Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Josien Koch 04-05-2022

Ze kwamen direct om storing te verhelpen bij vaatwasser en ontdekten dat hij ook scheef geplaatst was ooit. Dat hebben ze ook meteen verholpen, want dat beperkt ook de levensduur van de vaatwasser. Zelf hadden wij dit nooit gezien!

Wim Hersbach 03-05-2022

Fijne winkel , personeel is recht door zee en eerlijk . Afspraken worden goed nagekomen en snelle service

Fam Koudstaal 03-05-2022

Kundig, klantvriendelijk en goed geprijsd. Precies wat je wilt als je nieuwe apparaten nodig hebt zoals in ons geval een vaatwasser. Monteur is eerst langs geweest om te inventariseren en wij kregen daarna netjes per mail een offerte met meerdere opties in divers prijsklassen. Zodra de vaatwasser leverbaar was binnen een week een afspraak kunnen maken om de vaatwasser te kunnen plaatsen.

JS 03-05-2022

Prijzen van artikelen liggen weliswaar iets hoger dan bij de grotere "stortwinkels." Daar staat echter een zeer goede service tegenover die coulant is geprijsd. Vakkundige reparatie, helder en zinvol advies.

Jan 02-05-2022

Goed en helder advies, vriendelijk geholpen waarbij we meerdere stofzuigers hebben geprobeerd.

Nina 02-05-2022

Wij ondersteunen lokaal aankopen.
Bediening is vriendelijk.
Repareren is ook mogelijk.

m van dijk 02-05-2022

goede begeleiding en product informatie en zeer klantvriendelijk, kundige advies over mijn inductie kookplaat en alles laten zien wat bij ons past

Marian 02-05-2022

Bij deze winkel is er altijd voldoende tijd voor een goed advies. Ze denken goed mee met de klant!!

Wanda 02-05-2022

Bij de electro world winkel ton van alten in Schoonhoven nieuwe droger gekocht. Netjes in de winkel geholpen en nette levering op zolder gezet zonder de boel te beschadigen en daarna nog keurig een uitleg gehad met goede tips. Ook werd de oude droger weer mee retour genomen.

Bertho van Winkel 02-05-2022

Wij gaan altijd naar sassenheim electroworld vanwege de goede en eerlijke voorlichting. Ze bezorgen op de tijd die is afgesproken en als er evt. een reparatie moet worden gedaan dan gaat dat ook supersnel.

henni 02-05-2022

al jaren een goede zaak klantvriendelijk kennis van zaken.en eigen middenstand dus kent bijna iedereen.

Bob Manten 02-05-2022

Zeer deskundige en klantvriendelijke medewerker die pas weg gaat als alles werkt, en de bediening van de apparatuur is uitgelegd op een wijze dat een leek het begrijpt en de bediening kan uitvoeren.

Schaap 02-05-2022

We zijn zeer tevreden over de winkel en. Het personeel. Zeer vriendelijk en behulpzaam.
Diegene die. De machine kwam brengen was ook zeer behulpzaam.
Erg tevreden 👍

Martijn auping 02-05-2022

Na een klein foutje toch nog snel een andere vaatwasser geleverd en aangesloten nog maals dank voor de service vriendelijke groeten martijn auping

Janljn 02-05-2022

Betrof het opnieuw afstellen van tv ontvanger waar wat onjuistheden en onduidelijkheden naar voren waren gekomen. Op de afgesproken dag/tijdvak kwam de monteur en werden de problemen verholpen en goed toegelicht hoe te handelen. Om dat eea in een relatief kort tijdsbestek werd afgewikkeld is tarief gemodereerd.
Ze zijn misschien niet de goedkoopste maar wel verzekerd van goed product en service

Dirk 02-05-2022

Geweldige service! Werd goed meegedacht met goede oplossingen in de keuken van mijn oude vader!

Leander Roestenberg 02-05-2022

Goeie service en uitleg in de winkel over welke wasmachine en droger het meest geschikt voor ons is. Bij de bezorging volledige uitleg over de apparaten en ze namen de tijd voor vragen.
Zeker een aanrader!

Roos Jansen 02-05-2022

Heel de ochtend bij een andere elektronica winkel gelopen, zonder resultaat of hulp.

Naar Duijnstee gereden en binnen 20 min een mooi fornuis en koelkast weten te vinden. Met de juiste hulp en uitleg.

Ik ga voortaan mijn spullen hier halen. Goede vriendelijke service en word netjes bij je afgeleverd en geïnstalleerd!

Bart 02-05-2022

Service waar we blij van worden. Snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd. Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Jan Bron 02-05-2022

Zoals altijd weer geweldig geholpen in de winkel en bij het bezorgen en installeren van het gekochte apparaat.

Ria 01-05-2022

Heel netjes geholpen in de winkel en de service bij aflevering was zeer netjes

slagted 01-05-2022

Wij zijn al 35 jaar klant bij Electroworld Meppel.Service en advies zijn altijd goed.

Heren Jacobs 01-05-2022

In één woord gezegd, een top winkel . Goede uileg van diverse artikelen. Prima verzorgd wanneer het besteld moet worden. Wanneer bestelling groot of klein binnen is, geeft men goede aflevering en wanneer gewenst ook aansluitingen. Omzo het gekochte product oprimaal te kunnen gebruiken. En prettige winkel en personeel dat zekers aan te bevelen is. Wij komen dan ook graag terug.
Begrip en vertrouwen siert deze familie.

Henrieke 01-05-2022

Een goede duidelijke uitleg met een luisterend oor voor de wensen van mij. Ook de service van de aflevering was keurig en goed. Alles in een welkome sfeer met rust en professioneel

savbrenk 01-05-2022

door droevige familieomstandigheden was het nodig om alles snel en op een bepaalde tijd geleverd te krijgen door het personeel in de winkel is hier goed aan meegewerkt
hulde aan het personeel van de winkel in tiel met name andre

\en het bezorgende personeel