Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Ben 28-04-2022

Gebeld en kreeg snel een afspraak; bij komst was het defect snel opgespoord en advies voor vervanging. Snel adequaat en efficiënt!

Kees 28-04-2022

Zeer goede service, zowel in de winkel als thuis.
Ieder weet goed waar hij/zij het over heeft

Erg tevreden.

Jansen 28-04-2022

Vakmensen die een eerlijk advies geven en meedenken en dan niet alleen aan hub eigen winst.

Jos 28-04-2022

Deskundig en snel geholpen, in een ruime winkel met veel keus. Komen afspraken echt na.

Frank van Schutterhoef 28-04-2022

We zijn er goed en netjes behandeld de afspraken zijn na gekomenen en het bezorgen en installeren was ook perfect kortom 👍🏻

Astrid Dijksterhuis 28-04-2022

We kochten een oven en een vaatwasser bij Electroworld te Dedemsvaart. Zijn zeer tevreden over de communicatie vooraf en tijdens de plaatsing.

diana gardien 28-04-2022

In de winkel al fijn benaderd door het personeel, serieus mijn vragen beantwoordt. Ook de heren die kwamen afleveren en installeren waren prima en legden alles goed uit.

Denise 28-04-2022

Ik stel lokale winkels zeer op prijs.
Vanwege de goede service kom ik graag terug!

Nienke 28-04-2022

Nette, snelle levering van het product, met duidelijke verzendinformatie! Over het product (televisiebeugel) heb ik nog geen beoordeling, deze moet nog gemonteerd worden.

Perfecte winkel 28-04-2022

Gekozen voor de perfecte informatie, goede sluitende afspraken die werden nagekomen en de levering precies op tijd.
De installatie van de enorme koelkast werd geweldig door twee vriendelijke medewerkers verzorg op de tweede verdieping.

M. Van rijen 28-04-2022

Hele goede service. Heel snel handelen en denken goed mee voor een oplossing. Heel erg blij met hoe het allemaal gegaan is

M 28-04-2022

Goede service. Er wordt gelijk actie ondernomen en naar gehandeld. Zeker een aanrader.

Stagri BV 28-04-2022

Vriendelijk, uitstekende service. Ook altijd meedenkend en niet te beroerd om iets uit de showroom mee te geven zodat je meteen aan de slag kunt thuis.

Jos Bruyneel 27-04-2022

Werden professioneel geholpen door Martijn en Lesley bij het bepalen van welke koelkast best overeenstemde met onze wensen ! En een snelle levering volgde.

Meggyouwens@gmail.com 27-04-2022

De verkoper kwam de tv zelf bij ons thuis de tv installeren en gaf duidelijke uitleg. Dit waarderen we enorm!

Verbunt 27-04-2022

Fijne medewerkers . De diepvries ging naar de zolder en de oude ging meteen mee. Daarbij ging ook nog eens al het materiaal waar de vriezer mee was ingepakt mee. Netjes werd alles opgeruimd. Toppers
Dank je wel

Sven 27-04-2022

Goed en snel geholpen. Koolborstels van onze wasmachine zijn vervangen, waardoor ie weer als vanouds werkt.

Stan van Kollenburg 27-04-2022

Goede en snelle service/bereikbaarheid. Kennis van zaken. Veelzijdig assortiment.

Sanneke 27-04-2022

De droger rammelde. Na een goede inspectie het nodige besteld en dit kwamen ze snel en netjes maken! Inmiddels weer fijn gebruik maken van de miele droogtrommel!
Bedankt voor de goede nette en vriendelijke service!

Electro Technisch Bureau Verlinde 27-04-2022

zeer goed klantvriendelijk behulpzaam komen hun afspraak na bellen als er is met de levering mis is.

Elly 27-04-2022

Prima winkel en goed geholpen.
En heel fijn dat deze winkel in Abcoude is dicht bij huis!

Zundert 27-04-2022

Zoals altijd is de service en klantvriendelijkheid DIK in orde bij Van der Poel!

Gerty 27-04-2022

Duidelijke informatie vooraf in de winkel, klantvriendelijk, meedenken in mogelijkheden en inplannen van het plaatsen van de inductie plaat.

Robert 27-04-2022

Super fijne mensen en geweldige service !
Daar kan internet niet tegenop ‘
Wij gaan voor meer huishoudelijke apparaten naar de Groot

R. Hamers 27-04-2022

Vriendelijk personeel en vlugge bezorging. Ook heel makkelijk dat het in ons dorp is, Souburg. Wij kopen er bijna alles.