Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Carla 26-11-2022

Zeer tevreden, ze denken met je mee. Klantvriendelijk en servicegericht. Echt een aanrader!

Jolande van Halder 26-11-2022

Uitstekende service , zeer klantvriendelijk , groot assortiment , zeker voor herhaling vatbaar

Renske 26-11-2022

Super service, snelle bezorging en tijdstip aflevering in overleg. Heel erg fijn!

Kees van de Wiel 26-11-2022

Persoonlijke benadering en goede uitleg over het aangekochte object, Vriendelijk en klantgericht personeel.

O.E. Schippers 26-11-2022

De Bereikbaarheid is goed en ik werd geholpen door een vriendelijke en deskundige medewerker top service

R.frik 26-11-2022

Moest een nieuwe stofzuiger hebben de mijne was stuk gegaan. Mijn zoon had een bosch
stofzuiger. Prima stofzuiger ik dacht zo een wil ik ook. Dus mijn huiswerk goed gedaan op het internet. En kwam zo bij Electro World terecht het is een bosch serie 8 prohygienic exclusive bij hun was de stofzuiger het goedkoopst het scheelde mij wel 50 euro en dat is in deze tijd mooi meegenomen hij werd ook nog eens snel geleverd. Prima zaak Electro World

Peter 26-11-2022

Telefonisch contact met de winkel over opties voor nieuwe inbouw koelkast/vriezer. Duidelijke offerte met levertijden. Netjes ingebouwd. Vriendelijk, bekwaam personeel.

GCK 26-11-2022

Over de fa. Hamer ben ik zeer tevreden maar wat ik wel frappant vind dat u mij vraagt een revieuw te schrijven over een product wat ik nog niet heb ontvangen.

Martien 26-11-2022

Het assortiment is natuurlijk niet van dien aard zoals bij de grotere concurrenten. Maar dit wordt ruimschoots overtroffen door het deskundige advies en de vriendelijke bejegening.

F.J. Riebel 26-11-2022

Erg goede service, zeer vriendelijke medewerkers en we steunen graag de lokale middenstand.
Aflevering top keurig op afgesproken tijd en alle oude apparaten en verpakkingen mee genomen
Kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Peter 26-11-2022

Bij bestelling gekozen voor afhalen in de winkel echter is het product toch na huis adres gestuurd. Reden voor afleveren in winkel was juist omdat er regelmatig niemand thuis is en wij de buren niet steeds lastig willen vallen met een bezorging voor ons. Dit is nu dus ondanks de keuze voor afhalen in winkel toch gebeurd.

GB 26-11-2022

Snelle levering, middag gekocht en in de avond geleverd, perfecte service!!!

Yvon 26-11-2022

Goed en vakkundig en eerlijk advies gekregen. Snelle levering en service. Een aanrader

van Wijk 26-11-2022

ruime keuze producten, prima advies, snelle levering en als laatste maar zeker niet de minste, een uitstekende monteur!

G.Z. van Eeden Petersman 26-11-2022

Goede service en een snelle levering dat duurde niet lang en de winkel is dichtbij !

Theuns 26-11-2022

Vriendelijk en kundige informatie. Met plezier de winkel uitgegaan. Mijn complimenten

Ben 26-11-2022

Buitengewoon vriendelijk en deskundig advies.
Reden om nu weer artikel aan te schaffen.

G.J.M. Coenen 26-11-2022

De installatie is perfect verlopen ,de monteur was ontzettend vriendelijk, de verkoper net zo en de bezorging super snel. Ik ben 100 % tevreden

Ries 26-11-2022

Prima geholpen keurige afspraken en prijs heel fijn concurrerend met de markt.

Trudy 26-11-2022

Je wordt goed en adequaat geholpen. Duidelijke uitleg over het product wat je wil gaan aanschaffen. Bezorging en aansluiting verliep ook vlekkeloos. Ik raad deze winkel zeer zeker aan.

Smits 26-11-2022

Altijd vriendelijk, behulpzaam en duidelijke informatie voorziening.
Betrouwbaar ook als er iets niet goed is gegaan.

Jackie Engels 26-11-2022

Iedereen die er werkt is gemotiveerd en super klantvriendelijk.
Ze weten waar ze over praten en helpen je overal mee en geven goede uitleg.

MH 25-11-2022

Snel en efficiënt geholpen! Ik was super snel klaar en kwam met het juiste product thuis!

Rebecca Daniels 25-11-2022

Goed advies in de winkel gekregen, in eerste instantie paste de vaatwasser niet. Binnen 2 dagen dezelfde variant maar dan iets lager geïnstalleerd . Kundig advies aan huis en uitleg over het apparaat.

Jo cloodt 25-11-2022

Men is heel klantvriendelijk daarnaast ook heel deskundig en je mag met alle vragen komen professioneel en hulpvaardig is men