Electroworld.nl - Reviews & Ervaringen

Electroworld.nl stelt zich voor

Kempenaar 03-04-2022

Een prachtige en nette winkel.Vriendelijk en behulpzaam personeel .Hier dichtbij en parkeren vlak voor de winkel.

John 03-04-2022

Goede en vakkundige service, snelle levering en de prijs is ook goed ! Kortom Top !

John 03-04-2022

Goede winkel, fijn personeel, vriendelijk en bekwaam. Goede service met deskundige voorlichting.

R.Hop. 03-04-2022

Prima winkel, correct geholpen. Vandaag gekocht, de volgende dag bezorgd en aangesloten.

A. Olde Nordkamp 03-04-2022

Deze mensen zijn altijd goed en vriendelijk en denken met de klanten mee. Niets is teveel je vraagt er bijna nooit mis ze lossen altijd alles op.een moderne zaak met oude goede service.

M en C de Wit 03-04-2022

Uitstekende service . Problemen worden goed opgelost. Personeel is kundig ,vriendelijk en denken mee.Tja en je wordt niets aangesmeerd !!!

Aduco 03-04-2022

Afspraak bestelling gemaakt artikel werd tel. gemeld dat het afgehaald kon worden .

Nick 03-04-2022

In de tijd dat je op internet uren kunt zoeken en vergelijken naar je volgende product, is Electroworld Hoppenbrouwers een verademing. Met persoonlijke aandacht, goed meedenken en het Brabantse ons kent ons gevoel hebben ze me overtuigd. Een echt familiebedrijf met verstand van zaken.

Annie 03-04-2022

Super goede service. Op tijd en de 2 mannen namen de tijd om alles perfect tot op de millimeter nauwkeurig in te bouwen. Zeer aan te bevelen.

J van Heeswijk 03-04-2022

Vlotte en vriendelijke bediening ..........................................

Rini 03-04-2022

Het is de enige winkel met deze artikelen in het dorp en zij verlenen een uitstekende service. Voorts zijn zij altijd vriendelijk en behulpzaam.

Cees Meijers 03-04-2022

Ik koop al een aantal jaren al mijn apparaten bij deze winkel.
Deskundig en vriendelijk personeel.
Prijstechnisch vaak zeer concurrerend met ketens als BCC en Meermarkt.

Frans 03-04-2022

Deze winkel gekozen omdat de service goed is. De reparatie van de wasmachine werd vakkundig en snel uitgevoerd door een zeer vriendelijke monteur. Hij gaf daarnaast nog advies over het onderhoud dat ik zelf kan doen aan de machine. Ik ben blij met deze lokale winkel.

M. Willemsen 03-04-2022

Fijne winkel, lokaal en dus snel verkrijgbaar. Eerlijk advies.
Gewoon een vertrouwd gevoel.
Problemen, dan komen we thuis toch even langs. Dat is nou service.

Erik 02-04-2022

Onze droger was kapot, redelijk vlot is er een monteur langs gekomen en die heeft hem kunnen resetten. Aardige man, goed service, zeer tevreden.

Ger Francot 02-04-2022

Vorig jaar besloten om een nieuwe TV te kopen nadat onze vorige defect was en niet meer gerepareerd kon worden.
Bij diverse zaken gaan oriënteren wat de mogelijkheden waren v.w.b. uitvoering, grootte, en welk type techniek etc.
Kennissen van ons hadden o.a. De firma Balter in Sittard genoemd als referentie. Nadat we onze wensen kenbaar hadden gemaakt kregen we een uitgebreid advies op maat. Onze keuze was snel gemaakt, afspraak gepland voor plaatsing en installeren. Alles keurig afgerond. Afgelopen week tevens een Soundbar afgeleverd en geïnstalleerd, volledig gebruiksklaar. Balter staat voor Service op maat.

roos 02-04-2022

goede service. lokale winkel. vriendelijk personeel. dit is toch genoeg om te weten wat ik er van vind

leo 02-04-2022

Goede, vriendelijke en deskundige bediening. Snelle levering. Goede bereikbaarheid.

Buijsen 02-04-2022

Vriendelijke en eerlijke mensen. Afspraak is afspraak. Wij wonen in Bergen op Zoom maar hebben onze winkel in Etten-Leur gevonden. Klantvriendelijk.

Jeanny 02-04-2022

Ik kom al 30 jaar bij Hoppenbrouwers omdat ik daar op een zeer prettige manier wordt geholpen. Ze nemen al de tijd die je nodig hebt, alle vragen die je hebt worden rustig en vriendelijk beantwoord. Met een kopje thee erbij krijg ik alle tijd om de verschillende apparaten te vergelijken zodat ik voor mij een goede keus kan maken. Natuurlijk luister ik ook naar hun advies.

Jitse 02-04-2022

Ik wees de verkoper er op dat er op zijn site staat retour binnen 14 dagen mogelijk. Op de aankoopbon staat retour niet mogelijk. Het antwoord van de verkoper was dat ik de voorwaarde eerst had moeten lezen.

Monique Bezemer 02-04-2022

Keurig telefonisch te woord gestaan.
Alles naar tevredenheid geleverd en de afwasmachine geplaatst.

Baars 02-04-2022

Goed geholpen en prima geïnstalleerd door vak mensen. En vriendelijk en vrolijk.

ja , ik zal deze winkel aanbevelen. 02-04-2022

je wordt n.l. de zelfde dag nog geholpen en daarbij goed personeel. De winkel is dichtbij zodat , waar je gemakkelijk even naar binnenloopt.

R Hoogeveen 02-04-2022

Geen product gekocht... alleen een monteur in huis advies gevraagd over een evt reparatie of aanschaf nieuwe vaatwasser. Advies :ivm met de ouderdom(20 jr) doorgaan tot hij het begeeft (Reparatie is te duur ) 5 min binnen geweest en geen speciale voorrijd2 kosten. .de monteur was reeds bij de buren voor reparatie.
Nu een rekening gekregen van €49,95 😬 ..Een nieuwe vaatwasser komt nu natuurlijk NIET van Electoworld
Dit heet service?