Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Joke 18-04-2022

Het artikel moest besteld worden maar werd snel geleverd en geïnstalleerd. Artikelen die aangeschaft waren voor de installatie maar uiteindelijk niet nodig waren werden zonder problemen gerestitueerd.

Nelly 18-04-2022

Ik zou deze winkel aanbevelen omdat het personeel behulpzaam is. Geen onzin verhaal maar gewoon een goed advies over stofzuigers.
Ik kreeg er een zak stofzuigerzakken gratis bij. De stofzuiger kon ik niet gelijk meenemen maar kon hem laten staan om hem in de komende week op te halen.
Voor mij een 10 verdiend.

Ilse Civikov-van Oest 18-04-2022

Keuze op internet. Zaak zag er correct en betrouwbaar uit.
De aflevering en installatie was naar tevredenheid door sympathieke medewerkers
had wel graag een papieren handleiding gehad om met dit voor mij nieuwe apparaat aan de slag te gaan

Carolien 18-04-2022

Bij binnenkomst in de winkel kwam er gelijk iemand om te vragen of hij je kon helpen. Als je een vraagt had werd dit goed uitgelegd. Zelfs korting gekregen omdat ik veel kocht in 1 keer.

Goede service en kwaliteit spullen!

Dick Ellenbroek 18-04-2022

Bas Baake is een prima zaak. Prettige en deskundige verkopers. Snelle service en uitermate correct. Wij overwegen niet eens naar een andere zaak te gaan, dat zegt genoeg. En kwa prijsniveau is het ook een prima zaak. Als het er al iets duurder zou zijn dan heb ik dat er, gelet op het gemak en de service, graag voor over.

Monique 18-04-2022

Zeer goede service, vriendelijke monteur die ook alles netjes heeft afgewerkt.

Erik 18-04-2022

Top winkel met topservice! Donderdag gebeld omdat de vaatwasser stuk was en ondanks dat ze het heel druk hadden is hij nog gerepareerd voor het weekend.heel fijn omdat we een verjaardag hadden in het weekend

MattV 18-04-2022

Zeer goed geholpen door Electroworld Hagedoorn. Duidelijke en deskundige uitleg over het product gekregen. Daarnaast hadden zij een grote voorraad en was het mogelijk om het product de volgende dag al geleverd en aangesloten te krijgen. Daarnaast erg tevreden over onze aanschaf, een top product.

Bennie 18-04-2022

Duidelijke uitleg gekregen en snel geleverd!
Het aangeschafte werkt prima en is welkome aanvulling op mijn installatie!

Trees 18-04-2022

Hele fijne winkel. Medewerkers heel vriendelijk.
Denkt met je mee.
Hele goede service en klantvriendelijk.

Yvonne 17-04-2022

Vanaf het eerste moment dat wij in de winkel voor info over bepaalde artikelen binnen kwamen lopen, werden wij op een uiterst vriendelijke en vakkundige wijze te woord gestaan. Daarna diverse keren contact gehad zowel in de winkel als telefonisch. Ook hier super vriendelijk geholpen. De bezorging en montage van de goederen verliep wederom vriendelijk en vakkundig. Wij zijn enorm blij dat wij gekozen hebben om met Electroworld Vogel in zee te gaan. Topbedrijf en super personeel👍

Ingrid 17-04-2022

Goede en eerlijke service ,ondanks de grote verbouwing in de winkel.Netjes op tijd bezorgd en geïnstalleerd en duidelijke uitleg over het gebruik.

Christiaan Raap 17-04-2022

Zeer tevreden over Rogier en zijn team. Als er een apparaat vervangen moet worden in mijn bedrijf, mail ik met Brenkman vanwege de goede service en de snelle levering.

Frans Enschede 17-04-2022

Prima service, deskundig advies geheel gericht op onze vraagstelling. Er werd ons niets opgedrongen

P Boegheim 17-04-2022

De verkoper in de winkel heeft ons prima geadviseerd,.
Enkele dagen later is de vaatwasser door een zeer deskundige en vriendelijke monteur geplaatst en getest.
Oude machine meegenomen.
Ik heb voor deze winkel gekozen, daar ik voor een winkel dichtbij kies en van buurtgenoten weet, dat ook na verkoop de service accuraat en volgens afspraak wordt gedaan.

Helena 17-04-2022

Fijne winkel met uitgebreid aanbod en uitstekende service. Ook de plaatsing van de vaatwasmachine verliep vlekkeloos. Goede uitleg en tips gebruik.
Aanrader!

Rico 17-04-2022

Vriendelijke winkelmedewerkers en goed advies, plaatsing van de apparatuur uitgevoerd door een kundige en vriendelijke monteur. Dat de levering erg lang duurde, daar kan de winkel ook niet aan doen.

Petra Rhodens 17-04-2022

Altijd een vriendelijke ontvangst in de zaak. Deskundig advies . Goede en snelle service. Allereden om steeds weer terug te gaan naar Lieshout.

Breukers 17-04-2022

Fijn geholpen op een zaterdag bij de aanschaf van een diepvrieskast.
De donderdag erop werkt de kast snel geplaatst en ingesteld.

Inge Wessels 17-04-2022

Superfijn geholpen, klantvriendelijk en behulpzaam. De nieuwe stofzuiger eerst geprobeerd in de winkel.
Duidelijke uitleg, goede service!
Ik kom graag terug.

J. van Lonkhuizen 17-04-2022

persoonlijke service en accurate aflevering en installatie ! erg vriendelijke mensen !

ceetie 17-04-2022

zoals besproken correcte levering volgens afspraak goed contact prettige winkel

John Swarts 17-04-2022

Prima geholpen in de winkel bij het maken van de keuze, gevolgd door een snelle en vakkundige installatie.

Dick Bekkers 17-04-2022

Bijzonder klantvriendelijk personeel met ook een deskundige uitleg.
Gewoon nog de "ouderwetse dorpswinkelmentaliteit" waar alles te overleggen valt!!

Kopanicki 17-04-2022

Aardig personeel die weet waar ze het over hebben met service hoog in het vaandel!