Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Eelke de Wit 18-09-2022

Goed advies en vriendelijke uitleg over de werking en techniek van het witgoed

Berry dekker 18-09-2022

Via internet adres gevonden en telefonisch een offerte opgevraagd voor het plaatsen van een inductiekookplaat. Geholpen door zeer vriendelijke personeel. Monteur kwam snel langs voor de schouw. Attent en veel kennis van zaken. Snelle levering en plaatsing. Van de aanvraag tot de plaatsing zijn amper twee weken verstreken. Wij hebben het als zeer prettig ervaren allemaal. Wij raden deze winkel zeker aan.

Moniek 18-09-2022

Heel vriendelijk personeel! Staan altijd voor je klaar en werken heel zorgvuldig. Professioneel en persoonlijk contact aan de telefoon en installateurs werken zeer netjes.
Je apparatuur wordt onbezorgd bezorgd. Je hoeft zelf niets te regelen en ook de service bij problemen is zeer netjes.

Niek Boot 18-09-2022

Vriendelijk geholpen, de informatie verschaft waar ik om vroeg, prima aan afspraken gehouden. Fijn gegaan zo. Uitstekende ervaring bij deze Electro-winkel in De Bilt.

Herman sol 18-09-2022

Goed advies in de winkel en prima service bij de levering en installatie van de wasmachine

Jolanda Jansen 18-09-2022

Netjes en vriendelijk geholpen.
Duidelijke uitleg over het apparaat wat wilden aanschaffen.
Prima service en netjes aangesloten en ook hierbij duidelijke uitleg van de monteur.

Jos 18-09-2022

Deskundige en zeer attente bediening.en zeer klantvriendelijk. Erg goede service.

Geertje 18-09-2022

Wij komen hier al heel lang en zijn zeer tevreden, zowel het aanbod, personeel als de service.

Jeroen van Sprang 18-09-2022

Goed duidelijk geholpen
Niet opdringerig en goede uitleg gekregen over de levertijd
Gewoon netjes !

H.oude munnink 18-09-2022

Ik heb hiervan gebruik gemaakt via mijn zus en zwager die hier ook alle zaken doen .
En vertrouwen zegt ook wat

Adriana 18-09-2022

uitstekende verkoper die naar mij "luisterde", iets wat vaak vergeten wordt
helaas was 1e koel/vries combinatie van Bosch beschadigd, dus niet afgeleverd
2e wel afgeleverd en ingeschakeld, maar heeft het slechts kort gedaan
monteur gekomen, niet aan de gang gekregen, tijdelijk tafelmodel bezorgd, dus hartstikke goede service en dat op zaterdag
CHAPEAU

Peter 18-09-2022

Goede service. Nemen de tijd voor de klant. Netjes geïnstalleerd en uitgelegd.

Robert 18-09-2022

Goede service en uitleg in de winkel Ton van Alten in Schoonhoven over het product wat ik gekocht heb.

Pascalle 18-09-2022

Fijne winkel in Waalwijk en een goede webshop. Altijd goede service aan huis en duidelijke uitleg. Koop met voorkeur al mijn elektrische apparatuur bij hen.

Tjidske 18-09-2022

Prima, vriendelijke geholpen, schakelden meteen over in het Nederlands toen ze hoorden dat ik geen Fries ben.

marian driessen 18-09-2022

erg sociale mensen ,en veel kennis en kundigheid.waar veel electrozaken zich een voorbeeld aan kunnen nemen.

H.De Kleermaeker 18-09-2022

Goede voorlichting over apparatuur, vriendelijk personeel en hulpvaardig bij aflevering.
Snelle levering!

f.dijkstra 18-09-2022

zeer goed altijd vriendelijk en behulpzaam ik kom er al jaren en zal dit ook blijven doe zo lang het mogelijk is natuulijk.

Jan Huijs 18-09-2022

Goede verkoper geeft de juist informatie
Brengen van de wasmachine en wordt prima aangesloten

Saleh 18-09-2022

Al jaren lang een goede en betrouwbare service bij de familie Vogel. Ook de leveringen en installaties verlopen altijd prima voor de witgoed apparaten, keukenapparaten en ander elektronica apparatuur..

Aleida 17-09-2022

Snelle levering, keurig geplaatst en geïnstalleerd, oude apparaat meegenomen, top

Alexandra 17-09-2022

Ik koop witgoed altijd bjj Electroworld. Duidelijke uitleg in winkel, professionele en vriendelijke bezorgers.

Frans J V 17-09-2022

Prima service, zakelijk nu derde droger gekocht en eerder al twee wasmachines. Bellen, advies gekregen en de volgende dag geleverd. Prima monteur, klantvriendelijk. Oude machine werd meegenomen, verpakkingsmateriaal werd keurig afgevoerd. Kortom: Goes is goed.

Mary 17-09-2022

Altijd vriendelijk en ze leveren een zeer goede service. Reparatie wordt vlot uitgevoerd. Je hoeft nooit lang te wachten.

Kessel 17-09-2022

Vriendelijke verkoper.
Goede uitleg.
Trouwens ook nette winkel.
Product wat we kochten goedkoopste deze plaats.