijne, lokale winkel waar service en de klant belangrijk zijn. Vriendelijk personeel met kennis van zaken, er wordt niet opgelezen wat er op het bordje staat. En er is een ruime keuze in apparaten. Het personeel heeft goed geluisterd naar mijn wensen, persoonlijk advies gegeven en niets opgedrongen. Samen zijn we tot een keuze gekomen en op een datum naar keuze is de droger geïnstalleerd en gecontroleerd of deze ook werkt.
Al met al weer een goede ervaring, daarom kom ik er graag terug.

Henk van der Linden 19-05-2022

De bestelling van de inbouw koel-vriescombinatie is niet via de site gegaan maar telefonisch. Eerst om advies van mijn eigen koel-vries combinatie (geen koeling in het koelgedeelte) en na de beoordeling van de monteur heb ik na zijn uitvoerige uitleg besloten om een nieuwe koel-vries combinatie te bestellen. Inmiddels is deze op 17 mei geplaatst en werkt naar volle tevredenheid.

Daan de Jonge 19-05-2022

WE ZIJN NU EN worden altijd goed geholpen als ik alleen ben en door mijn handicap de artikelen in de auto kan zetten wordt ik altijd geholpen. Verder hebben wij over het algemeen altijd goede service gehad

Hanne 19-05-2022

Fijne winkel. Ik kom er al jaren. Ze komen afspraken na. Goed en betrouwbaar advies. Vriendelijk personeel. Leveren goede service.
Ik ga hier nooit meer weg

ava Heinenkenszand 19-05-2022

Het zijn vakmensen die je helpen om te kiezen wat voor jou het beste is, Ze smeren je niet het duurste aan ze denken met je mee.
Goede uitleg en bezorgen was prima we zijn zeer tevreden

henriette 19-05-2022

goede uitleg . vriendelijke mensen. komen bij je thuis alles keurig installeren. kies de volgende keer weer voor electroworld.

Marc 19-05-2022

Fijne adviezen, snelle levering en zeer prettige medewerkers. Altijd conform gemaakte afspraken en bij storing altijd snel hulp. Heel prettig bedrijf om mee te werken.

Mastermix BV 19-05-2022

Vrijdag 16:30 uur contact, zaterdag ochtend geleverd. Geweldige service door Wouter en zijn team..

Topservice 19-05-2022

Men kwam afspraken na en gaf uitleg waarom sommige zaken niet uitgevoerd kunnen worden, ik ga nu zien of één en ander werkt.

Dennis E 19-05-2022

Vorig jaar hier een vaatwasser en een koel/vries combinatie gekocht. Goed advies, kennis van zaken en goede service. Twee dagen terug een kleine koelkast voor boven hier gekocht en wederom goed advies en een goede service.

Ze zijn echter wel wat duurder dan de grote spelers, maar ik breng liever mijn geld naar een kleiner bedrijf.

Eric Martens 19-05-2022

Simpelweg een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat. Niet dozen schuiven maar een goed gesprek en eerlijk advies van medewerkers die hun producten kennen.

A. Otter 19-05-2022

Behulpzaam, goede duidelijke uitleg.
Adviseerde verschillende mogelijkheden maar laat mijzelf kiezen. Er wordt niets opgedrongen.
Vriendelijk.
Levering snel en goed. Extra werk gedaan door het ook aan te sluiten, waardoor het werkblad losgeschroefd moest worden.
Bedankt!